quote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:44 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gefapt, dus zou het niet weten.
Hij ziet er best leuk uit ja, niet lelijk iig.
Hihi.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zal het niet vertellen hoor.
Dat is mijn vraag niet. Ik vraag of jij fapbaar bent.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:47 schreef strontboer het volgende:
[..]
Wil jij fappen op mij? In dat geval ben ik niet fapbaar
Terechte reactie.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:47 schreef strontboer het volgende:
[..]
Wil jij fappen op mij? In dat geval ben ik niet fapbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekker!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga slapen trouwens, ik heb nog een aantal uur in te halen, zeker nu ik weer een fatsoenlijk bed heb.
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:48 schreef Ezell het volgende:
Dit is Strontboer:
[ afbeelding ]Niet zo fapbaar dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duuuh ik ben altijd fapbaar. Sommigen hebben niet eens een hand nodig, die komen gelijk al klaarquote:Op zondag 17 juli 2011 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is mijn vraag niet. Ik vraag of jij fapbaar bent.
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:49 schreef strontboer het volgende:
[..]
Duuuh ik ben altijd fapbaar. Sommigen hebben niet eens een hand nodig, die komen gelijk al klaar
Orgasm-Rays..quote:Op zondag 17 juli 2011 23:49 schreef strontboer het volgende:
[..]
Duuuh ik ben altijd fapbaar. Sommigen hebben niet eens een hand nodig, die komen gelijk al klaar
Heb ik toch niet. En die op msn kan ik locatie niet meer van vindenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:50 schreef Etsu het volgende:
Strontje, DM eens een pic van jou.En ik beloof plechtig dat ik er niet op zal fappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |