SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Geslaagd? Meld het hier voor eeuwige roem!
[Gefeliciteerd!] De geslaagden van 2011!![]()
Oowquote:Op zondag 17 juli 2011 18:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Omdat EXA vannacht of in ieder geval vandaag zou sluiten.
I see. Jammerquote:Op zondag 17 juli 2011 18:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zie:
Neem hier afscheid van het examenforum
Ik zou niet durven.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:14 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik schrok ald8 dat je me vergeten was
Etsu
Mooi.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Kijk ik heb deze gekregen
[ afbeelding ]
Tijdreizen ?quote:Op zondag 17 juli 2011 18:17 schreef Etsu het volgende:
Ik heb vandaag 76,72 euro 'gekregen', maar krijg het pas volgende week maandag. Beat that.
Ik ben geslaagd, beat that.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:17 schreef Etsu het volgende:
Ik heb vandaag 76,72 euro 'gekregen', maar krijg het pas volgende week maandag. Beat that.
Ouderwets?quote:
Doei!quote:Op zondag 17 juli 2011 18:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Jongens, ik neem mijn vertrek. Als ik niet meer toe kom aan posten, dan ehm.. dan, eh.. iets.
Später jungs.
quote:Op zondag 17 juli 2011 18:19 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ouderwets?lol, mensen die een reden zoeken om te doen alsof ze iets dat ze graag willen, eigenlijk niet willen
Heb ik ook geen behoefte aan.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:20 schreef Etsu het volgende:
Ik heb 2 diploma's en één certificaat voor 6 vakken, iets wat jullie allemaal niet hebben.
Pure onzin. Veterstrikdiploma is genoeg.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jazeker wel. Net zo als dat het veterstrikdiploma bestaat..
Kreeg ik in groep 1 of 2 ofzo.
Hm.. dus dat is jouw mening he!!quote:
Bij een andere mediamarkt.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:38 schreef emzor1994 het volgende:
Mensen.. ik ben op zoek naar een audio splitter, zoiets:
[ afbeelding ]
Ik hen hem eigenlijk voor dinsdag nodig, dus bestellen via internet heeft geen zin, ik ben al bij de mediamarkt geweest, maar daar waren ze uitverkocht
Weet iemand nog een winkel waar ik zo'n splitter zou kunnen vinden?
Zouden ze het daar hebben? Ik heb op de site als zoekterm ingevuld, maar daar kwam niet echt wat uit (bij de mediamarkt trouwens ook niet, dus het is het proberen waardquote:
Ik heb geen flauw idee.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:39 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Zouden ze het daar hebben? Ik heb op de site als zoekterm ingevuld, maar daar kwam niet echt wat uit (bij de mediamarkt trouwens ook niet, dus het is het proberen waard)
Dat is een joiner, als ik me niet vergisquote:Op zondag 17 juli 2011 18:38 schreef emzor1994 het volgende:
Mensen.. ik ben op zoek naar een audio splitter, zoiets:
[ afbeelding ]
Ik hen hem eigenlijk voor dinsdag nodig, dus bestellen via internet heeft geen zin, ik ben al bij de mediamarkt geweest, maar daar waren ze uitverkocht
Weet iemand nog een winkel waar ik zo'n splitter zou kunnen vinden?
Zo'n audio splitter heet een joiner? Op google geeft ie niet echt iets van een splitter bij joiner.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:50 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dat is een joiner, als ik me niet vergis
O, oké. Ik heb de rest nog niet geluisterd. Het album heb ik trouwens wel op mijn laptop staan hoor. Ik klik elke keer op Pumped Up Kicks als ik Foster The People hoor.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:49 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Het hele album.
Pumped Up Kicks is wel de beste!
Nouja, ik heb er verder ook niet veel verstand vanquote:Op zondag 17 juli 2011 18:52 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Zo'n audio splitter heet een joiner? Op google geeft ie niet echt iets van een splitter bij joiner.
Okequote:Op zondag 17 juli 2011 18:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nouja, ik heb er verder ook niet veel verstand van
Met een iPhone oplader.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:04 schreef Water123 het volgende:
Ik ben mijn ipod opladertje kwijtKan zo'n ding ook ergens anders opgeladen mee worden? Dat ding wordt opgeladen met zo'n 3,5 mm jack plug
Pffffffquote:Op zondag 17 juli 2011 19:07 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Volgens mij kan het nergens anders mee.
Gewoon. Totaal niks uitgevoerd vandaag, kan ik sowieso niet echt tegen...quote:
Ik ook.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:12 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Best wel ja. Ik laad hem elke dag op iig.
Dude, hoe was SB nouquote:Op zondag 17 juli 2011 19:16 schreef Keauning het volgende:
[..]
Gewoon. Totaal niks uitgevoerd vandaag, kan ik sowieso niet echt tegen...
En ik heb dan ook 0,0 om naar uit te kijken. Vakantie is voorbij, morgen beginnen met werken.![]()
Regen.
Werkenquote:Op zondag 17 juli 2011 19:16 schreef Keauning het volgende:
[..]
Gewoon. Totaal niks uitgevoerd vandaag, kan ik sowieso niet echt tegen...
En ik heb dan ook 0,0 om naar uit te kijken. Vakantie is voorbij, morgen beginnen met werken.![]()
Regen.
Sandertquote:
Hahaha, ik zit hem nu net te pushen voor die andere foto's.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:17 schreef Etsu het volgende:
Zeg Swaffelkeauning, heeft die dikzak nog foto's geupload?
Goed om te horenquote:Op zondag 17 juli 2011 19:18 schreef Keauning het volgende:
[..]
Sandert.
Het was echt mega tof, qua uitgaan, strand, prijzen daar, temperatuur. Het duurde alleen te kort.
Viking en Orange waren de leukste tenten. Iceberg ging ook nog wel.![]()
Wel weinig vrouwtjes daar.
Bij die chick van je?quote:Op zondag 17 juli 2011 19:19 schreef Keauning het volgende:
[..]
Hahaha, ik zit hem nu net te pushen voor die andere foto's.
Ik vrees vanavond ook niet, want ik ga zo met die jongen wat drinken bij iemand.
Nja, waren er wel een aantal hoor, maar voor elke meid daar had je 5 jongens ofzo.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Maar weinig vrouwtjes? Hoe zat 't met de Scandinavische en Nederlandse meiden dan?
Die van Sunny Beach of die hier?quote:Op zondag 17 juli 2011 19:21 schreef Etsu het volgende:
Sander, psst heb je 't al gehoordKeauning heeft een chick gescoord.
Sunny Beach ofc.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:22 schreef Keauning het volgende:
[..]
Die van Sunny Beach of die hier?
Begin niet over het laatste want ik weet al weer genoeg.
Precies genoeg toch! Van voor, van achter, van boven, van links en van rechts.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:22 schreef Keauning het volgende:
[..]
Nja, waren er wel een aantal hoor, maar voor elke meid daar had je 5 jongens ofzo.
Elkaar speeksel uitwisselenquote:Op zondag 17 juli 2011 19:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, ligt eraan op welk moment je het doet.
Dat kan ook. Maar dan doe je iets niet goed denk.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien heb ik dat al en vond ik het maar vies.
quote:Op zondag 17 juli 2011 19:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat kan ook. Maar dan doe je iets niet goed denk.
quote:Op zondag 17 juli 2011 19:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Piem0ltje niet goed in het liefdesgrotje gestopt?
Ohja?quote:Op zondag 17 juli 2011 19:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoiets grappig vinden.Het was traumatisch, ja?
Ik vond mezelf grappig.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoiets grappig vinden.Het was traumatisch, ja?
quote:Op zondag 17 juli 2011 19:21 schreef Etsu het volgende:
Sander, psst heb je 't al gehoordKeauning heeft een chick gescoord.
quote:
Waterquote:Op zondag 17 juli 2011 19:23 schreef Water123 het volgende:
[..]
Precies genoeg toch! Van voor, van achter, van boven, van links en van rechts.
Cool.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:42 schreef samthegreat5 het volgende:
Dan niet he..
@Etsu:
Ik ga denk ik even een mod voor Mount and Blade: Warband doen genaamd Mount and Musket: Battalion.
Ik heb weinig verstand van gamen.quote:
Ach, ik houd van de tijdsperiode. Wel lachen om een beetje als van die 19e eeuwse dudes rond te rennenquote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 19:45 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik gebruik m'n laptop zo'n beetje alleen voor FOK!
Alles gaat veel sneller op mijn laptop.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:46 schreef Etsu het volgende:
Eigenlijk is m'n laptop nutteloos, want ik heb een iPhone waarmee je alles kan.
Ja oké, maarja. Je snapt m'n punt.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:47 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Alles gaat veel sneller op mijn laptop.
Op mijn school hebben ze 5 PC's waarvan één kapotte.quote:
Welke heb je uitgespeeld en welke vind je saaiquote:Op zondag 17 juli 2011 19:51 schreef Etsu het volgende:
Zeg Emma, heb jij nog leuke spelletjes?Ik heb er nu drie waarvan eentje uitgespeeld, de andere 2 vind ik saai.
Ik heb ook niet echt leuke spelletjes..quote:Op zondag 17 juli 2011 19:51 schreef Etsu het volgende:
Zeg Emma, heb jij nog leuke spelletjes?Ik heb er nu drie waarvan eentje uitgespeeld, de andere 2 vind ik saai.
Geneeskundequote:Op zondag 17 juli 2011 21:20 schreef dotKoen het volgende:
Nog geneeskunde-eerstejaars hier? -> Geneeskunde #79 Last six hours
We kunnen wel wat vers bloed gebruiken
TGquote:Op zondag 17 juli 2011 21:23 schreef strontboer het volgende:
[..]
Geneeskunde![]()
Technische Geneeskunde bitchesss
Wordt je dan ook gewoon arts?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:23 schreef strontboer het volgende:
[..]
Geneeskunde![]()
Technische Geneeskunde bitchesss
Is toch ook zo?!quote:Op zondag 17 juli 2011 21:25 schreef dotKoen het volgende:
[..]
TG
Die droeftoeters uit Enschede komen wel eens hier langs. Hen wordt nog steeds voorgehouden dat ze patiënten mogen zien later
Dankjequote:Op zondag 17 juli 2011 21:32 schreef strontboer het volgende:
[..]
Eej mang, nog gefeliciteerd met rijbewijs
Ja eigenlijk welquote:Op zondag 17 juli 2011 21:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Dankje! Jij gefeliciteerd met je toelating, maar dat was toch al zo goed als zeker
?
Hehe, kan mooiquote:Op zondag 17 juli 2011 21:35 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ja eigenlijk welMaar wel reden voor een feestje
Misschien?! Ja 15 augustusquote:Op zondag 17 juli 2011 21:38 schreef strontboer het volgende:
[..]
Keiweek ga ik mss ook nog heen15 augustus toch?
Moet ik nog steeds doen, net zoals dat pakket met papier doornemenquote:
Aightquote:Op zondag 17 juli 2011 21:38 schreef strontboer het volgende:
[..]
Keiweek ga ik mss ook nog heen15 augustus toch?
Ja, kameraad gaat in Groningen studeren en vorig jaar ben ik ook in Groningen wezen stappen en we wilden er graag nog een keer heen. Wat een uitgaanscentrumquote:
Ja klopt. Maar heb me d'r wel gewoon voor opgegevenquote:Op zondag 17 juli 2011 21:40 schreef Water123 het volgende:
Trouwens.. ik zie nergens FW staan bij de bacheloropleidingen rug? Vorig jaar stond het er wel maar nu nietof ik ben blind..
Vreemdquote:Op zondag 17 juli 2011 21:41 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar heb me d'r wel gewoon voor opgegeven
O jij dus niet?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:41 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ja, kameraad gaat in Groningen studeren en vorig jaar ben ik ook in Groningen wezen stappen en we wilden er graag nog een keer heen. Wat een uitgaanscentrum
Nee, Enschedequote:
Mijn introductie begint op 5 september.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:44 schreef Water123 het volgende:
[..]
Wij ook! Introductie telt niet als school, maar als fun. Mag ik hopen
O okequote:Op zondag 17 juli 2011 21:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mijn introductie begint op 5 september.
Soort van. Eerste 2 dagen kennismaken, testjes maken, rooster enzo, en derde dag 'kamp' ergens in Brabant, en donderdag 1ste lesdag.quote:
Beloof me 1 ding: je gaat geen boeken kaftenquote:Op zondag 17 juli 2011 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Soort van. Eerste 2 dagen kennismaken, testjes maken, rooster enzo, en derde dag 'kamp' ergens in Brabant, en donderdag 1ste lesdag.
Jaren al gedaan, dus nu ook.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:49 schreef strontboer het volgende:
[..]
Beloof me 1 ding: je gaat geen boeken kaftenDat is voor brugklassers
Ik heb de afgelopen 4 jaar niet 1 boek gekaft en het waren allemaal huurboekenquote:Op zondag 17 juli 2011 21:50 schreef Etsu het volgende:
En sowieso zijn paar boeken huurboeken, dus ze moeten aan 't eind van het jaar terug.
ja maar jij bent strontboerquote:Op zondag 17 juli 2011 21:51 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 4 jaar niet 1 boek gekaft en het waren allemaal huurboeken![]()
Nooit problemen mee gehad
Ik zit Suzanne te stalkenquote:Op zondag 17 juli 2011 21:58 schreef Etsu het volgende:
Ik kijk Heroes en zit met Jordy te whatsappen.
Jij wint.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:01 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ben me alvast aan het verheugen op het morgen om 6 uur opstaan..
Ik moet om 8 uur ofzo m'n bed uit, wtf.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:01 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ben me alvast aan het verheugen op het morgen om 6 uur opstaan..
Ik heb dr nog 83. Ik winquote:Op zondag 17 juli 2011 22:08 schreef emzor1994 het volgende:
Ik heb nu 53 films gedownload voor de vakantie.. Dat moet genoeg zijn voor de verveel momentjes.
Waarom maakt iedereen altijd overal een wedstrijd vanquote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 22:09 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Waarom maakt iedereen altijd overal een wedstrijd van
Dan win ik met de wedstrijd van de minste films tussen ons.
Da's nog best leukquote:
Mooi zo.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben helemaal kapot, maar ik heb wel een ontzettend toffe vakantie gehad.
Mooi, dan doe ik toch iets goed.quote:
Nog 10 posts?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom is EXA trouwens nog steeds open?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |