Mn vriend was al gespierd toen ik met hem ging, dus vandaar.. mn volgende vriend (mocht dat zich voordoen) moet dan minstens zo lekker zijnquote:Op maandag 18 juli 2011 14:47 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een hele eisen lijst opgesteld.
Of meer/minder gay.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:48 schreef Water123 het volgende:
[..]
Mn vriend was al gespierd toen ik met hem ging, dus vandaar.. mn volgende vriend (mocht dat zich voordoen) moet dan minstens zo lekker zijn![]()
Jongens zonder ruggengraat die meidendingen doenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:50 schreef Water123 het volgende:
[..]
Een beetje gay is niet erg hoor, alleen maar beter als je meidendingen wil doen
Gays hatenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jongens zonder ruggengraat die meidendingen doen
Kleren shoppenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:51 schreef Water123 het volgende:
En als we winkelen, krijg ik bijna niet de gelegenheid om voor mezelf kleren te gaan zoeken
Een beetje gay? Hij klinkt als een joekelgayquote:Op maandag 18 juli 2011 14:51 schreef Water123 het volgende:
En als we winkelen, krijg ik bijna niet de gelegenheid om voor mezelf kleren te gaan zoeken
Nee dat vind ie niks want ik praat de oren van zn hoofdquote:Op maandag 18 juli 2011 14:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een beetje gay? Hij klinkt als een joekelgay
Liggen jullie wel af en toe te ketsen?
Sowieso dat hij v-halsjes tot z'n navel draagt en sjaaltjes, altijd sjaaltjes.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:53 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee dat vind ie niks want ik praat de oren van zn hoofd![]()
Hij is niet gay hoor.. maar vindt het gewoon leuk om ijdel te zijn
V-halsjes draagt ie wel maar niet tot z'n navelquote:Op maandag 18 juli 2011 14:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sowieso dat hij v-halsjes tot z'n navel draagt en sjaaltjes, altijd sjaaltjes.
Nagellak ook of dat net niet?
Hoeveel paren?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:56 schreef Water123 het volgende:
Hij heeft wel meer paar schoenen dan ik..
Mensen die mij bashenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen die schoenen verzamelen
Mensen die maar 1 paar schoenen hebben.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
18 paarquote:
Hij verzamelt niet, hij koopt minstens één paar per maandquote:Op maandag 18 juli 2011 14:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |