Inglorious was ook zeer awesome en in het verledenquote:Op maandag 18 juli 2011 09:34 schreef RobertVH het volgende:
Kan weer goed worden, maar het speelt zich dus een tijdje geleden af. Juist de dialogen met/over pop-culture waren gaaf in QT films, dat wordt nogal lastig in die tijdsetting...
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:30 schreef megamandy het volgende:
Harde kick!
[ afbeelding ]
De eerste foto's zijn er sinds een paar dagen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vond ik ook tof. Zaten meer mooie dingen in de trailer, zie uit naar de film!quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:46 schreef Disorder het volgende:
Ik heb er zin in. Lijkt me leuk om Tarantino met een Western aan de haal te zien gaan. Dat shot met die (katoen?)plant die onder het bloed komt. Gaaf.
Dat shot vond ik ook heel gaaf ja! Typisch Tarantino. Kan niet wachten om 'm te zien!quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:46 schreef Disorder het volgende:
Ik heb er zin in. Lijkt me leuk om Tarantino met een Western aan de haal te zien gaan. Dat shot met die (katoen?)plant die onder het bloed komt. Gaaf.
Ditquote:
quote:Jonah Hill terug in Django Unchained
Hoewel de trailer van Django Unchained al is gepubliceerd, is regisseur Quentin Tarantino nog niet klaar met de casting.
Jonah Hill heeft ook nog een rol in de western te pakken, schrijft de Amerikaanse film- en tv-site Deadline.
Welke rol de 28-jarige Hill gaat spelen, is nog onduidelijk. Vorig jaar was de Amerikaanse acteur ook al verbonden aan het filmproject, maar toen moest hij verstek laten gaan. Hij had toen geen tijd voor de film. De acteur werd dit jaar genomineerd voor een Oscar voor zijn rol in de honkbalfilm Moneyball.
Django Unchained gaat over de slaaf Django, een rol van Jamie Foxx, die door een premiejager gespeeld door Christoph Waltz wordt bevrijd.
Hij zoekt de moordlustige Brittle-broers die Django ooit heeft gezien. De slaaf gaat op zoek naar zijn vrouw, die is verkocht. De film moet vanaf 24 januari in de Nederlandse bioscopen draaien.
Foxx een matige acteur? Ray zeker nog niet gezien. Of Collateral. Of Law Abiding Citizen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:22 schreef tompsv18 het volgende:
Jammer van Jamie Foxx. Matige acteur is dat. Verder lijkt het me wel een leuke film.
Die neger is een baas..quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:22 schreef tompsv18 het volgende:
Jammer van Jamie Foxx. Matige acteur is dat. Verder lijkt het me wel een leuke film.
Dat meen je niet? Die film was laatst op tv, en tering wat was hij slecht in die film.quote:
Ik ben niet de enige dusquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:33 schreef tompsv18 het volgende:
Law Abiding Citizen laatst gezien en daar vond ik hem ook niet echt overtuigend.
Ja, ik ook. Wel dramatisch voor Tarantino en de filmmaatschappij dat die screener al gelekt is.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
DVDSCR is ook al uit.
[ afbeelding ]
Toch ga ik deze in de bios kijken.
Misschien zorgt het ervoor dat die films eindelijk eens overal tegelijk uitkomen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:30 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Wel dramatisch voor Tarantino en de filmmaatschappij dat die screener al gelekt is.
Dat zou natuurlijk sowieso fijn zijn, maar in de VS is-ie ook pas in z'n tweede weekend.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Misschien zorgt het ervoor dat die films eindelijk eens overal tegelijk uitkomen.
Daarom komen alle oscar contenders ook bijna altijd uit in november/december dit jaar ook weer met Django, Lincoln, Life of Pi, Zero Dark Thirty, Les Mis, Silver Linings Playbook, Flight enz. Alleen Argo is eerder uitgekomen van de serieuze oscar contenders.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:01 schreef Stefan het volgende:
Das tch elk jaar zo met films die de maatscappij aanmeldt voor n oscar, niks nieuws.
Maar jij hebt dus de CAM-versie bekeken?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:34 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb net de film bekeken en als je eerdere Tarantino films zoals Kill Bill e.d. gewend bent dan zal deze tegenvallen want het lijkt alsof de film het vooral moet hebben van de vele A list acteurs die hier in meespelen i.p.v.de verhaallijn en bijbehorende actie scene's.. Als film had hij voor mij veel weg van de film Tombstone meets Wyatt Earp meets From Dusk till Dawn.
Wees slim en laat de film links liggen voor de bioscoop en bekijk hem op de " alternatieve "wijze.
Wat zou dat uitmaken? Volgens mij, als de screener niet nu al was uitgelekt, dan wachten de mensen totdat er een DVDrip komt... Voor het biosbezoek maakt het iig niet uit, het is de DVD verkoop die het niet echt fantastisch zal doen, maar dat doet het al jaren niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:30 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Wel dramatisch voor Tarantino en de filmmaatschappij dat die screener al gelekt is.
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:34 schreef Iwanius het volgende:
Wees slim en laat de film links liggen voor de bioscoop en bekijk hem op de " alternatieve "wijze.
Er is een Oscar-screener inmiddelsquote:Op zondag 6 januari 2013 18:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar jij hebt dus de CAM-versie bekeken?
Want je moet gewoon wachten totdat de DVD release over 2 jaar op het web gaat zwerven?quote:Op maandag 7 januari 2013 12:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan nog is het best treurig dat je die gaat kijken.
Bi os coopquote:Op maandag 7 januari 2013 14:59 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Want je moet gewoon wachten totdat de DVD release over 2 jaar op het web gaat zwerven?
Bioscoop of wachten op minimaal HD.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:59 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Want je moet gewoon wachten totdat de DVD release over 2 jaar op het web gaat zwerven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |