abonnement Unibet Coolblue
pi_100083584
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 11:37 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Hilarisch, ga vooral door. Mensen die denken dat de maan niet bestaat of door mensen is gecreëerd en mensen die denken dat onze planeet omsingeld is door buitenaardse ruimteschepen zijn echt grappig.
Hahaha.... Ja man. Echt grappig. :{
Doe iedereen een lol en kenker gewoon een end op ofzo.
pi_100085842
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 12:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hahaha.... Ja man. Echt grappig. :{
Doe iedereen een lol en kenker gewoon een end op ofzo.
Had eerlijk gezegd niet verwacht dat jij je aangesproken zou voelen... Of ben je beschermheilige geworden van BNW?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 13:40:30 #278
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_100086333
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 11:19 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zeg dat wel ja... Ik heb een beetje door die site zitten neuzen, en ik hoop dat het een grap is. Anders zijn de schrijvers ook een flink end heen zeg.
Die site is ook bedoelt daarvoor dacht ik
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 14:55:51 #279
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_100088978
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 11:25 schreef ATuin-hek het volgende:
Oh, misschien had ik eerst verder moeten lezen. Tis dus blijkbaar wel een grap. Gelukkig voor Lambiekje had hij er geen commentaar bij geschreven en alleen de link gegeven ;)
Hallo. Starla typte quatsch daar was maar een linkje in het kader van OT op toepasbaar.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_100089018
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 13:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Die site is ook bedoelt daarvoor dacht ik
Kwam je toen die conclusie VOORDAT je hem poste? Of pas nadat iedereen rollend van het lachen over het forum ging en je je toch een beetje begon te schamen?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_100089160
dit was mijn manier om te zeggen dat de discussie behoorlijk is ontaard.
Maar dat had je dus even niet begrepen.
Zullen we weer ontopic gaan? Over of onze zusterplaneet kunstmatig is en of we er geweest zijn enzo.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 11:23 schreef Ticker het volgende:


[..]

Ahh het zit je nog steeds dwars van gister.
Is dit dan ook een lijstje bijhouden? Of zoek je gewoon de discussie op totdat je een bevredigend gevoel krijgt?
  vrijdag 29 juli 2011 @ 15:07:31 #282
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_100089342
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 14:57 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Kwam je toen die conclusie VOORDAT je hem poste? Of pas nadat iedereen rollend van het lachen over het forum ging en je je toch een beetje begon te schamen?
volgens mij ben jij een IE6 gebruiker.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_100089571
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

volgens mij ben jij een IE6 gebruiker.
Volgens mij gebruik ik gewoon Firefox..... En ik wil best een keer een IQ-wedstrijdje met je doen hoor. Hartstikke gezellig met een biertje erbij.

Ps, klote voor je:
http://www.reelle.nl/hoez(...)s_detail.php?art=171

Als we dan toch op die toer gaan.....

[ Bericht 6% gewijzigd door Hoppahoppa op 29-07-2011 15:20:49 ]
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  Moderator vrijdag 29 juli 2011 @ 15:27:03 #284
249559 crew  Lavenderr
pi_100089916
Jemig zeg, kan iedereen niet gewoon normaal tegen elkaar doen?
Je hoeft het niet eens te zijn, maar gedraag je iig een beetje beleefd.
pi_100090352
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
Jemig zeg, kan iedereen niet gewoon normaal tegen elkaar doen?
Je hoeft het niet eens te zijn, maar gedraag je iig een beetje beleefd.
Ach, valt toch allemaal reuze mee...
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  Moderator vrijdag 29 juli 2011 @ 15:43:20 #286
249559 crew  Lavenderr
pi_100090464
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:40 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ach, valt toch allemaal reuze mee...
Nou...
  vrijdag 29 juli 2011 @ 15:51:53 #287
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_100090744
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 14:57 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Kwam je toen die conclusie VOORDAT je hem poste? Of pas nadat iedereen rollend van het lachen over het forum ging en je je toch een beetje begon te schamen?
Dat zullen we nu nooit zeker weten he :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_100090970
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou...
Jawel joh, je moet er ook wel een beetje de humor van inzien.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_100091211
Lavenderr, ik snap ook niet waarom dat gedrag van Hoppahopa hier wordt getolereerd.

Dit is een forum, BNW, waar juist ongebruikelijke info en sites dienen te worden uitgewisseld.

J0kkebr0k heeft een mooi topic gestart, wordt het gelijk verziekt door lieden als hoppahopa die na honderden posts hier nog steeds NIETS te melden hebben en alleen maar aandacht vragen, dezelfde aandacht zoals een irritant zoemende strondvlieg om aandacht vraagt, die ik direct met
1 handomzwaai met een vliegenmepper zou uitschakelen als ik moderator zou zijn. >:)

BNW zou juist een interessant forum kunnen zijn gezien het FOK-bereik, met heel veel uiteenlopende argumenten en inzichten met respect voor de posters die veel inhoudelijks en nieuwe links inbrengen.

Dat er dan zo'n hoppahoppa figuur hier rond blijft etteren en MAG blijven etteren en als een stinkende kakkerlak in alle hoeken van BNW de zaak zit te verzieken, en zelfs dwars door de stijl van het goed documenteren heenschijt, zoals bij de grote inzet van posts van J0kkebr0k en Ticker gebeurt; is een aankondigend teken van verval, niet alleen van BNW maar vooral van FOK zelf. }:|
  vrijdag 29 juli 2011 @ 16:08:36 #290
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_100091364
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:51 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat zullen we nu nooit zeker weten he :)
Paar jaar terug was het al mij gevraagd. Moest de link weer eventjes op duikelen.
En wat denkt men nu. Het was puur en alleen omdat starla zulke baarlijke nonsense aan het spuien was.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_100091403
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 16:04 schreef Bankfurt het volgende:
Lavenderr, ik snap ook niet waarom dat gedrag van Hoppahopa hier wordt getolereerd.

Dit is een forum, BNW, waar juist ongebruikelijke info en sites dienen te worden uitgewisseld.

J0kkebr0k heeft een mooi topic gestart, wordt het gelijk verziekt door lieden als hoppahopa die na honderden posts hier nog steeds NIETS te melden hebben en alleen maar aandacht vragen, dezelfde aandacht zoals een irritant zoemende strondvlieg om aandacht vraagt, die ik direct met
1 handomzwaai met een vliegenmepper zou uitschakelen als ik moderator zou zijn. >:)

BNW zou juist een interessant forum kunnen zijn gezien het FOK-bereik, met heel veel uiteenlopende argumenten en inzichten met respect voor de posters die veel inhoudelijks en nieuwe links inbrengen.

Dat er dan zo'n hoppahoppa figuur hier rond blijft etteren en MAG blijven etteren en als een stinkende kakkerlak in alle hoeken van BNW de zaak zit te verzieken, en zelfs dwars door de stijl van het goed documenteren heenschijt, zoals bij de grote inzet van posts van J0kkebr0k en Ticker gebeurt; is een aankondigend teken van verval, niet alleen van BNW maar vooral van FOK zelf. }:|
Lijkt me een goede post voor de FB. Succes met je hetze tegen het door mij veroorzaakte verval binnen BNW.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  † In Memoriam † vrijdag 29 juli 2011 @ 16:35:58 #292
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_100092494
Kaas?
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  vrijdag 29 juli 2011 @ 16:59:33 #293
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_100093409
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 16:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Paar jaar terug was het al mij gevraagd. Moest de link weer eventjes op duikelen.
En wat denkt men nu. Het was puur en alleen omdat starla zulke baarlijke nonsense aan het spuien was.
En je sarcasme meter sloeg niet uit bij Starla?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 29 juli 2011 @ 17:16:19 #294
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_100094042
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 16:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En je sarcasme meter sloeg niet uit bij Starla?
oh ja wel. ... maar dan kan er toch wel een funny link tegenaan.

Het is te kansloos voor woorden dat mijn gaat twijfelen aan het feit of de website for real is of niet en of ik snap dat het zo is :).
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_100094284
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 17:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

oh ja wel. ... maar dan kan er toch wel een funny link tegenaan.

Het is te kansloos voor woorden dat mijn gaat twijfelen aan het feit of de website for real is of niet en of ik snap dat het zo is :).
Ja, want meestal zijn jou links van een dusdanige inhoudelijke kwaliteit en relevantie, dat het echt een wereld van verschil is met dit.....
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_100096142
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 16:04 schreef Bankfurt het volgende:
Lavenderr, ik snap ook niet waarom dat gedrag van Hoppahopa hier wordt getolereerd.

Dit is een forum, BNW, waar juist ongebruikelijke info en sites dienen te worden uitgewisseld.

J0kkebr0k heeft een mooi topic gestart, wordt het gelijk verziekt door lieden als hoppahopa die na honderden posts hier nog steeds NIETS te melden hebben en alleen maar aandacht vragen, dezelfde aandacht zoals een irritant zoemende strondvlieg om aandacht vraagt, die ik direct met
1 handomzwaai met een vliegenmepper zou uitschakelen als ik moderator zou zijn. >:)

BNW zou juist een interessant forum kunnen zijn gezien het FOK-bereik, met heel veel uiteenlopende argumenten en inzichten met respect voor de posters die veel inhoudelijks en nieuwe links inbrengen.

Dat er dan zo'n hoppahoppa figuur hier rond blijft etteren en MAG blijven etteren en als een stinkende kakkerlak in alle hoeken van BNW de zaak zit te verzieken, en zelfs dwars door de stijl van het goed documenteren heenschijt, zoals bij de grote inzet van posts van J0kkebr0k en Ticker gebeurt; is een aankondigend teken van verval, niet alleen van BNW maar vooral van FOK zelf. }:|
Strikt genomen is de stelling dat je ziek moet zijn in je hoofd om de baarlijke nonsens op sommige sites serieus te kunnen nemen een ad hominem. Je kunt het ook lezen als een mening en een beschrijving van hoe onzinnig hij deze sites vindt. Bovendien is het soms aantoonbare onzin en daarmee heeft hij wel een punt. Je kunt het als redelijk mens dan niet blijven verdedigen.
En ik zie dat je nog steeds heel erg op de man speelt.
Waarom kom je niet met een argument? De maan zou kunstmatig zijn en we zouden er niet zijn geweest. Toon het maar aan. Daar bereik je maar mee dan dit gescheld.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 18:34:16 #297
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_100096403
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 17:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

oh ja wel. ... maar dan kan er toch wel een funny link tegenaan.

Het is te kansloos voor woorden dat mijn gaat twijfelen aan het feit of de website for real is of niet en of ik snap dat het zo is :).
Oh dat snap ik wel hoor :p Het is wel vaker voorgekomen dat je dergelijke onzin wel serieus aandroeg.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_100098111
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 18:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Strikt genomen is de stelling dat je ziek moet zijn in je hoofd om de baarlijke nonsens op sommige sites serieus te kunnen nemen een ad hominem. Je kunt het ook lezen als een mening en een beschrijving van hoe onzinnig hij deze sites vindt.
Maar zo schrijft hij het niet;

het is duidelijk genoeg te zien in zijn stijl "... de maan is van kaas etc...." zijn bijdrage op BNW is het forum BNW an sich frustreren, ongeacht de topics en de posts.

quote:
Bovendien is het soms aantoonbare onzin en daarmee heeft hij wel een punt. Je kunt het als redelijk mens dan niet blijven verdedigen.
DAAR is juist dit BNW voor bedoeld, om het met argumenten over en weer dan maar aan te tonen dat het aantoonbare onzin is. Geen enkel probleem als mensen het niet eens zijn met aangedragen documentatie van Ticker; of je komt met fatsoenlijk verweer of je blijft weg.
De redelijkheid die alleen op een forum telt is dat met zich aan de forumregels houdt en on-topic blijft..


quote:
En ik zie dat je nog steeds heel erg op de man speelt.
Velen weten dat hoppahoppa op mijn IGNORE-list staat. Eigenlijk wil ik hem ontwijken, en al helemaal niet met hem spelen.
Ik noem het beestje indirect bij de naam in dit geval wegens genante BNW sabotage, omdat er niet wordt ingegrepen in dit topic en om mijn sympathie aan Ticker en J0kkebr0k te betuigen.

quote:
Waarom kom je niet met een argument? De maan zou kunstmatig zijn en we zouden er niet zijn geweest. Toon het maar aan. Daar bereik je maar mee dan dit gescheld.
er zijn zeker argumenten; de vraag is of mensen er nog wel zin in hebben om ze te plaatsen bij al dit geklier in BNW.

Er komt misschien een vervolg op dit topic; dit topic is bijna vol zie ik.
pi_100098141
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 14:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hallo. Starla typte quatsch daar was maar een linkje in het kader van OT op toepasbaar.
Wat een rare man ben je ook. 99% van de keren reageer ik serieus en negeer je mij, maar die ene cynische 1% (hé, ben ook maar een mens) dat ik lambiekiaans reageer, ga je wél op mijn verhaal in.

Misschien is dát de manier om jouw aandacht te krijgen... gewoon op jouw manier discussieren :)
I feel kinda Locrian today
pi_100098319
Tja... bijna vol

[ Bericht 78% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2011 19:30:38 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')