Is tijdens de Apollo missies ontdekt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:02 schreef Ticker het volgende:
[..]
Interessant.
Heb je iets meer hierover, behalve dan de theorie? Ik ben nogal van visueel bewijs, of nouwaansluitende theoriën.
Waarom zou de LEM namelijk landen in de buurt van een plek waar natriumgassen naar boven kunnen komen?
Ahumquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:47 schreef Killaht het volgende:
Vulkaan op de maan, vers van de pers:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-maan-ontdekt.dhtml
Trying to steel my fire?!quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:24 schreef Gray het volgende:
Aan de donkere kant van de maan is een nieuwe vulkaan ontdekt:
http://www.volkskrant.nl/(...)e-maan-ontdekt.dhtml
Als je een spiegel gebruikt, weet je ook onder welke hoek de lichtstraal terugkomt. Hierdoor kun je de afstand zeer nauwkeurig berekenen.quote:Op
donderdag 28 juli 2011 09:50 schreef Ticker het volgende:
[..]
Vanwege het feit dat je niet kunt lezen, en nu al voor de tweede en misschien wel derde keer aan mij in een topic vraagt "oh, nu zijn we weer niet op de maand geland, hoe zit het dan wel", zie ik weinig nut om je te wijzen op het feit dat ik al aantoonde en bewees dat we ook zonder de spiegels, een laser terug kunnen verwachten en overige info te verschaffen.
No offence.. just saving myself a headache.
Of jij de mijne....quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:08 schreef peeth het volgende:
Eerst al een atmosfeer nu ook nog vulkanen
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-maan-ontdekt.dhtml
Ach, hij had zelf zijn eigen link ook niet zo goed gelezen, of dat stuk gewoon genegeerdquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als je een spiegel gebruikt, weet je ook onder welke hoek de lichtstraal terugkomt. Hierdoor kun je de afstand zeer nauwkeurig berekenen.
Hoe kom je er eigenlijk bij dat ik niet kan lezen?
Een dag niet gelachen..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:09 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ach, hij had zelf zijn eigen link ook niet zo goed gelezen, of dat stuk gewoon genegeerd
Troll, heb je je zegje gehadquote:Op vrijdag 29 juli 2011 07:25 schreef starla het volgende:
De maan moet wel nep zijn! Open jullie ogen mensen! De maan heeft zelfs een gezicht! Dat is heel goed zichtbaar in de clip van tonight, tonight van de smashing pumpkins. Er kunnen ook nooit zoveel kraters zijn, want dan zou de aarde dit ook moeten hebben. Door de wind op de maan zouden de kraters allang uitgeplat moeten zijn. Bin laden is vermoord omdat hij van de kunstmaan afwist, net zoals jfk en john lennon. Geloof niet de leugens van big pharma!
http://www.revisionism.nl/Moon/The-Mad-Revisionist.htmquote:Op vrijdag 29 juli 2011 07:25 schreef starla het volgende:
De maan moet wel nep zijn! Open jullie ogen mensen! De maan heeft zelfs een gezicht! Dat is heel goed zichtbaar in de clip van tonight, tonight van de smashing pumpkins. Er kunnen ook nooit zoveel kraters zijn, want dan zou de aarde dit ook moeten hebben. Door de wind op de maan zouden de kraters allang uitgeplat moeten zijn. Bin laden is vermoord omdat hij van de kunstmaan afwist, net zoals jfk en john lennon. Geloof niet de leugens van big pharma!
Geniale site voor iedereen die twijfelt. Tevens erg geschikt als psychiatrische test.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 08:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://www.revisionism.nl/Moon/The-Mad-Revisionist.htm
Ziek in je kop nog wel... Toe maar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Geniale site voor iedereen die twijfelt. Tevens erg geschikt als psychiatrische test.
Je moet wel ziek in je kop zijn als je iets wat op deze site staat ook maar overweegt om voor waar aan te nemen.....
Is mijn mening. Die mag ik hebben in een vrij land. Zeg nou zelf, de beweringen op die site zijn te achterlijk voor worden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ziek in je kop nog wel... Toe maar.
Gadverdamme..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Geniale site voor iedereen die twijfelt. Tevens erg geschikt als psychiatrische test.
Je moet wel ziek in je kop zijn als je iets wat op deze site staat ook maar overweegt om voor waar aan te nemen.....
Sorry, maar wat daar staat kun je toch niet voor waar aannemen? Er staan zoveel fouten en andere onzin in dat het teveel is om op te noemen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ziek in je kop nog wel... Toe maar.
Het is ook niet voor waar aan te nemen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:22 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Sorry, maar wat daar staat kun je toch niet voor waar aannemen? Er staan zoveel fouten en andere onzin in dat het teveel is om op te noemen.
Of het is iemand die een doel heeft en dit expres maakt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:29 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ik zeg niet dat diegene die dat geschreven heeft geschift is, maar het wijst wel op een compleet gebrek aan kennis van natuurwetten e.d.
Maar niet elke visie is voor mij evenveel waard, hoe minder bewijzen, hoe minder zo'n visie waard is. En gezien er in die link nergens bewijzen staan voor het niet bestaan van de maan, is zijn visie voor mij niks waard.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:25 schreef Ticker het volgende:
[..]
Het is ook niet voor waar aan te nemen.
Maar als jij wilt denken dat ik een space alien bent, dan doe je dat toch lekker.. moet ik je dan ziekelijk, gek of geschift noemen? Of lach ik je uit en bewijs ik het tegendeel?
Het zijn de mensen die ander mans visie niet kunnen verkroppen, die het hardst gaan schreeuwen en paniek zaaien zodat het een gedeelde mening gaat worden, wat uiteindelijk als feit doorgedrukt kan worden.
Het über en ünter gevoel.
Dude deze site is een grap. En je trapt er in man.. jullie beiden. En dan vervolgens recht gaan praten dat je direct je ongefundeerde mening klaar hebt.quote:Obviously, then, Canadians working at the World Trade Centre were warned in advance to call in sick that morning. Naturally, they never bothered to tell any of their non-Canadian co-workers, indicating the contempt that Canadians have for non-Canadian life.
What can we conclude from all of this? Well, I do know one thing. If I were the President of Malaysia (and I hope to be some day), I would be very concerned about the possibility of Canadian designs on the Petronas Towers.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:50 schreef Johnny Blaze het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat die site een grap is, maar dat doet weinig af aan de reacties.
En gezien de andere dingen die ik op BNW langs zie komen, heb ik geen moeite om te geloven dat er iemand rondloopt die daadwerkelijk denkt dat de maan niet bestaat.
Zeg dat wel ja... Ik heb een beetje door die site zitten neuzen, en ik hoop dat het een grap is. Anders zijn de schrijvers ook een flink end heen zeg.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Waarheid als een koe. Ik voel mij nadrukkelijk beter dan sommige posters hier. Echt veel en veel beter.quote:
Types als jij manifesteren zich beangstigend vaak de laatste jaren.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:20 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Waarheid als een koe. Ik voel mij nadrukkelijk beter dan sommige posters hier. Echt veel en veel beter.
Meer man ook, intelligenter, sneller, knapper. Een soort mens 2.0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |