Ik ook, maar dan moet ik ergens een tent zien te regelen.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:02 schreef missyB het volgende:
Ik geloof dat ik ook kom kamperen hoor als het mag, jullie hebben gewoon alles!
Je zou natuurlijk een perzik in de blender kunnen donderen en wat melk erbij doen....quote:Op maandag 18 juli 2011 11:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat snap ikMaar ik probeer duidelijk te maken dat melk-met-smaak hier volgens mij helemaal niet ingeburgerd is. Al kan ik me dus vergissen
Ik ga straks kijken, dan breng ik verslag uit
Neh, da's niet chemisch genoegquote:Op maandag 18 juli 2011 11:04 schreef Conflict het volgende:
Je zou natuurlijk een perzik in de blender kunnen donderen en wat melk erbij doen....
Ehm. Hoe krijg ik nou duidelijk dat ze dat hier voorzover ik weet niet kennenquote:Op maandag 18 juli 2011 11:04 schreef missyB het volgende:
heb nog wel een slaapcabine over in tent die mij is aangeboden hahahahahahah
rewimo volgens mij zit je te vast in melk met smaak idee, djmo bedoelt vokgens mij echt gewone huis tuinen keuken yoghi met perziksmaak
Badje opblazen kan iedereen. Je gaat kamperen he, dan kom je nog wel voor grotere uitdagingen te staan!quote:Op maandag 18 juli 2011 11:10 schreef DJMO het volgende:
Alleen als je er een pomp bij hebt Missy! ik zie mezelf zo'n ding niet opblazen .. tegen de tijd dattie vol is kan ik weer naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |