Beste TT ooit.quote:
Rare instellingenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Emma waarom stuur je mij een stuk of 10 dm's?
Ik zie ee DM pas als ik een f5 doe of naar een ander topic ga en aangezien ik de hele tijd hier zat zag ik ze niet en nu krijg ik opeens een shitload van die dingen.
Snap ik.quote:
Ja, maar wel grappig dat je me zo graag wil zien.quote:
Er-op-lijkend-maar-niet-zijnde-hippiequote:
Ze geilt op je.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maar wel grappig dat je me zo graag wil zien.
zekersquote:Op zondag 17 juli 2011 23:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maar wel grappig dat je me zo graag wil zien.
tuurlijk, nu al, nu ik hem nog niet eens gezien heb.quote:
OMFGquote:Op zondag 17 juli 2011 23:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
IK BEN ER ZO EN DAN GA IK JE VOELEN, BETASTEN, AANRAKEN, ALLES
Niet weten hoe Ruben eruit zietquote:Op zondag 17 juli 2011 23:43 schreef Etsu het volgende:
Volgens mij weet ik hoe iedereen eruit ziet, behalve Ezell en strontboer.
Ik zal het niet vertellen hoor.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OMFG
MAAR, laat Jan het niet horennnn.
Hij heeft niet eens een pf op FB.quote:
Je bent een hippie in je FoBo.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:43 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Er-op-lijkend-maar-niet-zijnde-hippie![]()
![]()
Dat bedoel ikquote:
Ik heb nooit gefapt, dus zou het niet weten.quote:
Pics.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:44 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gefapt, dus zou het niet weten.
Hij ziet er best leuk uit ja, niet lelijk iig.
Ja.quote:
Maar die is niet online.quote:
Jawel (op msn)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop