Geen flauw idee.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:33 schreef Ezell het volgende:
Hoe denken jullie eigenlijk dat ik eruit zie?
Geen vraag aan de mensen die het een beetje weten.
Jammer, ik wilde reageren.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:33 schreef Ezell het volgende:
4 hoeven, 2 vleugels, spitse oren, geen neus, wel een hoorn, erg bleek en verder vrij grootquote:Op zondag 17 juli 2011 23:33 schreef Ezell het volgende:
Hippogrief?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
4 hoeven, 2 vleugels, spitse oren, geen neus, wel een hoorn, erg bleek en verder vrij groot
Geil, dit had je niet moeten zeggen.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij jou ik wil overal voelen.
Ik ben zo blij dat ik het eindelijk gezegd hebquote:Op zondag 17 juli 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geil, dit had je niet moeten zeggen.
O, vet.quote:
Haha, oké.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:35 schreef emzor1994 het volgende:
Ik denk dat je blank bent, er uit ziet als een meisje van onze leeftijd, donker haar hebt, gemiddelde lengte en gemiddeld gewicht hebt.
Beter antwoord?
Ze is sowieso 1,59 ofzo dus gemiddelde lengte niet bepaald.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:35 schreef emzor1994 het volgende:
Ik denk dat je blank bent, er uit ziet als een meisje van onze leeftijd, donker haar hebt, gemiddelde lengte en gemiddeld gewicht hebt.
Beter antwoord?
Best vet toch, zie je niet iedere dag.quote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze is sowieso 1,59 ofzo dus gemiddelde lengte niet bepaald.
Oh ja?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik het eindelijk gezegd heb
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze is sowieso 1,59 ofzo dus gemiddelde lengte niet bepaald.
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:33 schreef Ezell het volgende:
Ik wel. Ik kijk elke dag in de spiegel. Elke dag zie ik een mutant.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Best vet toch, zie je niet iedere dag.
Hehe, naja er zat wel wat in: ze haatten niet op je. Ik had het anders moeten verwoorden:quote:Op zondag 17 juli 2011 23:18 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Lief dat je het voor me opneemt, maar 1 post daarna gelijk toegeven aan iemands subjectieve analyse moet ik toch eengeven.
Koop een lachspiegel.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wel. Ik kijk elke dag in de spiegel. Elke dag zie ik een mutant.
Ze haten wel op me.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe, naja er zat wel wat in: ze haatten niet op je. Ik had het anders moeten verwoorden:
''Irriteer je niet zo aan Emma!'' iets in die trant
Reageren op een bericht van 20 minuten geleden.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe, naja er zat wel wat in: ze haatten niet op je. Ik had het anders moeten verwoorden:
''Irriteer je niet zo aan Emma!'' iets in die trant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |