SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Geslaagd? Meld het hier voor eeuwige roem!
[Gefeliciteerd!] De geslaagden van 2011!![]()
Niet als je hem veel mee zal moeten nemen, als je hem alleen maar thuis laat is het prima.quote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 18 juli 2011 01:16 schreef Etsu het volgende:
Kaasrolletje, zo heb ik bewezen dat ik toch wel van je houd hoor
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:17 schreef Water123 het volgende:
Maar het is dus niet verstandig om een 17 inch te nemen?
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:17 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Niet als je hem veel mee zal moeten nemen, als je hem alleen maar thuis laat is het prima.
Nee ik wil hem wel meenemenquote:Op maandag 18 juli 2011 01:17 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Niet als je hem veel mee zal moeten nemen, als je hem alleen maar thuis laat is het prima.
Niet erg handig als je er vaak mee gaat sjouwen.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:17 schreef Water123 het volgende:
Maar het is dus niet verstandig om een 17 inch te nemen?
15 inch is dan prima, 13 inch nog beter maar als je dan nog een beetje goede onderdelen wil hebben kom je wel boven je budgetquote:
13 vind ik te klein hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 01:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
15 inch is dan prima, 13 inch nog beter maar als je dan nog een beetje goede onderdelen wil hebben kom je wel boven je budget
Zozo.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:18 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn laptop was 780 euro ofzo geloof ik.
WAT ZEG JIJquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, maar een 15" met goede specs voor een goede prijs vinden...quote:Op maandag 18 juli 2011 01:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
15 inch is dan prima, 13 inch nog beter maar als je dan nog een beetje goede onderdelen wil hebben kom je wel boven je budget
Mja, ik bedoelde meer dat ik het best goedkoop vind.quote:
Daarom extern scherm thuisquote:Op maandag 18 juli 2011 01:19 schreef Water123 het volgende:
[..]
13 vind ik te klein hoorIk vind 15 al te klein
Oh.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, ik bedoelde meer dat ik het best goedkoop vind.Mijn laptop kost 1600
_ !
HAKKUH!!!quote:
Jeetje, ik vond die van mij al duur. Wat moet je met een laptop van ¤1600?!quote:Op maandag 18 juli 2011 01:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, ik bedoelde meer dat ik het best goedkoop vind.Mijn laptop kostte 1600
_ !
Mja, ik gebruik ook voor simpele dingen hoor.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh.Ja, maar wtf moet ik met allemaal zooi in mijn laptop, als ik hem alleen voor simpele dingen gebruik?
Nee. Verschilt erg per type.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:21 schreef Water123 het volgende:
Is het ook zo: Hoe hoger de kloksnelheid, hoe beter?
Geen idee.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jeetje, ik vond die van mij al duur. Wat moet je met een laptop van ¤1600?!
Ja, dan ga ik geen 1600 euries neerleggen.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, ik gebruik ook voor simpele dingen hoor.Maarja.
Euh aantal cores zegt toch ook wat?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:21 schreef Water123 het volgende:
Is het ook zo: Hoe hoger de kloksnelheid, hoe beter?
Iemand uit mijn klas heeft zo'n Alienware gekocht (lees: gekregen) voor zijn studie van ¤2100, met van die lampjes enzo. En die gaat hij dus meenemen in de trein.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jeetje, ik vond die van mij al duur. Wat moet je met een laptop van ¤1600?!
Ik wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dan ga ik geen 1600 euries neerleggen.
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee.Ik wilde een goeie waar je lang mee kon en allemaal dingen tegelijk kan doen enzo (heb geen geduld allemaal
) en tja, dit is het dus geworden
![]()
Hoop het.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:21 schreef Ezell het volgende:
[..]Nou, zo'n ding gaat waarschijnlijk wel langer mee.
Koop jij nu maar een macbookquote:Op maandag 18 juli 2011 01:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dan ga ik geen 1600 euries neerleggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee.. i5, is dat dan 5 cores? XDquote:Op maandag 18 juli 2011 01:21 schreef strontboer het volgende:
[..]
Euh aantal cores zegt toch ook wat?
Duuuuuuuur. Wat is een Alienware eigenlijk? Ook een merk?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Iemand uit mijn klas heeft zo'n Alienware gekocht (lees: gekregen) voor zijn studie van ¤2100, met van die lampjes enzo. En die gaat hij dus meenemen in de trein.____________!
Nee.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:21 schreef strontboer het volgende:
[..]
Euh aantal cores zegt toch ook wat?
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:22 schreef strontboer het volgende:
[..]
Koop jij nu maar een macbook![]()
Doe ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik heb het over dualcore quadcore etcquote:Op maandag 18 juli 2011 01:22 schreef Water123 het volgende:
[..]
Geen idee.. i5, is dat dan 5 cores? XD
Game-laptops van Dell. Hij is verslaafd aan world of warcraftquote:Op maandag 18 juli 2011 01:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Duuuuuuuur. Wat is een Alienware eigenlijk? Ook een merk?
Ja, voor gaminglaptops.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Duuuuuuuur. Wat is een Alienware eigenlijk? Ook een merk?
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Game-laptops van Dell. Hij is verslaafd aan world of warcraft
quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:22 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nee.
Mijn oude single core Pentium 4 (HT 2,8 GHz) is veel sneller dan die dual core Atom processor in m'n ooms netbook.
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Game-laptops van Dell. Hij is verslaafd aan world of warcraft
i5 is het model. Hoeveel cores het heeft zal er ook wel bijstaan.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:22 schreef Water123 het volgende:
[..]
Geen idee.. i5, is dat dan 5 cores? XD
Ja kan best. Ben niet zo op de hoogte van processors en mobo's. Moet ik me nog steeds een keer in verdiepenquote:
Ah okee. Maar die Asus K53 staat bijv. dit: ASUS - K53SV-SX146V - Core i5-2410M / 2.3 GHz - 15.6quote:Op maandag 18 juli 2011 01:23 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
i5 is het model. Hoeveel cores het heeft zal er ook wel bijstaan.
i3 i5 i7 op volgorde van snelheid.
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oke, maar een 15" met goede specs voor een goede prijs vinden...
Die 17" leek goed met goede specs (i7, 540M) en een goede prijs maar als hij dan te groot is...
Duidelijkquote:Op maandag 18 juli 2011 01:24 schreef Kaasrol het volgende:
Je kan processors (iig voor notebooks) het beste zo zien:
i3 = instapmodel, goed voor tekstverwerken e.d. maar gamen ho maar
i5 = middenklasse, kan je prima op gamen en alles loopt soepel
i7 = topmodel, voor video-renderen en heel zware games
Echt he, en hij moet dagelijks een uur met de trein dus hij zal hem daar wel aanslingeren. Ik heb met hem te doen als iedereen hem daar uit zal lachenquote:Op maandag 18 juli 2011 01:24 schreef Ezell het volgende:
Die laptops van Alienware zijn trouwens erg lelijk. Ze zien eruit als speelgoed van de Bart Smit.
Een i5 is of dual core of quad core.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:24 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ah okee. Maar die Asus K53 staat bijv. dit: ASUS - K53SV-SX146V - Core i5-2410M / 2.3 GHz - 15.6
Hoe weet je dan hoeveel cores het zijn?
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:24 schreef Ezell het volgende:
Die laptops van Alienware zijn trouwens erg lelijk. Ze zien eruit als speelgoed van de Bart Smit.
Waarom zulke goede specs als het gewoon simpel huis, tuin en keukengebruik is? Die snap ik niet.quote:
Ach, hij heeft tenminste een laptop..quote:Op maandag 18 juli 2011 01:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Echt he, en hij moet dagelijks een uur met de trein dus hij zal hem daar wel aanslingeren. Ik heb met hem te doen als iedereen hem daar uit zal lachen
http://tweakers.net/pricewatch/275718/asus-n53sv-sx003v.htmlquote:
Hoe kan ik zien welke ik heb?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:24 schreef Kaasrol het volgende:
Je kan processors (iig voor notebooks) het beste zo zien:
i3 = instapmodel, goed voor tekstverwerken e.d. maar gamen ho maar
i5 = middenklasse, kan je prima op gamen en alles loopt soepel
i7 = topmodel, voor video-renderen en heel zware games
Het is voor m'n opleiding, veel programmeren/veel schermen open en ik wil er ook nog een beetje kunnen gamen als het kan.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom zulke goede specs als het gewoon simpel huis, tuin en keukengebruik is? Die snap ik niet.
Oh, ik dacht dat je bedoelde voor water.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:28 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Het is voor m'n opleiding, veel programmeren/veel schermen open en ik wil er ook nog een beetje kunnen gamen als het kan.
Zonder iets te downloaden.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:28 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
http://www.softpedia.com/(...)ikker-InfoTool.shtml
Aanvulling: Die versie is al weer een jaartje oud, trouwens.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:28 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
http://www.softpedia.com/(...)ikker-InfoTool.shtml
Heb je windows 7? Dan moet je naar configuratiescherm -> Systeem en beveiliging -> Systeemquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zonder iets te downloaden.Download nouhouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed,
Start > Uitvoeren (of Windowstoets+R) > Intypen: dxdiag > OK
Ik download welquote:Op maandag 18 juli 2011 01:30 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Download nouhou
Maargoed,
Ik heb hem bijna twee jaar.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:30 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Aanvulling: Die versie is al weer een jaartje oud, trouwens.
Maar als je de jouwe al een paar jaartjes hebt, zul je nog de Core 2 serie hebben (Intel), want die i3/5/7 zijn nog niet heel erg lang gebruikelijk bij laptops.
Ik heb Vista Pista.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Heb je windows 7? Dan moet je naar configuratiescherm -> Systeem en beveiliging -> Systeem
Daar staat het dan
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb hem bijna twee jaar.
[..]
Ik heb Vista Pista.
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:30 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Download nouhou
Maargoed,
Moh, moet ook wel in configuratiescherm staan. Gewoon even zoekenquote:Op maandag 18 juli 2011 01:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb hem bijna twee jaar.
[..]
Ik heb Vista Pista.
Dit staat bij processor. Hoelang denken jullie dat mijn laptop nog meegaat? Ik heb hem al twee jaar.quote:Processor AMD Turion(tm) X2 Dual-Core Mobile RM-74, 2200 MHz, 2 core('s), 2 logische processor(s)
Zie flitskikker.com voor Portablequote:Op maandag 18 juli 2011 01:33 schreef Kaasrol het volgende:
Zeg flits, ik moet het installeren, dat was niet de afspraak
Hoe lang hij meegaat, geen flauw idee dat hangt af van je gebruik, maar hij is niet bijster slecht. Veel beter dan wat er in mijn desktop zit in ieder gevalquote:Op maandag 18 juli 2011 01:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit staat bij processor. Hoelang denken jullie dat mijn laptop nog meegaat? Ik heb hem al twee jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Nog een jaartje denk ik. Ligt er ook aan wat je ermee doet.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit staat bij processor. Hoelang denken jullie dat mijn laptop nog meegaat? Ik heb hem al twee jaar.
Hahahaquote:Op maandag 18 juli 2011 01:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Welke precies?
Celeron is wel de slechtste serie van Intel.
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoe lang hij meegaat, geen flauw idee dat hangt af van je gebruik, maar hij is niet bijster slecht. Veel beter dan wat er in mijn desktop zit in ieder gevalO oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral internetten. Maar ja, volgend schooljaar heb ik hem ook nodig voor school. Daarvoor moet ik wat zooi op mijn laptop gooien.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:34 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nog een jaartje denk ik. Ligt er ook aan wat je ermee doet.![]()
Oke. Als het goed is staat erachter dat het Single Core is. Niet een hele goeie helaas.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:34 schreef Water123 het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Uh.. er staat: Intel Celeron M CPU 530 @ 1.73 GHz
Voor gewoon internetten kan hij nog wel een paar jaartjes mee.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
O oké.
[..]
Vooral internetten. Maar ja, volgend schooljaar heb ik hem ook nodig voor school. Daarvoor moet ik wat zooi op mijn laptop gooien.
O, mooi. Spelletjes speel ik toch nooit.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:36 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Voor gewoon internetten kan hij nog wel een paar jaartjes mee.
Voor spelletjes is hij na een jaartje wel uitgeput.
Staat er niet achter. Daarom wil ik ook een nieuwequote:Op maandag 18 juli 2011 01:35 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oke. Als het goed is staat erachter dat het Single Core is. Niet een hele goeie helaas.
Dan moet je de ventilatieuitgangen even uitblazen met blikje perslucht. Of hem verhoogd zetten zodat de hete lucht eruit kan.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:36 schreef Water123 het volgende:
[..]
Staat er niet achter. Daarom wil ik ook een nieuweDeze heb ik nu 3 jaar. Maar hij is nog snel en werkt prima, alleen wordt zo heet.
Als hij echt heul heet wordt vrees ik dat ie niet lang meer meegaatquote:Op maandag 18 juli 2011 01:36 schreef Water123 het volgende:
[..]
Staat er niet achter. Daarom wil ik ook een nieuweDeze heb ik nu 3 jaar. Maar hij is nog snel en werkt prima, alleen wordt zo heet.
Optimus?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:36 schreef Kaasrol het volgende:
Flits, jouw tool werkt niet met optimus
En hij geeft mijn processor aan als octacore
Ik stofzuig het wel eensquote:Op maandag 18 juli 2011 01:37 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dan moet je de ventilatieuitgangen even uitblazen met blikje perslucht. Of hem verhoogd zetten zodat de hete lucht eruit kan.
Hahaquote:Op maandag 18 juli 2011 01:38 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik stofzuig het wel eensHelpt voor een uurtje XD
Van Nvidia, hij schakelt alleen de videokaart in als het nodig is om stroom te besparen, anders werkt hij op de Intel IGP. En die wordt dus ook aangegeven ipv de Nvidia kaartquote:Op maandag 18 juli 2011 01:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Optimus?
Anyway, is al een oude versie. Werk al een tijdje aan een nieuwe.
Dan moet ik dat weer kopen enzoquote:Op maandag 18 juli 2011 01:39 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Haha
Perslucht komt het toch wat beter los van, denk ik.
Ah. Beide problemen zijn verholpen in de nieuwe versie. Alleen ligt die al sinds de examens stilquote:Op maandag 18 juli 2011 01:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Van Nvidia, hij schakelt alleen de videokaart in als het nodig is om stroom te besparen, anders werkt hij op de Intel IGP. En die wordt dus ook aangegeven ipv de Nvidia kaart
Ahja. Dan ben je wel toe aan een nieuwe, want dan is het idee van een laptop al wegquote:Op maandag 18 juli 2011 01:39 schreef Water123 het volgende:
[..]
Dan moet ik dat weer kopen enzoBatterij is ook fucked up.. zonder oplader werkt ie niet
Mooizoquote:Op maandag 18 juli 2011 01:40 schreef Water123 het volgende:
Volgens mij hebben we de rest weggejaagd met dit computergelul
Kan best kloppenquote:Op maandag 18 juli 2011 01:40 schreef Water123 het volgende:
Volgens mij hebben we de rest weggejaagd met dit computergelul
Hoezo?quote:
Watquote:
Wil ik je over een half jaar horen of het nog steeds een goede koop isquote:Op maandag 18 juli 2011 01:45 schreef Flitskikker het volgende:
Maar, anders neem ik gewoon die 17" en dan moet ik maar zeulen.
Toch de beste prijs/kwaliteit lijkt 't.
Mij best.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wil ik je over een half jaar horen of het nog steeds een goede koop is
Welke resolutie heb je nu (kun je ook in dat programmaatje zien)?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:51 schreef Water123 het volgende:
Ik neem deze denk ik..
http://laptop.azerty.nl/3(...)v-core-i5-2410m.html
of deze..
http://azerty.nl/producte(...)rw-r-dl-dvd-ram.html
Moet nog even bedenken hoe groot ik de scherm wil hebben
Ik heb geen verstand van resolutie enzo.. wat is dat precies?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:52 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Welke resolutie heb je nu (kun je ook in dat programmaatje zien)?
Qua specs is de tweede beter. Alleen best kleine resolutie.
Rechtsboven ergensquote:Op maandag 18 juli 2011 01:53 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van resolutie enzo.. wat is dat precies?
Ik kijk even..
Ja. Maar maakt het veel uit dat resolutieverschil tussen die 2? Maakt het voor mij veel uit?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:56 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oke. Die 1e is veel groter. De 2e is breder, maar iets minder hoog.
Als je wat je nu hebt prima vindt, is die 2e wel aardig.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:57 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja. Maar maakt het veel uit dat resolutieverschil tussen die 2? Maakt het voor mij veel uit?Snap het niet.. want wat ik nu heb vind ik ook prima eigenlijk
Ik ga er gewoon een kopen, heb er nu geen. Maar heb 'm nodig voor m'n opleidingquote:Op maandag 18 juli 2011 02:04 schreef Water123 het volgende:
Ah okee![]()
Bedankt voor de moeite!
Ik ga sowieso half september een nieuwe kopen. Jij gaat ook een nieuwe kopen dus?
O zoquote:Op maandag 18 juli 2011 02:04 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon een kopen, heb er nu geen. Maar heb 'm nodig voor m'n opleiding
Maarja, ze zijn zo duurquote:
Ja iemand zei ook tegen mij dat ik beter zelf kon samenstellen, maar ja dan heb ik geen laptop. Niet zo handig met studeren denk ik..quote:Op maandag 18 juli 2011 02:08 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maarja, ze zijn zo duur![]()
Mijn normale computer heb ik zelf voor veel minder geld samengesteld en gebouwd
Als je hem mee wilt nemen niet neequote:Op maandag 18 juli 2011 02:09 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja iemand zei ook tegen mij dat ik beter zelf kon samenstellen, maar ja dan heb ik geen laptop. Niet zo handig met studeren denk ik..
Dus dan maar een laptopquote:Op maandag 18 juli 2011 02:10 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Als je hem mee wilt nemen niet nee
Bijna wel, morgen vroeg opquote:
Ga morgen naar Mallorcaquote:
Als je nu geen geld hebt, hoe wilde je dan in september 550¤ hebben?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:18 schreef Water123 het volgende:
Ik heb zin om nu een nieuwe laptop te kopen XD maar ik heb nu geen geld![]()
500 euro stufi per maand en maximaal bijlenen jeweetquote:Op maandag 18 juli 2011 02:18 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Als je nu geen geld hebt, hoe wilde je dan in september 550¤ hebben?
Dankjewelquote:
lenenquote:Op maandag 18 juli 2011 02:19 schreef yosander het volgende:
[..]
500 euro stufi per maand en maximaal bijlenen jeweet
1,5% rentequote:
Dan heb ik voldoende gespaardquote:Op maandag 18 juli 2011 02:18 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Als je nu geen geld hebt, hoe wilde je dan in september 550¤ hebben?
quote:
500 stufi? Ik krijg geen aanvullendquote:Op maandag 18 juli 2011 02:19 schreef yosander het volgende:
[..]
500 euro stufi per maand en maximaal bijlenen jeweet
Krijg je helemaal niets aanvullenquote:
Ik ga wel lenen. Ik moet welquote:Op maandag 18 juli 2011 02:19 schreef yosander het volgende:
[..]
1,5% rente. Weet nog niet of ik ga bijlenen
.
Nee deze laptop kan ik echt niet meer uitstaan. De warmte en lawaaiquote:Op maandag 18 juli 2011 02:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Of je spaart door en je koopt er een die langer mee kan
Maarja, je ouders betalen wel 450 euro huur per maandquote:Op maandag 18 juli 2011 02:21 schreef Water123 het volgende:
[..]
NeeIk krijg alleen de 266 per maand
Nee, ik krijg 150 euro pm van ouders.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Maarja, je ouders betalen wel 450 euro huur per maand?
Okequote:Op maandag 18 juli 2011 02:21 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee deze laptop kan ik echt niet meer uitstaan. De warmte en lawaaiMn vingertoppen doen na een tijdje pijn van de warmte
Ik heb huur van 430 per maand, maar ik krijg 70 huurtoeslag, dus dan heb ik nog huur van 360 inclusief g/w/e en internet + tv. Verder heb ik als uitgaven zorgverzekering 35 (zorgtoeslag meegerekend), mobiel 20 en voedsel 120. Dus uitgaven totaal 535. Stufi + lening + ouders = inkomen van 616. Dus red het prima denk ikquote:Op maandag 18 juli 2011 02:24 schreef yosander het volgende:
Huh, huur betaal je zelf? Dan moet je toch veel meer dan die 200 euro bijlenen?
Nu zijn wij weer de enigen in de SC net zoals die nacht voor de uitslag. Boh wat was dat spannendquote:
Pff, als ik eraan denk krijg ik de kriebels weerquote:Op maandag 18 juli 2011 02:28 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nu zijn wij weer de enigen in de SC net zoals die nacht voor de uitslag. Boh wat was dat spannend
Echt hequote:Op maandag 18 juli 2011 02:30 schreef Water123 het volgende:
[..]
Pff, als ik eraan denk krijg ik de kriebels weerwat een verschrikkelijke nacht was dat zeg! Ik had toen maar twee uren geslapen en tot het telefoontje werd ik hlemaal gestoord, nog nooit zo erg meegemaakt
ik zweette zelfs uit mn vingertoppen!
Bij mij was ook bijna iedereen op MSN, en telkens gingen we elkaar vragen "En? Al gebeld??"quote:Op maandag 18 juli 2011 02:32 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Echt he
En in het uur van gebeld worden als je gezakt was keihard muziek op en Hyves en MSN checken of er mensen gebeld waren.
Toen iemand in een klas na mij gezakt was, kreeg ik een beetje hoop
wat is QFT?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:32 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Jij ook met jouw cijfers
Verder QFT
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:34 schreef Water123 het volgende:
[..]
Bij mij was ook bijna iedereen op MSN, en telkens gingen we elkaar vragen "En? Al gebeld??"![]()
Toen er bij mij ook iemand in de klas gezakt was (die werden als eerst en vroeg gebeld) en ik een poosje niet gebeld werd, kreeg ik ook hoop hahaha grappig eigenlijk
Quoted For Truthquote:
Alleen toenquote:Op maandag 18 juli 2011 02:36 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maar; stiekem wel MSN aan hebben? Of alleen toen?
[..]
Quoted For Truth
Van blijdschap? Kan ik begrijpenquote:Op maandag 18 juli 2011 02:38 schreef Water123 het volgende:
Ik moest huilen toen mn mentrix zei dat ik was geslaagd XD
Bedrijfskunde, RUG. Jij?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:38 schreef Water123 het volgende:
Gitaarmat, wat ga jij studeren? En waar?
Ik ken alleen samthegreat die ook naar Nijmegen gaat.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:41 schreef Flitskikker het volgende:
Allemaal mensen bij elkaar op de uni. Maar niemand bij mij hoor
Niet van verdriet me dunkt.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:38 schreef Water123 het volgende:
Ik moest huilen toen mn mentrix zei dat ik was geslaagd XD
Jij ging naar Arnhem?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:41 schreef Flitskikker het volgende:
Waar ga jij heen dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:41 schreef Flitskikker het volgende:
QFT alleen had ik geen her nodig omdat ik het niet kon verneukenquote:Op maandag 18 juli 2011 02:39 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik was geslaagd met een her en had totaal geen emotie, op de een of andere manier boeide het me vrij weinig.
Of Nijmegenquote:Op maandag 18 juli 2011 02:43 schreef Water123 het volgende:
[..]
OepsJe kunt ook naar Groningen hoor
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:43 schreef Water123 het volgende:
[..]
OepsJe kunt ook naar Groningen hoor
Woon er in de buurt, eerst nog niet op kamers. Misschien na een tijdje.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:41 schreef Water123 het volgende:
[..]
JaaWaar kom je vandaan? Heb je al een kamer?
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:44 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Woon er in de buurt, eerst nog niet op kamers. Misschien na een tijdje.
UvA. Arabische taal en cultuur.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:42 schreef Water123 het volgende:
[..]
Waar ga jij heen dan? En wat ga je studeren?
Het is heel leuk hoor!quote:Op maandag 18 juli 2011 02:45 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik ben niet zo zelfstandig dus dat lijkt me niks
Dastan heb jij iets Arabisch ofzo dat je daar zo geinteresseerd in bent? Of waar komt het vandaan?quote:
Sick, wat wil je dan worden, tolk ofzo of ben je van plan naar het midden oosten te gaan of kom je daar weg?quote:
Hmm.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
leeell gaat hbo informatica doen in Leiden.
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sick, wat wil je dan worden, tolk ofzo of ben je van plan naar het midden oosten te gaan of kom je daar weg?
Nee, heb er niets mee. Ik weet niet waarom, heeft mijn interesse gewoon.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:46 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dastan heb jij iets Arabisch ofzo dat je daar zo geinteresseerd in bent? Of waar komt het vandaan?
Ach je leert wel mensen kennen!quote:Op maandag 18 juli 2011 02:47 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hmm.
Maar die ken ik dan weer niet goed omdat hij gebanned is dit dat
Ok, cool.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, heb er niets mee. Ik weet niet waarom, heeft mijn interesse gewoon.
Hm.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:47 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hmm.
Maar die ken ik dan weer niet goed omdat hij gebanned is dit dat
quote:
Vandermar, ik ken jou helemaal nietquote:
Nee, kom ik niet vandaan. Je kunt er best veel mee hoor. Tolk inderdaad, maar ook bij defensie, leraar, ambassade, et cetera.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sick, wat wil je dan worden, tolk ofzo of ben je van plan naar het midden oosten te gaan of kom je daar weg?
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:48 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Vandermar, ik ken jou helemaal niet
Waar kom je vandaan en wat ga je studeren enzo? (misschien heb je het al gezegd maar heb ik niet op zitten letten)
Hahahahaquote:Op maandag 18 juli 2011 02:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga HBO rechten doen en daarna door voor mijn master in Grunn.
Ik kom uit Stiens, neerbij Leeuwarden.
Ik had 2e jaar uni al af kunnen hebben als ik niet zo veel plezier had op de middelbare schoolhet is dan wel weer leuk dat mijn vrienden ook steeds bleven zitten
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga HBO rechten doen en daarna door voor mijn master in Grunn.
Ik kom uit Stiens, neerbij Leeuwarden.
Ik had 2e jaar uni al af kunnen hebben als ik niet zo veel plezier had op de middelbare schoolhet is dan wel weer leuk dat mijn vrienden ook steeds bleven zitten
Hoe laat werken?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:52 schreef Dastan het volgende:
Ik ging om acht uur slapen zodat ik uitgerust zou kunnen werken, word ik daarnet al weer wakker.![]()
Nou ja, over een uur maar op dan.
Acht uur is ook veel te vroeg.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:52 schreef Dastan het volgende:
Ik ging om acht uur slapen zodat ik uitgerust zou kunnen werken, word ik daarnet al weer wakker.![]()
Nou ja, over een uur maar op dan.
Ik ben net 20 geworden, 15 juliequote:Op maandag 18 juli 2011 02:51 schreef emzor1994 het volgende:
[..]oke dan! Rechten altijd goed! (zie mijn UI)
Hoe oud ben je dan als ik vragen mag?
Oke dan! Ik ga ook rechten doen, maar dan WO. En we schelen 3 jaarquote:Op maandag 18 juli 2011 02:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben net 20 geworden, 15 julie
Ik ben meer de leerling van lang leve de lol en lessen skippen dan serieus zijn. Alleen is mijn droom om een eigen advocaten kantoor te hebben en daar ga ik serieus hard voor werken om het hoogst haalbare te bereiken.
De interesse van Rechten komt denk ik omdat mijn moeder het 3 jaar heeft gedaan en toen werd ik geboren en kapte ze ermee
Ik twijfelde nog aan Fiscaal recht, maar is toch niks voor mij dacht ik.. veel lezen..quote:Op maandag 18 juli 2011 02:54 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Oke dan! Ik ga ook rechten doen, maar dan WO. En we schelen 3 jaar
Fiscaal recht lijkt me echt het minst leukequote:Op maandag 18 juli 2011 02:54 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog aan Fiscaal recht, maar is toch niks voor mij dacht ik.. veel lezen..![]()
![]()
![]()
![]()
succesquote:Op maandag 18 juli 2011 02:54 schreef Gitaarmat het volgende:
ik ga er straks heel vroeg uit en dan proberen om dagen erna een normaal ritme te krijgen.
Weltrusten
Slaap lekker!quote:Op maandag 18 juli 2011 02:54 schreef Gitaarmat het volgende:
ik ga er straks heel vroeg uit en dan proberen om dagen erna een normaal ritme te krijgen.
Weltrusten
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:54 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ben je nu niet meer op 15 juli jarig?
(flauw)
Kan je nagaan hoe hard ik de middelbare school verneukt hebquote:Op maandag 18 juli 2011 02:54 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Oke dan! Ik ga ook rechten doen, maar dan WO. En we schelen 3 jaar
Kan niet halverwege het jaar. De slagingsnormen zijn drie jaa voor het examen vwo bekend en twee jaar voor het examen havo.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe hard ik de middelbare school verneukt hebJaren van niets doen resulteren in een makkelijk gehaald diploma
.
Dan heb je wel hard gewerkt om VWO in 1 keer te halen of niet? Ik haalde met niets doen 5'jes. en bleef vorig jaar zitten met twee 5'en, hadden ze halverwege het jaar de regels aangescherpt zonder dat ik er iets van wist
Je mag toch ook maar 2x max. blijven zitten? En dan word je van school geschorst?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe hard ik de middelbare school verneukt hebJaren van niets doen resulteren in een makkelijk gehaald diploma
.
Dan heb je wel hard gewerkt om VWO in 1 keer te halen of niet? Ik haalde met niets doen 5'jes. en bleef vorig jaar zitten met twee 5'en, hadden ze halverwege het jaar de regels aangescherpt zonder dat ik er iets van wist
Ik heb groep 2 op de basisschool overgeslagenquote:Op maandag 18 juli 2011 02:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
.
Nee, hoor. Dat beslist de school. Maar meestal willen ze je dan niet meer hebben.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:58 schreef Water123 het volgende:
[..]
Je mag toch ook maar 2x max. blijven zitten? En dan word je van school geschorst?
De slagingsnormen ja, maar hij heeft het toch over de overgangsnormen van 4 naar 5 havo?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Kan niet halverwege het jaar. De slagingsnormen zijn drie jaa voor het examen vwo bekend en twee jaar voor het examen havo.
Pff ik heb echt vet veel moeite moeten doen voor een gemiddelde van 6.1 en twee onvoldoendes op mn eindlijstquote:Op maandag 18 juli 2011 02:58 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik heb groep 2 op de basisschool overgeslagenOmdt ik al wilde lezen en schrijven.
En daarna met niet extreem veel moeite (wel gewoon werken voor mijn cijfers) gewoon elk jaar overgegaan, nu gymnasium diploma met 7.3 gemiddeld
Mag ook niet meer veranderen.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:59 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
De slagingsnormen ja, maar hij heeft het toch over de overgangsnormen van 4 naar 5 havo?
Je hebt je diploma, daar gaat het om!quote:Op maandag 18 juli 2011 02:59 schreef Water123 het volgende:
[..]
Pff ik heb echt vet veel moeite moeten doen voor een gemiddelde van 6.1 en twee onvoldoendes op mn eindlijst
Dat is waarquote:Op maandag 18 juli 2011 03:00 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Je hebt je diploma, daar gaat het om!
vetquote:Op maandag 18 juli 2011 03:01 schreef Water123 het volgende:
Ik ga morgen een tas kopen, want als je je diploma laat zien krijg je 20% korting
quote:Op maandag 18 juli 2011 03:01 schreef Dastan het volgende:
Nou ja, ik ga Bob Dylan live at Newport afkijken. De groeten allemaal.
Doeei!quote:Op maandag 18 juli 2011 03:01 schreef Dastan het volgende:
Nou ja, ik ga Bob Dylan live at Newport afkijken. De groeten allemaal.
Het was nogal een dikke bende bij ons op school en toen zat ik in de 5equote:Op maandag 18 juli 2011 02:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Kan niet halverwege het jaar. De slagingsnormen zijn drie jaa voor het examen vwo bekend en twee jaar voor het examen havo.
Ik ben in de 2e blijven zitten maar toen kwam ik van het Gymnasium af, grootste fout ooit in mijn leven om naar die school toe te gaan. Onmogelijk serieus zijn ze daar.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:58 schreef Water123 het volgende:
[..]
Je mag toch ook maar 2x max. blijven zitten? En dan word je van school geschorst?
O okequote:Op maandag 18 juli 2011 03:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het was nogal een dikke bende bij ons op school en toen zat ik in de 5eEr was inspectie op school geweest en de VWO afdeling was een dik drama dus het niveau moest ineens omhoog.
[..]
Ik ben in de 2e blijven zitten maar toen kwam ik van het Gymnasium af, grootste fout ooit in mijn leven om naar die school toe te gaan. Onmogelijk serieus zijn ze daar.
Toen ben ik in de 5e weer blijven zitten want had 4 5'en. Jaar erop nog eens de 5e en toen twee 5'en maar omdat ik geen compensatie had mocht ik niet over en ze wilden me geen overgangstoets geven![]()
Dus toen zeiden ze je kan ook naar Havo 5. Ik dacht dank je de koekoek ik ga volwassenen onderwijs doen. Nou klaar dat heb ik dit jaar gedaan en makkelijk geslaagd. Het mooie was nog dat volwassenen onderwijs geen geld kost
Nicequote:Op maandag 18 juli 2011 03:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het was nogal een dikke bende bij ons op school en toen zat ik in de 5eEr was inspectie op school geweest en de VWO afdeling was een dik drama dus het niveau moest ineens omhoog.
[..]
Ik ben in de 2e blijven zitten maar toen kwam ik van het Gymnasium af, grootste fout ooit in mijn leven om naar die school toe te gaan. Onmogelijk serieus zijn ze daar.
Toen ben ik in de 5e weer blijven zitten want had 4 5'en. Jaar erop nog eens de 5e en toen twee 5'en maar omdat ik geen compensatie had mocht ik niet over en ze wilden me geen overgangstoets geven![]()
Dus toen zeiden ze je kan ook naar Havo 5. Ik dacht dank je de koekoek ik ga volwassenen onderwijs doen. Nou klaar dat heb ik dit jaar gedaan en makkelijk geslaagd. Het mooie was nog dat volwassenen onderwijs geen geld kost
Rechten HBO en daarna 2 jaar op de RUG voor mijn master. Ik kan er ook voor kiezen om na mijn 1e jaar HBO uni te doen maar ik denk dat ik met HBO wel een goede basis heb.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:03 schreef Water123 het volgende:
[..]
O okeHier kost het wel geld.. En wat ga jij nou studeren?
Okequote:Op maandag 18 juli 2011 03:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Rechten HBO en daarna 2 jaar op de RUG voor mijn master. Ik kan er ook voor kiezen om na mijn 1e jaar HBO uni te doen maar ik denk dat ik met HBO wel een goede basis heb.
Dus als het goed is doe je het allemaal in 6 jaar?quote:Op maandag 18 juli 2011 03:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Rechten HBO en daarna 2 jaar op de RUG voor mijn master. Ik kan er ook voor kiezen om na mijn 1e jaar HBO uni te doen maar ik denk dat ik met HBO wel een goede basis heb.
In Groningen welquote:
Jep, 4 jaar HBO en 2 jaar uni, kan ook in 5 jaar maar dat ene jaartje maakt niet zo veel uitquote:Op maandag 18 juli 2011 03:05 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dus als het goed is doe je het allemaal in 6 jaar?
Ok, in ben benieuwd of je het ook daadwerkelijk in 6 jaar doetquote:Op maandag 18 juli 2011 03:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
In Groningen wellekker stappen etc. en de boel op stelten zetten ^^ Maar de HBO opleiding is ook in Leeuwarden en aangezien ik met werk zit verkies ik Leeuwarden boven Groningen om de HBO opleiding te doen. En ik woon op 6 kilometer van de school
[..]
Jep, 4 jaar HBO en 2 jaar uni, kan ook in 5 jaar maar dat ene jaartje maakt niet zo veel uit
Okequote:Op maandag 18 juli 2011 03:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
In Groningen wellekker stappen etc. en de boel op stelten zetten ^^ Maar de HBO opleiding is ook in Leeuwarden en aangezien ik met werk zit verkies ik Leeuwarden boven Groningen om de HBO opleiding te doen. En ik woon op 6 kilometer van de school
Zal wel moeten, ik ga de regering niet spekken met mijn studieschuldquote:Op maandag 18 juli 2011 03:09 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ok, in ben benieuwd of je het ook daadwerkelijk in 6 jaar doet
Misschien werk ik dan later wel in jouw advocatenkantoorquote:Op maandag 18 juli 2011 03:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zal wel moeten, ik ga de regering niet spekken met mijn studieschuld
quote:Op maandag 18 juli 2011 03:11 schreef Flitskikker het volgende:
Ik heb op het einde hard gewerkt en geslaagd. Met kerst stond ik wel best veel tekorten. Toen een gesprek gehad met mentor en unitleider om mij te motiveren.
De school was vorig jaar volgens de schoolinspectie onvoldoende, dus dit jaar opeens strenger. Minder herkansingen, kansloze nieuwe regels, etc. Klas was ook bagger en vermaakte me sowieso al niet.
Zó blij dat ik er weg ben.
quote:Op maandag 18 juli 2011 03:11 schreef Flitskikker het volgende:
Ik heb op het einde hard gewerkt en geslaagd. Met kerst stond ik wel best veel tekorten. Toen een gesprek gehad met mentor en unitleider om mij te motiveren.
De school was vorig jaar volgens de schoolinspectie onvoldoende, dus dit jaar opeens strenger. Minder herkansingen, kansloze nieuwe regels, etc. Klas was ook bagger en vermaakte me sowieso al niet.
quote:Op maandag 18 juli 2011 03:11 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Misschien werk ik dan later wel in jouw advocatenkantoor
Inderdaadquote:Op maandag 18 juli 2011 03:12 schreef Water123 het volgende:
[..]Nu kun je lekker doen wat jezelf wilt!
Eigenlijk wil ik geen advocaat worden.. maar tochquote:Op maandag 18 juli 2011 03:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zal er alvast over na denken ;p
Op mijn vorige school ook, echt een drama niveau had VWO, Havo en VMBO dus moest alles ineens strenger en dat hebben we geweten ookquote:Op maandag 18 juli 2011 03:11 schreef Flitskikker het volgende:
Secretaresses heb ik ook nodigquote:Op maandag 18 juli 2011 03:13 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik geen advocaat worden.. maar toch
Lekker denigrerend. Ik win ooit nog wel een zaak van je als officier, dan lach je wel andersquote:
Doei Emmaquote:Op maandag 18 juli 2011 03:16 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Lekker denigrerend. Ik win ooit nog wel een zaak van je als officier, dan lach je wel anders
En nu ga ik slapen
Tot morgen water, Martijn, en die nieuwe!
Klopt maar ik zat hier eerst voornamelijk voor het vermaakquote:Op maandag 18 juli 2011 03:17 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Niet vast in EXA SC als ik je geposte forums bekijk
Dacht je kansloze nieuwe eindexamenregels te ontlopen...quote:Op maandag 18 juli 2011 03:18 schreef Water123 het volgende:
Wat een ***plannen voor stufi zeg.
Per 1 januari 2012 krijg je als master-student geen basisbeurs meer, dat moet je dan lenen. De aanvullende beurs krijg je wel gewoon als je daar sowieso recht op hebt.
Per 1 januari 2012 wordt het recht op studentenreisproduct met 2 jaar verkort. Het maximale recht wordt daarmee "studieduur + 1 jaar'.
Slaap lekker!quote:Op maandag 18 juli 2011 03:16 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Lekker denigrerend. Ik win ooit nog wel een zaak van je als officier, dan lach je wel anders
En nu ga ik slapen
Tot morgen water, Martijn, en die nieuwe!
Sowieso, waar is die regering mee bezigquote:Op maandag 18 juli 2011 03:18 schreef Water123 het volgende:
Wat een ***plannen voor stufi zeg.
Per 1 januari 2012 krijg je als master-student geen basisbeurs meer, dat moet je dan lenen. De aanvullende beurs krijg je wel gewoon als je daar sowieso recht op hebt.
Per 1 januari 2012 wordt het recht op studentenreisproduct met 2 jaar verkort. Het maximale recht wordt daarmee "studieduur + 1 jaar'.
Iddquote:Op maandag 18 juli 2011 03:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sowieso, waar is die regering mee bezigLater moet ik maar emigreren naar Zweden ofzo...
[ afbeelding ]
Ja lekker stomquote:Op maandag 18 juli 2011 03:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dacht je kansloze nieuwe eindexamenregels te ontlopen...
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:25 schreef Water123 het volgende:
Ik ga ook maar, het wordt wel erg laatIk vrees dat als ik morgen FOK! weer check dit forum is verdwenen?
Ik denk het wel! Wie weet spreken we elkaar in SES of anders weet ik het nietquote:Op maandag 18 juli 2011 03:26 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.
Maar ik ga zo ook
We zien welquote:Op maandag 18 juli 2011 03:27 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik denk het wel! Wie weet spreken we elkaar in SES of anders weet ik het niet
Slaap lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |