Eens, maar ik vraag me af hoe je dat juridisch kunt uitvechten.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:20 schreef Doblie het volgende:
Ook niet als in het contract staat dat er geen overlast/hinderlijk gedrag vertoond mag worden? Het is gewoon in tegenspraak met een artikel in de overeenkomst. Dat mag niet, want er is getekend door beide partijen.
Maar hoe gaat dat dan, dat je hem de toegang gaat ontzeggen? En hoe wordt dat vervolgens gehandhaafd? Moeten huisgenoten dan de politie gaan bellen?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:24 schreef Doblie het volgende:
Aangezien er al veel dingen zijn voorgevallen is voor ons de maat vol. Het bezoek kan gelinkt worden aan een huurder, waardoor de overlast van het bezoek de overlast van de huurder is. Lopen die mensen anders op Niemandsland en kunnen ze alles maken? Nee, zo werkt het niet.
En gezien de voorvallen met bedreiging en intimidatie: ben je niet bang dat dit uit de hand gaat lopen? Lijkt me niet dat die huurder Y en haar vriend dit zomaar braaf zullen accepteren.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:37 schreef Doblie het volgende:
Ja, degene krijgt officieel aangetekende brief. Als degene op heterdaad betrapt wordt mag degene het huis vrijwillig verlaten (al in overtreding), gaat degene niet vrijwillig, dan wordt de wijkagent gebeld en wordt degene verwijderd en meegenomen. (ook in overtreding)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |