Helaas konden wij dat dan weer niet zien...het zou ook live op tv zijn, maar dr ging wat jammerlijk misquote:Op maandag 18 juli 2011 05:55 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik ook, maar de helft landde toch ver van het geplande doelwit af
ook bij de RU? Ik betaal vooralsnog gewoon wettelijk collegegeld! (maar goed, ik heb nog geen master). Volgens mij hadquote:Op maandag 18 juli 2011 10:37 schreef Mikkie het volgende:
Zo...weer fris en fruitig wakker
D_K en Cali, even een vraagje: hoe doen jullie het financieel met je studie(s)? Ik heb me eens zitten ori๋nteren op een tweede master, maar ik kwam erachter dat daarvoor het instellingscollegegeld เ ค6.500 opgehoest mag worden...?
Ik ben gewoon de regelingen voor geweest. Daarom kon ik na mijn bachelor nog een bachelor doen, toen een schakelprogramma en nu in de master. Allemaal voor wettelijk collegegeld. Dat instellingsgeld is niet te betalen.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:37 schreef Mikkie het volgende:
Zo...weer fris en fruitig wakker
D_K en Cali, even een vraagje: hoe doen jullie het financieel met je studie(s)? Ik heb me eens zitten ori๋nteren op een tweede master, maar ik kwam erachter dat daarvoor het instellingscollegegeld เ ค6.500 opgehoest mag worden...?
Moet jij dan ook instellingscollegegeld betalen als je nog een 2e master NA je 1e master zou doen?quote:Op maandag 18 juli 2011 10:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben gewoon de regelingen voor geweest. Daarom kon ik na mijn bachelor nog een bachelor doen, toen een schakelprogramma en nu in de master. Allemaal voor wettelijk collegegeld. Dat instellingsgeld is niet te betalen.
Volgens mij wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Moet jij dan ook instellingscollegegeld betalen als je nog een 2e master NA je 1e master zou doen?
Ja, daar kwam ik ook achter. Alleen heb ik m'n master al aangevraagdquote:Op maandag 18 juli 2011 10:45 schreef Californium het volgende:
[..]
ook bij de RU? Ik betaal vooralsnog gewoon wettelijk collegegeld! (maar goed, ik heb nog geen master). Volgens mij haddat een keer uitgezocht omdat hij nu een andere studie gaat doen, volgens mij is het rendabeler om je huidige master in 'de koelkast' te zetten, een andere master 'ernaast' te doen om vervolgens beide af te ronden.... Dan doe je namelijk gewoon een studie ernaast en dan betaal je alleen wettelijk collegeld
Ah, da's lekker. Scheelt ook dat het enkel om bachelors gaat. Ik heb nu een master binnen, en wilde dus nog een andere master gaan doen (incl een jaar premaster), maar dat is simpelweg niet te overzien. Het zou op 13.000 euro komen de aankomende twee jaar. Da's niet te doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben gewoon de regelingen voor geweest. Daarom kon ik na mijn bachelor nog een bachelor doen, toen een schakelprogramma en nu in de master. Allemaal voor wettelijk collegegeld. Dat instellingsgeld is niet te betalen.
Dat maakte vroeger niet zoveel uit dat onderscheid 1 bachelor 1 master is pas van later. Volgens mij kost een pre-master gewoon wettelijke collegegeld toch?quote:Op maandag 18 juli 2011 10:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik ook achter. Alleen heb ik m'n master al aangevraagd. Bovendien wil DUO ook graag dat ik snel afstudeer ivm m'n stufi die omgezet moet worden in een gift, und so. Is dus geen optie meer.
[..]
Ah, da's lekker. Scheelt ook dat het enkel om bachelors gaat. Ik heb nu een master binnen, en wilde dus nog een andere master gaan doen (incl een jaar premaster), maar dat is simpelweg niet te overzien. Het zou op 13.000 euro komen de aankomende twee jaar. Da's niet te doen.
Een master zoeken die aangeboden wordt i.c.m. een buitenlandse instelling.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:57 schreef Californium het volgende:
Dat is dan jammer...
Ik zou verder niet weten hoe je de regeling kan omzeilen
Thx!quote:Op maandag 18 juli 2011 13:03 schreef HostiMeister het volgende:
Iphone of Galaxy S2 bazen dingen.
Ik ben blij dat ik nog leef, ik heb vannacht dunnetjes een avontuur van enkele jaren geleden dunnetjes over gedaan; wippen in bottendaal. Om 4 uur 's nachts.
Ik moet mezelf even corrigeren: ik wํl het ook niet betalen. Wil best die studie nog eens doen, maar dan hoop ik dan een toekomstige werkgever mee betaaltquote:Op maandag 18 juli 2011 11:40 schreef Californium het volgende:
collegegeld lening? of mag je dat niet meer?
Je mag mijn Samsung Star Qwerty wel overnemen?quote:Op maandag 18 juli 2011 12:20 schreef Californium het volgende:
Tevens: helemaal niemand tips voor een nieuwe telefoon?
Ah heel begrijpelijk! is ook wel veel geld!quote:Op maandag 18 juli 2011 13:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik moet mezelf even corrigeren: ik wํl het ook niet betalen. Wil best die studie nog eens doen, maar dan hoop ik dan een toekomstige werkgever mee betaalt
[..]
Je mag mijn Samsung Star Qwerty wel overnemen?
had ik kunnen wetenquote:
Bel d'r op joh. Ideale omstandigheden, zomerfeesten enzo. 'Biertje doen, meid?' En dat schreeuwt ze: JA!quote:Op maandag 18 juli 2011 13:29 schreef Californium het volgende:
[..]
had ik kunnen wetendie was het een paar jaar geleden ook al
Goed dat je het zegt: zal dr een feliciteren... is Desi trouwens boos op mij? ik had d'r een tijd geleden gesmst? maar niets meer gehoord? Misschien moet ik dr eens mailen? Kan tevens ook aan mijn telefoon liggen bedenk ik me net
zijn nu al meerdere mensen die mijn sms-jes niet hebben ontvangen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |