Ja kan best. Ben niet zo op de hoogte van processors en mobo's. Moet ik me nog steeds een keer in verdiepenquote:
Ah okee. Maar die Asus K53 staat bijv. dit: ASUS - K53SV-SX146V - Core i5-2410M / 2.3 GHz - 15.6quote:Op maandag 18 juli 2011 01:23 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
i5 is het model. Hoeveel cores het heeft zal er ook wel bijstaan.
i3 i5 i7 op volgorde van snelheid.
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oke, maar een 15" met goede specs voor een goede prijs vinden...
Die 17" leek goed met goede specs (i7, 540M) en een goede prijs maar als hij dan te groot is...
Duidelijkquote:Op maandag 18 juli 2011 01:24 schreef Kaasrol het volgende:
Je kan processors (iig voor notebooks) het beste zo zien:
i3 = instapmodel, goed voor tekstverwerken e.d. maar gamen ho maar
i5 = middenklasse, kan je prima op gamen en alles loopt soepel
i7 = topmodel, voor video-renderen en heel zware games
Echt he, en hij moet dagelijks een uur met de trein dus hij zal hem daar wel aanslingeren. Ik heb met hem te doen als iedereen hem daar uit zal lachenquote:Op maandag 18 juli 2011 01:24 schreef Ezell het volgende:
Die laptops van Alienware zijn trouwens erg lelijk. Ze zien eruit als speelgoed van de Bart Smit.
Een i5 is of dual core of quad core.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:24 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ah okee. Maar die Asus K53 staat bijv. dit: ASUS - K53SV-SX146V - Core i5-2410M / 2.3 GHz - 15.6
Hoe weet je dan hoeveel cores het zijn?
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:24 schreef Ezell het volgende:
Die laptops van Alienware zijn trouwens erg lelijk. Ze zien eruit als speelgoed van de Bart Smit.
Waarom zulke goede specs als het gewoon simpel huis, tuin en keukengebruik is? Die snap ik niet.quote:
Ach, hij heeft tenminste een laptop..quote:Op maandag 18 juli 2011 01:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Echt he, en hij moet dagelijks een uur met de trein dus hij zal hem daar wel aanslingeren. Ik heb met hem te doen als iedereen hem daar uit zal lachen
http://tweakers.net/pricewatch/275718/asus-n53sv-sx003v.htmlquote:
Hoe kan ik zien welke ik heb?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:24 schreef Kaasrol het volgende:
Je kan processors (iig voor notebooks) het beste zo zien:
i3 = instapmodel, goed voor tekstverwerken e.d. maar gamen ho maar
i5 = middenklasse, kan je prima op gamen en alles loopt soepel
i7 = topmodel, voor video-renderen en heel zware games
Het is voor m'n opleiding, veel programmeren/veel schermen open en ik wil er ook nog een beetje kunnen gamen als het kan.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom zulke goede specs als het gewoon simpel huis, tuin en keukengebruik is? Die snap ik niet.
Oh, ik dacht dat je bedoelde voor water.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:28 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Het is voor m'n opleiding, veel programmeren/veel schermen open en ik wil er ook nog een beetje kunnen gamen als het kan.
Zonder iets te downloaden.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:28 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
http://www.softpedia.com/(...)ikker-InfoTool.shtml
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanvulling: Die versie is al weer een jaartje oud, trouwens.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:28 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
http://www.softpedia.com/(...)ikker-InfoTool.shtml
Heb je windows 7? Dan moet je naar configuratiescherm -> Systeem en beveiliging -> Systeemquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zonder iets te downloaden.Download nouhouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed,
Start > Uitvoeren (of Windowstoets+R) > Intypen: dxdiag > OK
Ik download welquote:Op maandag 18 juli 2011 01:30 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Download nouhou
Maargoed,
Ik heb hem bijna twee jaar.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:30 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Aanvulling: Die versie is al weer een jaartje oud, trouwens.
Maar als je de jouwe al een paar jaartjes hebt, zul je nog de Core 2 serie hebben (Intel), want die i3/5/7 zijn nog niet heel erg lang gebruikelijk bij laptops.
Ik heb Vista Pista.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Heb je windows 7? Dan moet je naar configuratiescherm -> Systeem en beveiliging -> Systeem
Daar staat het dan
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb hem bijna twee jaar.
[..]
Ik heb Vista Pista.
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:30 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Download nouhou
Maargoed,
Moh, moet ook wel in configuratiescherm staan. Gewoon even zoekenquote:Op maandag 18 juli 2011 01:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb hem bijna twee jaar.
[..]
Ik heb Vista Pista.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |