Sorry, volgende keer vroeger opstaan?quote:Op maandag 18 juli 2011 09:36 schreef Breuls het volgende:
Hm, ik had "Death is not an option" geplanned.
(Ja ik plan alvast de volgende topics uit.)
Ho ho ho. RTD is nog steeds head writer en Jane Espenson zit in het team. Weet wel over wie je het hebt he.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:46 schreef SiGNe het volgende:
Het is ook geen "Torchwood", het is "Torchwood: Miracle Day"
Ik gok dat we een heel andere serie gaan krijgen dan we gewend zijn, omdat de Amerikanen nu eenmaal meer van actie houden en niet slim genoeg zijn voor moeilijke dialogen en plot-twists.
Tien afleveringen. En de humor is voldoende aanwezig ja. Als je ook wegdenkt dat het gedoe met het antigif in het vliegtuig een beetje weird was, was het best een leuke situatie. En Gwen was lekker feisty, dat is leuk. En er wordt mysterie opgebouwd met die CIA-leidinggevende die opdrachten krijgt van een onbekende bron.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:35 schreef Jivis het volgende:
Ik ben nog wel positief over Torchwood. Ze hebben nu acht afleveringen en een doorlopend verhaal, dus dat zorgt er waarschijnlijk ook voor dat alles wat trager verloopt. Laatste kwartier van aflevering twee deed me ook wel weer denken aan het 'oude' Torchwood, met de droge humor.
Er zijn volgens mij meer scènes opgenomen in de UK, dus misschien gaan ze nog terug.quote:Ik kreeg bij die CIA-scenes wel een beetje een 24-vibe, met dat geïsoleerde kantoor en die mol.
Maar ben juist wel blij dat ze elk seizoen wat nieuws proberen. Als ze zoals in het eerste seizoen weer een soort Angel/Buffy/X-files formule volgden was daar weer over geklaagd. Het enige spijtige is dat de setting Amerika is, dat heb ik al zo vaak gezien. Liever GB.
Ik ben dat standaardplot in elke film / serie van "Er zit een mol in de organisatie die de boel saboteert en zodra we erachter komen pakken we hem" toch wel zo beuquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Tien afleveringen. En de humor is voldoende aanwezig ja. Als je ook wegdenkt dat het gedoe met het antigif in het vliegtuig een beetje weird was, was het best een leuke situatie. En Gwen was lekker feisty, dat is leuk. En er wordt mysterie opgebouwd met die CIA-leidinggevende die opdrachten krijgt van een onbekende bron.
[..]
Er zijn volgens mij meer scènes opgenomen in de UK, dus misschien gaan ze nog terug.
Kijk de oorspronkelijke twee seizoenen, die zijn erg leuk. Miracle day is de derde serie, en valt erg tegen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:51 schreef Erasmo het volgende:
Heb nog nooit wat van Torchwood gezien maar als ik het hier zo lees kan ik beter mijn tijd ergens anders aan besteden?
Ik vind dat gewoon, de eerste aflevering van serie 1 gaf mij gelijk zin op meer.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:58 schreef Jivis het volgende:
Hoe kun je nu na twee afleveringen al stellen dat de serie verneukt is. Wat een bullshit.
Ik vond het goed, maar aflevering 1 was vooral introductie en 2 was een tussenaflevering. Dat krijg je nu eenmaal als het seizoen tien (thanks Breuls) afleveringen telt. Ik vind het mooi dat ze het goed opbouwen, ons kennis laten maken met de nieuwe personages. Kortom: het is voor mij geen tegenvaller, nog niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vind dat gewoon, de eerste aflevering van serie 1 gaf mij gelijk zin op meer.
Maar als ik je post goed lees vind jij dat je het nu nog niet kan stellen, maar daar lees ik uit af dat je de eerste twee afleveringen niet overtuigen vond dat het wel goed is...
Ik vind het nu een 24 achtig dertien in dozijn US productie.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:06 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik vond het goed, maar aflevering 1 was vooral introductie en 2 was een tussenaflevering. Dat krijg je nu eenmaal als het seizoen tien (thanks Breuls) afleveringen telt. Ik vind het mooi dat ze het goed opbouwen, ons kennis laten maken met de nieuwe personages. Kortom: het is voor mij geen tegenvaller, nog niet.
Children of Earth vorig jaar was een soort van 3e seizoen als je het zo wilt noemen. Die vond ik erg tofquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kijk de oorspronkelijke twee seizoenen, die zijn erg leuk. Miracle day is de derde serie, en valt erg tegen.
Deed mij erg aan Warehouse 13 denken, geen aanrader overigens die serie.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vind het nu een 24 achtig dertien in dozijn US productie.
Vierde serie. Torchwood beleeft nu zijn vierde seizoen. Het tweede volgens het seriële concept en het eerste in coproductie met Starz.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kijk de oorspronkelijke twee seizoenen, die zijn erg leuk. Miracle day is de derde serie, en valt erg tegen.
Warehouse 13 is mede bedacht door, daar is ze weer, Jane Espenson.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:20 schreef yavanna het volgende:
[..]
Deed mij erg aan Warehouse 13 denken, geen aanrader overigens die serie.
Volgens mij was dat met een vette knipoog naar Apollo 13, waar de bemanning met alleen de aanwezige spullen een adapter moest bouwen om het kooldioxidegehalte op peil te brengen. Daarvoor was ook een flinke brainstorm nodig van de experts bij de NASA.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Tien afleveringen. En de humor is voldoende aanwezig ja. Als je ook wegdenkt dat het gedoe met het antigif in het vliegtuig een beetje weird was, was het best een leuke situatie.
Bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:08 schreef Breuls het volgende:
Morgenavond is er een trailer voor DW6.2.
Zou ik niet zo zeker van zijn, ze was in elk geval flink afgeleid doordat ze eindelijk haar dochtertje weer kon zien.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:57 schreef Breuls het volgende:
Ja, dat was mooi. Ik dacht echt "she's moved on, Jack".
Niet gek ook; hij is 'm gewoon gepeerd na het gedoe met de 456 en heeft haar achtergelaten.
Mja. Ik had wel een "ooh zij werkt voor Phicorp?" terwijl ik dacht "ooh, zij werkt voor Phicorp" (verschil: het vraagteken). Met andere woorden; ik was verbaasd, maar realiseerde me dat het wellicht wat voor de hand liggend was.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:46 schreef wonderer het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe ze het gaan ontwikkelen, het verhaal, want ik ben er op dit moment nog niet echt van onder de indruk. Het komt me te simpel over, te archetypisch. Dus ik hoop op een twist of twee.
Jahquote:Overigens, een barman versieren, echt?
Ik vond het een beetje foreshadowing dat Gwen na dit avontuur misschien klaar is met Torchwood en echt aan haar andere leven wil beginnen. In aflevering 1 was het nog heel post-Torchwood, beetje paranoia enzo, maar als TW4 voorbij is kan de situatie wellicht zo zijn dat ze zorgeloos met Rhys en Anwen een gezinnetje kan gaan bouwen en dus klaar is.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zou ik niet zo zeker van zijn, ze was in elk geval flink afgeleid doordat ze eindelijk haar dochtertje weer kon zien.
Kan me voorstellen dat Jack zich er klote door voelt maar Gwen zal 'm vast nog wel zeggen dat ze hem ook gemist heeft.
Ik vond het in elk geval een goede aflevering, tempo zat er weer lekker in.
Oh, ik bedoelde meer dat een barman niet zo makkelijk te versieren is en ZO geweldig is Jack nou ook weer nietquote:Op zondag 24 juli 2011 03:14 schreef Breuls het volgende:
[..]
Mja. Ik had wel een "ooh zij werkt voor Phicorp?" terwijl ik dacht "ooh, zij werkt voor Phicorp" (verschil: het vraagteken). Met andere woorden; ik was verbaasd, maar realiseerde me dat het wellicht wat voor de hand liggend was.
[..]
JahJack moet weer effe ergens iemand oppikken hoor. Het viel me mee dat, in de vooruitgang van de aflevering, de Rex-Vera scène verder was dan Jack. Totdat we terugkwamen bij Jack en zagen dat hij al verder was in zijn avontuur dan Rex en Vera.
Ik vond het heel stereotype Jack. En heel stereotype RTD. Ik ging er wel vanuit dat hij geen seizoen Torchwood voorbij zou laten gaan zonder gay seks.
Het leek me al zo typisch dat zoiets getoond werd in Amerika, maar ik begrijp dus dat het idd geknipt is?quote:Op zondag 24 juli 2011 13:12 schreef yavanna het volgende:
Gaat om het filmpje onder de foto van Gwen.
Torchwood: Miracle Day Ep 3 Cut Scene
++WARNING++
This post contains materials which may not be suitable for younger readers.
If you are of an erotic disposition, look away now!
In Amerika wordt het uitgezonden bij Starz (die ook Spartacus uitzenden, waarin ook een boel tieten en piemels in beeld slingeren).quote:Op zondag 24 juli 2011 17:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Het leek me al zo typisch dat zoiets getoond werd in Amerika, maar ik begrijp dus dat het idd geknipt is?
Vond het wel weer eens verfrissend
Verder vind ik het ook een beetje te Amerika gemaakt... Maar Gwen maakt veel goed
Maar toch konden ze het niet laten om weer creatief met lakens om te gaan.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:02 schreef Jivis het volgende:
[..]
In Amerika wordt het uitgezonden bij Starz (die ook Spartacus uitzenden, waarin ook een boel tieten en piemels in beeld slingeren).
Ja, daar was ik ook wel teleurgesteld omquote:Op zondag 24 juli 2011 18:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar toch konden het het niet laten om weer creatief met lakens om te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Omentuva op 24-07-2011 22:29:01 ]"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
Dat vond ik erg flauw en erg on-Starz.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar toch konden ze het niet laten om weer creatief met lakens om te gaan.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:16 schreef Breuls het volgende:
BBC America start met DW6.2 op 27 augustus. Dikke kans dat BBC One dezelfde datum aanhoudt.
Ja, had ik ook wel verwacht eigenlijk. Drie series lang zelfde Doctor en Companion, het wordt bijna eentonig...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:51 schreef Breuls het volgende:
Ik las het ja. Ik vermoedde eigenlijk dat Amy zou vertrekken, maar niets is dus minder waar. Ik ben benieuwd wat dat betekent voor Melody. Groeit die op bij Amy en Rory, of, omdat ze zichzelf immers River noemt, bij dat andere volk?
Rose heeft het ook flink lang uitgehouden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:57 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ja, had ik ook wel verwacht eigenlijk. Drie series lang zelfde Doctor en Companion, het wordt bijna eentonig...
* wonderer is sad pandaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:51 schreef Breuls het volgende:
Ik las het ja. Ik vermoedde hoopte eigenlijk dat Amy zou vertrekken, maar niets is dus minder waar. Ik ben benieuwd wat dat betekent voor Melody. Groeit die op bij Amy en Rory, of, omdat ze zichzelf immers River noemt, bij dat andere volk?
Twee seizoenen bij twee doctors plus een paar losse afleveringen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Rose heeft het ook flink lang uitgehouden.
twitter:notch twitterde op donderdag 28-07-2011 om 23:14:27The Endermen are peaceful. If you look straight at them, they freeze and look at you. When you look away again, they run fast. And teleport. reageer retweet
twitter:notch twitterde op donderdag 28-07-2011 om 23:16:20They run TOWARDS you, not away. So if you happen to look at one, do not look away. reageer retweet
twitter:notch twitterde op donderdag 28-07-2011 om 23:18:07(they stop being peaceful if you look straight at them) reageer retweet
Don't blinkquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:27 schreef Jegorex het volgende:
Notch is de eigenaar en ontwerper van Minecraft, hier zijn een paar tweets over een nieuw monster.
Mijn Doctor Who nachtmerries komen al weer terugtwitter:notch twitterde op donderdag 28-07-2011 om 23:14:27The Endermen are peaceful. If you look straight at them, they freeze and look at you. When you look away again, they run fast. And teleport. reageer retweet
twitter:notch twitterde op donderdag 28-07-2011 om 23:16:20They run TOWARDS you, not away. So if you happen to look at one, do not look away. reageer retweet
twitter:notch twitterde op donderdag 28-07-2011 om 23:18:07(they stop being peaceful if you look straight at them) reageer retweet
Nu is de vraag, wat voor autoquote:Op zaterdag 30 juli 2011 07:22 schreef wonderer het volgende:
Ik zag een auto met het nummerbord DOCWHO dus ik helemaal blij, was het van iemand die alleen de oude serie kentTom Baker was z'n favoriet.
Het werkt dus; hij valt niet op.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 07:20 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik zoeken, zoeken, plaatje vergroten, nog meer zoeken, klagen dat de poppetjes zo onherkenbaar zijn, zoeken...... oh! (...)![]()
Ik denk dat de onzichtbaarheidschilden nog aanstaan
Je hebt 'm toch wel gewezen op de nieuwe series, of niet?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 07:22 schreef wonderer het volgende:
Ik zag een auto met het nummerbord DOCWHO dus ik helemaal blij, was het van iemand die alleen de oude serie kentTom Baker was z'n favoriet.
Gewoon downloaden via Torrent of Usenet.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:01 schreef Hondenbrokken het volgende:
Bij welk seizoen moet ik beginnen? Ik heb geen scyfy. Misschien kan ik hem via BBC1 volgen.
Ik kan hem nog nergens vinden op the Internetz.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:31 schreef Breuls het volgende:
Aflevering 4 inmiddels gezien. Het verhaal is nog wel interessant, en ik ben nu wel gewend aan het tempo, dat trager is dan Children of Earth maar eigenlijk nog wel werkt. Ik mis soms 'het team', want ik vind Esther en Rex nog niet echt Torchwooders. Verder is het meer een serie waarin Torchwood meespeelt dan dat het Torchwood is, maar slecht vind ik het niet. Zoals ik zei: het verhaal is interessant, en boeiend genoeg om te blijven kijken.
En ik vind dat Kai Owen naar de VS moet of het team naar de UK, want Rhys hoort er ook bij.
OneDDLquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik kan hem nog nergens vinden op the Internetz.
Ik ken die speech uit mn hoofdquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:35 schreef Merkie het volgende:
Kregen jullie ook zo'n zin in Indepedence Day toen Oswald z'n speech hield?
"Today we celebrate our independence day."
Gwen is geweldig, Jack zo'n mooie rol, flink verpest o.a. door de gay 'grapjes'. Amerikaanse acteurs, op Rex na, wat een bakken ellende.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:34 schreef Jivis het volgende:
Valt me wel op dat de scenes met de Torchwood gang steeds veruit het sterkst zijn.
Jack zijn homo zijn was nu juist zo typisch voor waarom torchwood zo een unieke serie WAS.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:31 schreef yavanna het volgende:
[..]
Gwen is geweldig, Jack zo'n mooie rol, flink verpest o.a. door de gay 'grapjes'. Amerikaanse acteurs, op Rex na, wat een bak ellende.
Jack was altijd geweldigquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jack zijn homo zijn was nu juist zo typisch voor waarom torchwood zo een unieke serie WAS.
Dat hoeft niet, want de aflevering is al uitgezonden en dus moet je uit dit topic blijven als je niet gespoiled wil worden over de uitgezonden aflevering.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Zouden de downloaders trouwens zo vriendelijk willen zijn spoilertags te gebruiken?
Ik had het niet over al uitgezonden afleveringen, het is gewoon een vriendelijk verzoek niets zonder spoilertags neer te zetten als de BBC het nog niet heeft uitgezonden.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:47 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, want de aflevering is al uitgezonden en dus moet je uit dit topic blijven als je niet gespoiled wil worden over de uitgezonden aflevering.
Maar er stond toch nog niks over de vierde behalve dat ie online is?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik had het niet over al uitgezonden afleveringen, het is gewoon een vriendelijk verzoek niets zonder spoilertags neer te zetten als de BBC het nog niet heeft uitgezonden.
Nee.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Zouden de downloaders trouwens zo vriendelijk willen zijn spoilertags te gebruiken?
Een witte, heb niet echt gekeken. Geen TARDIS-blauwe in ieder gevalquote:
Natuurlijkquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Je hebt 'm toch wel gewezen op de nieuwe series, of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |