Wauw, een vrouw die dit zegt?quote:
Terechte reactie op een terechte klacht.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wauw, een vrouw die dit zegt?
Heftige shit, meteen noteren in m'n dagboek.
Dus iemand met een bierpens is ook goed?quote:
Oh nee, bahquote:Op maandag 18 juli 2011 14:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus iemand met een bierpens is ook goed?
Teveel complimentjes vandaag.quote:
jmmrquote:Op maandag 18 juli 2011 14:45 schreef Water123 het volgende:
[..]
Oh nee, bah
Hij moet een lekkere sixpack hebben en mooie memmen
Jij hebt zeker een hele eisen lijst opgesteld.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:45 schreef Water123 het volgende:
[..]
Oh nee, bah
Hij moet een lekkere sixpack hebben en mooie memmen
Mn vriend was al gespierd toen ik met hem ging, dus vandaar.. mn volgende vriend (mocht dat zich voordoen) moet dan minstens zo lekker zijnquote:Op maandag 18 juli 2011 14:47 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een hele eisen lijst opgesteld.
Of meer/minder gay.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:48 schreef Water123 het volgende:
[..]
Mn vriend was al gespierd toen ik met hem ging, dus vandaar.. mn volgende vriend (mocht dat zich voordoen) moet dan minstens zo lekker zijn![]()
Jongens zonder ruggengraat die meidendingen doenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:50 schreef Water123 het volgende:
[..]
Een beetje gay is niet erg hoor, alleen maar beter als je meidendingen wil doen
Gays hatenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jongens zonder ruggengraat die meidendingen doen
Kleren shoppenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:51 schreef Water123 het volgende:
En als we winkelen, krijg ik bijna niet de gelegenheid om voor mezelf kleren te gaan zoeken
Een beetje gay? Hij klinkt als een joekelgayquote:Op maandag 18 juli 2011 14:51 schreef Water123 het volgende:
En als we winkelen, krijg ik bijna niet de gelegenheid om voor mezelf kleren te gaan zoeken
Nee dat vind ie niks want ik praat de oren van zn hoofdquote:Op maandag 18 juli 2011 14:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een beetje gay? Hij klinkt als een joekelgay
Liggen jullie wel af en toe te ketsen?
Sowieso dat hij v-halsjes tot z'n navel draagt en sjaaltjes, altijd sjaaltjes.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:53 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee dat vind ie niks want ik praat de oren van zn hoofd![]()
Hij is niet gay hoor.. maar vindt het gewoon leuk om ijdel te zijn
V-halsjes draagt ie wel maar niet tot z'n navelquote:Op maandag 18 juli 2011 14:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sowieso dat hij v-halsjes tot z'n navel draagt en sjaaltjes, altijd sjaaltjes.
Nagellak ook of dat net niet?
Hoeveel paren?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:56 schreef Water123 het volgende:
Hij heeft wel meer paar schoenen dan ik..
Mensen die mij bashenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen die schoenen verzamelen
Mensen die maar 1 paar schoenen hebben.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
18 paarquote:
Hij verzamelt niet, hij koopt minstens één paar per maandquote:Op maandag 18 juli 2011 14:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |