quote:
Goed bezig geertquote:Op maandag 18 juli 2011 01:24 schreef pratende-paal het volgende:
[..]
14 dagen en met vliegtuig natuurlijk
Ah, ben je een sleepteef, koffiemiep, bierglazenvuller of een slaversierder? En in wat ben je afgestudeerd?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:24 schreef Saisai het volgende:
[..]
horeca tot ik een baan heb gevonden die bij mijn opleiding past. ben net afgestudeerd namelijk.
haha ja was egt lang maja was gistr ook wel beetje zat haha had bier opquote:Op maandag 18 juli 2011 01:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
jaa hep vandaag lekkur uitgeslapen jij ookw? xoxoxox
Ok nu vind ik het niet leuk meer.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:25 schreef aight1 het volgende:
[..]
haha ja was egt lang maja was gistr ook wel beetje zat haha had bier op![]()
![]()
haha ma wel verder geode dag gehad ook?? xoxoxo
Je bent zo lekkug bezig freeek, klussen is mijn dingquote:Op maandag 18 juli 2011 01:26 schreef dweeny1989 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 18 juli 2011 01:25 schreef Saisai het volgende:
dat heet;
lekker bezig freek
Ik ben een lieve usert die met beide gevallen rekening houdtquote:
Oke boks man.quote:
Wtf geertquote:Op maandag 18 juli 2011 01:27 schreef pratende-paal het volgende:
[..]
Je bent zo lekkug bezig freeek, klussen is mijn dingGeniale reclame
bar of serveerster, maar ik vind serveren leuker.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, ben je een sleepteef, koffiemiep, bierglazenvuller of een slaversierder? En in wat ben je afgestudeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |