Nou, dit gaat wel iets verder hoor, dan enkel "verkering"quote:
Ja het is wederom ongelofelijkquote:Op zondag 17 juli 2011 23:46 schreef Loveless85 het volgende:
Mooohhhh, hij/zij/het wordt wel in no time geaccepteerd door de heersende beestenboel héEcht heerlijk hoor, scheelt je veel gedoe en stress
A hot lesbian affair!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dit gaat wel iets verder hoor, dan enkel "verkering" [ afbeelding ]
Hey!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het is wederom ongelofelijk
We zoeken ze goed bij elkaar kennelijk of het is puur toeval. Boor en Beetle zijn helemaal dol op elkaar en Bink en Beetle worden ook al klef. En Bink is normaal écht geen gezellig-kom-maar-bij-me-liggen type.
(Hoi)
Ik zeg : Doen.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:53 schreef tombolafan het volgende:
Pffffffffffff ik lig al in bed maar ik kan gewoon ECHT niet slapen, ben klaarwakker!
Dus ik kom jullie nog even vervelen
En ik twijfel of ik niet gewoon een fles glas wijn zal nemen, omdat het kan
Heb jij eigenlijk Pina Colada, Malibu, Pasoa en Blue Curaçao in huis?quote:
None of the abovequote:Op zondag 17 juli 2011 23:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk Pina Colada, Malibu, Pasoa en Blue Curaçao in huis?
Pina Colada, Malibu en Pasoa is ook goed
Jezus fuck!quote:
maar dan moet ik weer uit bed klauteren en een fles ontkurken enzoquote:Op zondag 17 juli 2011 23:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zeg : Doen.
Ik heb een borrel gehad. Verrassend hea?
Ik heb rode wijn, witte wijn en greys-blikjesquote:
Stel je voor dat Sjefke je naakt ziet!quote:Op maandag 18 juli 2011 00:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar dan moet ik weer uit bed klauteren en een fles ontkurken enzoEn ik heb geen kleren aan dus ik durf niet zo goed
Ik blijf wel liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |