Geef maar aan mij, is toch negen cent.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Klacht: Spanjaarden die nog met 1 en 2 centjes werken, ik heb fucking 4 2 centjes en 1 1 centje
fo-to-nenquote:Op zondag 17 juli 2011 22:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
waar.. fotonen.. waar hier daar waar hoe kandat..wat?!@
Veel chicks, veel geneukt en ultiem veel bier.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Aantal standaardFOK!vragen:
- Hoeveel chicks heb je gehosseld?
- Heb je geneukt?
- Hoeveel bier heb je op?
Vertel maar.
Zeg.. dat .. woord niet.. aaarghh helse pijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geil.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Veel chicks, veel geneukt en ultiem veel bier.
gr gr gladde hosselboi
Boeiend, ik kan blijven genieten van het sprookjesbos.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja maar kom op, als je in Brabant woont, ben je daar al ZO vaak geweest.
Ja, dat wel.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Boeiend, ik kan blijven genieten van het sprookjesbos.
Onveilige seks natuurlijk, goede genen moet ik natuurlijk verspreiden over de wereld.quote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Onveilige seks natuurlijk, goede genen moet ik natuurlijk verspreiden over de wereld.
Pics van dat filmpje.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb een filmpje van ons appartement, voor 20 euro krijgen jullie er een dvd'tje van.
meid tochquote:Op zondag 17 juli 2011 22:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Klacht: Spanjaarden die nog met 1 en 2 centjes werken, ik heb fucking 4 2 centjes en 1 1 centje
quote:Op zondag 17 juli 2011 22:53 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Wel eventjes, want je wist dat er een nieuw topic geopend moest worden.
Het lijkt net alsof je danst.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:54 schreef Etsu het volgende:
http://www.hyves.nl/compa(...)eo/559855102/0/As39/
Aanschouw mij hoe ik schrik van een duif in Efteling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |