quote:Het is 1000 voor cristus in het Ezechielk woud en het ging slecht met de populatie van de eenhoorn. Een enkeling had de grote vloed der dassentranen overleefd. Dat is weer een ander verhaal dus we blijven even bij de eenhoorns. Er waren er nog 3 over en allemaal mannelijke exemplaren dus hun lot was bezegeld. Deze eenhoorns hielden wel van een feestje en als er iets gebeurde waren ze er als de kippen bij, vaak dronken zij uit rare plasjes die in het bos lagen waardoor zij in extase raakte. Omdat ze wisten dat ze de laatste van hun soort waren, en zonder kans op voorplanting, besloten zij om de beest uit te hangen. Ook riekten zij aan de anus van een stinkdier voor de kick. Ook hadden ze geslachtsgemeenschap met allerlei andere dieren, en dit alles zonder bescherming. Tot op één dag ze magische paddenstoelen gevonden hadden. De eenhoorns waren zich echter van geen kwaad bewust en aten een overdosis van deze paddenstoelen. Door het eten van deze paddenstoelen maakten ze een harde trip. Het gras was alle kleuren van de regenboog, de bomen veranderden in koala's, enfin ze waren goed naar de verdoemenis. Maar beste lezers, dit kan natuurlijk niet goed
gaan.
In de illusies van de eenhoorns likten zij aan een heerlijk ijsje, maar in werkelijkheid bleek dit elkanders balzak te zijn. Omdat zij onzedelijke delicten hadden gepleegd met andere dieren, was er een infectie aan de balzak ontstaan. En deze balzakken werden nu wild likkend bewerkt door elkander. De eenhoorns werden ongeneselijk ziek en stierven.
Er staan meerdere fouten in, gewoon negeren.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:35 schreef Driepink het volgende:
Mono, in het eenhoornstukje staat een faut.
[..]
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat hoort zo in het verhaal. Lees het en accepteer hetquote:Op zondag 17 juli 2011 23:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, maar hierdoor moest ik dat stuk 3x overlezenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Er staan meerdere fouten in, gewoon negeren.
Daar staan zo veel fouten in, ik heb dat in 1 min geschrevenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Faalhaasquote:Op zondag 17 juli 2011 23:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, maar hierdoor moest ik dat stuk 3x overlezen
Aan jezelf?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:37 schreef Samzz het volgende:
Hahahaha!!
Dat Twentse wijf doet me aan iemand denken.
Die moet in je foboquote:
Jaquote:
Dat zou een beste stonermovie wordenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:39 schreef Faux. het volgende:
Hoeveel vraag je voor de filmrechten van deze OP, TS?
Nou ik twijfelde nog tot het in de laatste alinea ofzo over squirten ging. Toen wist ik het zekerquote:Op zondag 17 juli 2011 23:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Alleen klopt de beschrijving dan niet
.
Volgens mij heb ik niet goed gelezenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ik twijfelde nog tot het in de laatste alinea ofzo over squirten ging. Toen wist ik het zeker
Dat is een algemeen gegeven!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:45 schreef Faux. het volgende:
Ik heb het verhaal nu al zes keer gelezen maar ik snap nog steeds niet waarom het bier met plezier de maag in gaat![]()
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik niet goed gelezen. *Nog een keer leest.
Ik ben een ezeltje of een varkentje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |