Kiek 'ns oanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Das heul niet, das naar! En vervelend. Nu moet ik er haast wel weer aan beginnen
Ik heb het vannacht precies andersom geprobeerd, via sns-sync op mobiel. Geen succes, kreeg de contacten ook lastig weer uit m'n contactlijst, veel prutswerkquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat gebeurde er dan? Na het syncen stonden alle telefoonnummers uit je telefoon in facebook in een contactpersonenlijst, inclusief een mapping naar een profiel?
Geen idee, ik heb gisteren gezien dat die gameknop er bij is gekomen, nog niets mee gedaan. En ik zit nu mobiel, kan het niet checkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:13 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
Er zit bij mij wel vertraging in Angry Birds. Heeft iedereen dat of ligt dat aan mijn computer/verbinding?
Daar heb ik idd ook wel een beetje last van. Ook kan ik mijn scores niet 'posten'quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:13 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
Er zit bij mij wel vertraging in Angry Birds. Heeft iedereen dat of ligt dat aan mijn computer/verbinding?
Dat posten heb ik nog niet geprobeerd (ook niet aan gedacht trouwens). Zie wel vergelijkende scores van anderen in mijn kringen tijdens het spelen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar heb ik idd ook wel een beetje last van. Ook kan ik mijn scores niet 'posten'
Die zie ik idd ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:29 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Dat posten heb ik nog niet geprobeerd (ook niet aan gedacht trouwens). Zie wel vergelijkende scores van anderen in mijn kringen tijdens het spelen.
Heb ik allang gehad!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:38 schreef gerbenp het volgende:
Invite nodig? Hier een linkje![]()
https://plus.google.com/_(...)xSj7M0%3AKqQPqo5r34M
Ik had net wel bij Bejeweled dat je kon posten als je een medaille verdiend hebt. (wel 25K waar de beste al op de 400k zitten...)quote:
Met Google + hoef je niets te installerenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:15 schreef FedExpress het volgende:
ik kan geen angry birds spelen via chrome want kan de laatste versie niet installeren![]()
Krijg al maanden een foutmelding. Van alles geprobeerd maar niks werkt
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:18 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Met Google + hoef je niets te installeren(uiteraard wel een account hebben, invite kan je hier vinden: https://plus.google.com/_(...)p2g7sE%3AHsuLkSPzrIo)
Sorry hoor. Laatste versie van wat moet je dan installeren (Chrome, Flash, iets anders)? Aangezien je al maanden een foutmelding krijgt zal het niet aan G+ liggen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:24 schreef FedExpress het volgende:
[..]
![]()
Zit al lang op G+ en ik krijg toch echt de melding dat ik de laatste versie moet installeren
klopt, ligt aan waarschijnlijk aan Windows. Of probleem binnen Google Chrome. Hoe dan ook erg vreemd. Misschien was ik net niet duidelijk genoeg, maar gaat om de laatste versie van chrome.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:30 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Sorry hoor. Laatste versie van wat moet je dan installeren (Chrome, Flash, iets anders)? Aangezien je al maanden een foutmelding krijgt zal het niet aan G+ liggen.
Ik heb net Chrome geïnstalleerd (had ik namelijk nog niet) en bij mij werkt alles. Ben zelfs de vertraging die ik eerder in dit topic noemde kwijt. Hopelijk helpt het voor jou als je Chrome helemaal verwijderd en opnieuw installeert. (Voor de volledigheid, ik draai Windows 7 32 bits, misschien zit er iets geks in 64 bits ofzo..)quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:59 schreef FedExpress het volgende:
[..]
klopt, ligt aan waarschijnlijk aan Windows. Of probleem binnen Google Chrome. Hoe dan ook erg vreemd. Misschien was ik net niet duidelijk genoeg, maar gaat om de laatste versie van chrome.
Zijn veel mensen die de foutmelding hebben of hebben gehad, maar schijnt maar lastig te verhelpen te zijn. Misschien deinstalleren en opnieuw erop gooien, al betwijfel ik of dat werkt.
Nee hoor, ik gebruik Firefox en heb ze ook. De games worden geloof ik gefaseerd beschikbaar gesteld, ik kreeg ze ook later dan anderen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:06 schreef Schanulleke het volgende:
Zijn de games alleen te gebruiken voor Chrome-gebruikers?
versie 9 werkt ook gewoon. maar sindsdien update hij niet meer. dan ga ik het handmatig doen en krijg ik een foutmelding (kan wel downloaden maar niet installeren). ach ja, ik zie het welquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:33 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Ik heb net Chrome geïnstalleerd (had ik namelijk nog niet) en bij mij werkt alles. Ben zelfs de vertraging die ik eerder in dit topic noemde kwijt. Hopelijk helpt het voor jou als je Chrome helemaal verwijderd en opnieuw installeert. (Voor de volledigheid, ik draai Windows 7 32 bits, misschien zit er iets geks in 64 bits ofzo..)
[..]
Nee hoor, ik gebruik Firefox en heb ze ook. De games worden geloof ik gefaseerd beschikbaar gesteld, ik kreeg ze ook later dan anderen.
Veel succes! De versie van Chrome die ik heb is: 13.0.782.112quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:45 schreef FedExpress het volgende:
[..]
versie 9 werkt ook gewoon. maar sindsdien update hij niet meer. dan ga ik het handmatig doen en krijg ik een foutmelding (kan wel downloaden maar niet installeren). ach ja, ik zie het wel
Bedankt voor de info in ieder geval
Plus dat je kan kiezen met welke kringen je de updates deelt in dat aparte gedeelte. (of is dat alleen bij Bejeweled als je een medaille hebt verdiend?)quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee. Het komt in een apart Games-updates-overzicht.
Volgens mij welquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:00 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Plus dat je kan kiezen met welke kringen je de updates deelt in dat aparte gedeelte. (of is dat alleen bij Bejeweled als je een medaille hebt verdiend?)
thanks! ik heb 11.nogwat in de applicatiemap staan maar kan er niks mee. vreemde boelquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:54 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Veel succes! De versie van Chrome die ik heb is: 13.0.782.112
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |