Deze man snapt hetquote:
Ik wil ook zsm naar school.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:20 schreef Water123 het volgende:
Ik wou dat de vakantie voorbij wasHet is niet echt leuk vakantie met zulk weer..
Ik heb ook wel weer zin in school eigenlijkquote:
quote:
Nog 42 dagen.quote:
Ik heb ook geen zin om op vakantie te gaan!quote:
Dat ze een domme kut is.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:24 schreef Water123 het volgende:
Wat zeg je tegen iemand die op 1 fout teveel is gezakt voor haar theorie examen?
Of een domme lul natuurlijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat ze een domme kut is.
Nee het moet wel aardig. Het is mijn beste vriendinquote:Op maandag 18 juli 2011 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat ze een domme kut is.
Ik wil wel, maar m'n ouders willen niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:24 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zin om op vakantie te gaan!
Je kunt ook met vrienden gaan?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar m'n ouders willen niet.
kan gebeuren schatje, volgende keer beter toch (k)(l)quote:Op maandag 18 juli 2011 14:25 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee het moet wel aardig. Het is mijn beste vriendin
Geen geld voor, en enkele zijn een hecht groepje met elkaar en ik mocht niet mee.quote:
Hahaha niks voor mij om te zeggen, maar ik doe het gewoonquote:Op maandag 18 juli 2011 14:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
kan gebeuren schatje, volgende keer beter toch (k)(l)
Awhquote:Op maandag 18 juli 2011 14:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen geld voor, en enkele zijn een hecht groepje met elkaar en ik mocht niet mee.
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen geld voor, en enkele zijn een hecht groepje met elkaar en ik mocht niet mee.
Jaaquote:
Mja, ze willen wel samen uitgaan enzo, maar op vakantie gaan... ho maar.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin om op vakantie te gaan met dit weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop