Dat hoop ik ook natuurlijk, maar ik zie hem er wel voor aan dat hij stopt na tien films en alleen nog af en toe gastregisseur gaat spelen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het is te hopen dat hij nog jaren doorgaat inderdaad. Wat een geweldige regisseur.
Ja dat wil die ook las ik, met een neger squad die genaaid zijn door hun leiding.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:15 schreef tompsv18 het volgende:
Een vervolg op Inglourious Basterds lijkt me trouwens ook wel wat. Topfilm.
De film duurt op de kop af 2 uur en 41 minuten.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:27 schreef chiren het volgende:
[..]
Ik vind jouw review slechter dan de film. Mijn nichtje haar opstellen in groep 8 zijn van een hoger niveau dan dit
Anyway, ik heb hem ook zojuist bekeken en ben het volkomen eens met de 8,8 op IMDB. Waar bovenstaande user klaagt over de saaie dialogen, vond ik de dialogen tussen Waltz en Foxx en Waltz en DiCaprio uitermate scherp en vermakelijk.
Iedereen die vond dat de dialogen in Inglourious Basterds hem op het puntje van zijn stoel deed zitten, zal hier ook van kunnen genieten.
Hoewel ik niet altijd fan ben van Tarantino's dialogen (Death Proof), was dit voor mij weer een schot in de roos.
De film duurt (ik meen) 2u45mins, maar voelde voor mij veel korter aan. Heb me enorm vermaakt en heeft de (mijn) hoge verwachtingen absoluut waargemaakt.
Wat?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:52 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
-crap-
"One Upon a time in the West" van Ennio Morricone
-crap-
Sacha Baron Cohen chose 'Les Misérables' over Tarantino's 'Django Unchained'quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:47 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Wat?Once Upon a Time in the West is van Sergio Leone, de muziek is van Ennio Morricone ja. Daarbij is het natuurlijk gebaseerd op Django van Sergio Corbucci, maar dat wist je hopelijk wel.
Edit: trouwens, op die poster staan een hoop acteurs die niet in de film zijn verschenen, hoe dat zo?
En wat weet je over Levitt? Ook conflicterende schema's ivm Looper/Lincoln oid?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:05 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Sacha Baron Cohen chose 'Les Misérables' over Tarantino's 'Django Unchained'
http://www.nme.com/filman(...)er-tarantinos/294121
Kurt Russell en Kevin Costner waren in de race voor Ace Woody, maar toen zij eruit stapten werd de rol samengevoegd tot Billy Crash, gespeeld door Walton Goggins
Ken je Google?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:16 schreef De_Nater het volgende:
[..]
En wat weet je over Levitt? Ook conflicterende schema's ivm Looper/Lincoln oid?
Als dat Death Proof is op de foto, volgens mij zette ik daar ook een kotssmiley bij in mijn eerdere post.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:15 schreef Iwanius het volgende:
[..]
De film duurt op de kop af 2 uur en 41 minuten.![]()
Vwb je kritiek op mijn recensie,prima, vond het ook niet denderend en heb het inmiddels
herschreven. Inzake de gevoerde dialogen die jij zo geweldig vond heb ik teveel van gezien
en daarom leg ik de lat dus hoger en anders dan jij en haal ik al gauw mijn schouders op
voor wat jij zo subliem vindt.
[ afbeelding ]
De film hierboven vond ik ook maar zo,zo.
Zelfs dat niet, hij wil vooral boeken over film gaan schrijven. Of gewoon boeken gaan schrijven, want hij beleeft blijkbaar nog meer lol aan het schrijven van een script dan aan het verfilmen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:34 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook natuurlijk, maar ik zie hem er wel voor aan dat hij stopt na tien films en alleen nog af en toe gastregisseur gaat spelen.
http://www.hollywoodrepor(...)-leaving-film-394722quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zelfs dat niet, hij wil vooral boeken over film gaan schrijven. Of gewoon boeken gaan schrijven, want hij beleeft blijkbaar nog meer lol aan het schrijven van een script dan aan het verfilmen.
Was wel geinig, weinig over de film...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Quintin Tarentino zo op BBC 1 bij grahan norton over zijn nieuwe film Django unchained..
Ik dacht dat alleen Jamie Fox langs kwam? Download dat programma elke week dus even checkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Quintin Tarentino zo op BBC 1 bij grahan norton over zijn nieuwe film Django unchained..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond zijn rol bijna een 1-op-1 kopie van die in IB.quote:
Ja je bent de enige op de wereld.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:59 schreef De_Nater het volgende:
Ben ik de enige die IB minder vindt dan deze?
Hij smeert zijn bloed over het gezicht van Kerry Washington. Behoorlijk knap dat zij dus ook nog gewoon in haar rol blijft.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:08 schreef Ethanolic het volgende:
Leonardo DiCaprio
Die scene dat Leo zijn hand open snijdt schijnt dus real time te zijn. Hij sneed per ongeluk zijn hand open en bleef perfect in zijn rolWat een fucking baas.
Sowieso echt een heerlijke film weer van Tarantino.
In hetzelfde shot? Je weet dat er tussen elk shot een pauze zit he?quote:Op donderdag 17 januari 2013 01:47 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Hij smeert zijn bloed over het gezicht van Kerry Washington. Behoorlijk knap dat zij dus ook nog gewoon in haar rol blijft.
DiCaprio sowieso
Nee hoor, dat stuk is in één keer opgenomen. Meestal worden scenes wel in één keer opgenomen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In hetzelfde shot? Je weet dat er tussen elk shot een pauze zit he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overrated shit.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:19 schreef Zipportal het volgende:
Wat een ongeloofelijke kutfilm. Ben al geen QT fan, al is Inglourious Basterds een uitzondering. Mede door de setting.
Gewoon een standaard verhaaltje:Waarom vond je IB dan wel goed? Zelfde soort humor, gore enz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overrated shit.
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vond zijn rol bijna een 1-op-1 kopie van die in IB.
Ben ook niet zo heel enthousiast over de film, was niet slecht, maar ik had er veel meer van verwacht.
En hij duurt ook wel 30-60 minuten te lang als je ’t mij vraagt.
Nou ze zijn allebei sluw, moordlustig en meertalig.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:57 schreef kilozout het volgende:
[..]
1 op 1 kopie? Ze zijn juist zo verschillend als het maar kan
Het is geen 1 op 1 kopie, maar ze gebruiken wel precies dezelfde trucjesquote:Op zaterdag 19 januari 2013 02:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou ze zijn allebei sluw, moordlustig en meertalig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |