SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Geslaagd? Meld het hier voor eeuwige roem!
[Gefeliciteerd!] De geslaagden van 2011!![]()
Niet als je hem veel mee zal moeten nemen, als je hem alleen maar thuis laat is het prima.quote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 18 juli 2011 01:16 schreef Etsu het volgende:
Kaasrolletje, zo heb ik bewezen dat ik toch wel van je houd hoor
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:17 schreef Water123 het volgende:
Maar het is dus niet verstandig om een 17 inch te nemen?
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:17 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Niet als je hem veel mee zal moeten nemen, als je hem alleen maar thuis laat is het prima.
Nee ik wil hem wel meenemenquote:Op maandag 18 juli 2011 01:17 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Niet als je hem veel mee zal moeten nemen, als je hem alleen maar thuis laat is het prima.
Niet erg handig als je er vaak mee gaat sjouwen.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:17 schreef Water123 het volgende:
Maar het is dus niet verstandig om een 17 inch te nemen?
15 inch is dan prima, 13 inch nog beter maar als je dan nog een beetje goede onderdelen wil hebben kom je wel boven je budgetquote:
13 vind ik te klein hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 01:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
15 inch is dan prima, 13 inch nog beter maar als je dan nog een beetje goede onderdelen wil hebben kom je wel boven je budget
Zozo.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:18 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn laptop was 780 euro ofzo geloof ik.
WAT ZEG JIJquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, maar een 15" met goede specs voor een goede prijs vinden...quote:Op maandag 18 juli 2011 01:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
15 inch is dan prima, 13 inch nog beter maar als je dan nog een beetje goede onderdelen wil hebben kom je wel boven je budget
Mja, ik bedoelde meer dat ik het best goedkoop vind.quote:
Daarom extern scherm thuisquote:Op maandag 18 juli 2011 01:19 schreef Water123 het volgende:
[..]
13 vind ik te klein hoorIk vind 15 al te klein
Oh.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, ik bedoelde meer dat ik het best goedkoop vind.Mijn laptop kost 1600
_ !
HAKKUH!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |