abonnement Unibet Coolblue
pi_100474451
quote:
11s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:30 schreef Steve het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be optimistic, all the people you hate are going to eventually die :)
pi_100474656
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:47 schreef MarjoBlabla het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_100475016
quote:
14s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:52 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be optimistic, all the people you hate are going to eventually die :)
pi_100476728
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 20:00 schreef MarjoBlabla het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
  maandag 8 augustus 2011 @ 20:36:38 #180
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_100476761
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 20:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
pi_100476815
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
  maandag 8 augustus 2011 @ 20:39:55 #182
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100476922
Het is ondertussen wel duidelijk dat Ryan Murphy niet weet wat mensen leuk vinden ...
Net zoals dat hij Rachel zo ongeveer het belangrijkste personage maakt, terwijl bijv. Santana veel leuker is.
Die gast snapt echt niet wat het publiek leuk vindt.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_100477100
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
"I hope to god that my eyebrows won't start dancing"

_O- :')! _O-
HAHA. _O-
pi_100477108
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 20:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Het is ondertussen wel duidelijk dat Ryan Murphy niet weet wat mensen leuk vinden ...
Net zoals dat hij Rachel zo ongeveer het belangrijkste personage maakt, terwijl bijv. Santana veel leuker is.
Die gast snapt echt niet wat het publiek leuk vindt.
Mwah, niet mee eens.
pi_100477493
Damian O+ O+ O+

Die eyebrow comment O+ _O-

Ik vond Alex trouwens voor het eerst leuk vandaag. Mooi om een andere kant te zien!
♥ scars make us who we are ♥
pi_100477660
Vind trouwens dat ze wel eerder op acteerskills hadden moeten judgen.. :')
pi_100478626
ik ben samuel kotsbeu eigenlijk
die kan ook maar een ding en ik mag hem gewoon niet
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_100495159
Damn ik had eigenlijk verwacht dat Lindsay eruit zou gaan vanwege dat fake gedoe of Samuel omdat hij elke aflevering alleen maar kijkt alsof hij moet poepen :{

Maargoed, gelukkig is Damian er nog *O* Ik denk dat hij of Samuel gaat winnen, van de 4 die zijn overgebleven zijn dat naar mijn mening de 2 personen die de meeste vernieuwing zouden brengen qua personage.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_100496736
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 20:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Het is ondertussen wel duidelijk dat Ryan Murphy niet weet wat mensen leuk vinden ...
Net zoals dat hij Rachel zo ongeveer het belangrijkste personage maakt, terwijl bijv. Santana veel leuker is.
Die gast snapt echt niet wat het publiek leuk vindt.
Zijn gedachte achter Glee is toch juist dat het om de 'underdog' gaat ipv de populaire scholieren?
Juist omdat veel mensen zich daarmee kunnen identificeren.

Ik ben trouwens he-le-maal afgeknapt op Samuel, wat een ego-tripper. Ik ben voor Lindsey of Damian *O*
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 19:16:45 #190
330855 ejiraM
for the greater good
pi_100520658
Wat onwijs tof, dat Glee project :D Las er gisteren pas hier voor t eerst over, maar nog één aflevering en ik ben bij! Goed materiaal om de zomer mee te verdrijven ;)

Ik ben (zoals volgens mij de meeste hier VOOR de laatste aflevering :P Benieuwd dus of dat bij mij ook gaat veranderen ;) ) voor Damian en Samuel!
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 19:24:57 #191
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100520940
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 07:58 schreef Draadjes het volgende:

[..]

Zijn gedachte achter Glee is toch juist dat het om de 'underdog' gaat ipv de populaire scholieren?
Juist omdat veel mensen zich daarmee kunnen identificeren.
Maar Rachel is niet bepaald het type waar veel mensen zich mee kunnen identificeren.
Dan is een Tina of Artie geschikter.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_100521659
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 19:24 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Maar Rachel is niet bepaald het type waar veel mensen zich mee kunnen identificeren.
Dan is een Tina of Artie geschikter.
Ja maar de post waar ik op reageerde ging over Santana, ik denk dan meer mensen zich zien als een 'nerd' dan als een populaire cheerleader.
pi_100521665
Artie? die kan niet lopen... ik denk niet dat dat op gaat voor de gemiddelde tiener

ik snap het wel met rachel hoor
niet populair, verliefd op iemand die onbereikbaar lijkt
wel getalenteerd maar dan juist weer in iets wat geen bonuspunten op levert (zingen ipv sport of zo)
komt niet over zoals ze wel zou willen
overcompensatie
niet lelijk maar niet knap zoals de meisjes in de reclames van de H&M knap zijn (dus denken tieners zelf automatisch dat ze lelijk zijn dan)
etc
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_100525671
Bijgekeken. Jammer dat Hannah eruit is. Vind haar toch wel een leuk meisje, al zingt ze niet het beste, maargoed, de autotune staat toch standaard aan in de Glee-studio :'). Ben ook een beetje afgeknapt op Samuel. Damian moet gewoon winnen, ik blijf erbij!
pi_100527818
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 19:43 schreef rhubarbje het volgende:
Artie? die kan niet lopen... ik denk niet dat dat op gaat voor de gemiddelde tiener

ik snap het wel met rachel hoor
niet populair, verliefd op iemand die onbereikbaar lijkt
wel getalenteerd maar dan juist weer in iets wat geen bonuspunten op levert (zingen ipv sport of zo)
komt niet over zoals ze wel zou willen
overcompensatie
niet lelijk maar niet knap zoals de meisjes in de reclames van de H&M knap zijn (dus denken tieners zelf automatisch dat ze lelijk zijn dan)
etc
Dat dus :Y :)
pi_100606233
En glee heeft zoveel fans... lijkt me dus dat Ryan Murphy héél goed weet wat mensen leuk vinden :')

Nog anderhalve maand :X
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  donderdag 11 augustus 2011 @ 16:55:37 #197
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100606332
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En glee heeft zoveel fans... lijkt me dus dat Ryan Murphy héél goed weet wat mensen leuk vinden :')

Nog anderhalve maand :X
En heeft ook ontzettend veel haters.
En aan de reacties in dit topic te zien, zijn veel mensen het totaal niet eens met wie er zijn afgevallen.
En ik ben een van die mensen die juist op het punt staat om af te haken vanwege de dingen die meneer Murphy tegenwoordig doet met Glee.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 11 augustus 2011 @ 17:02:00 #198
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_100606575
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 20:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Het is ondertussen wel duidelijk dat Ryan Murphy niet weet wat mensen leuk vinden ...
Net zoals dat hij Rachel zo ongeveer het belangrijkste personage maakt, terwijl bijv. Santana veel leuker is.
Die gast snapt echt niet wat het publiek leuk vindt.
Ik begrijp wat je bedoelt Rachel is irritant en ontzettend overrated maar met Santana gebruik je het verkeerde voorbeeld. Maar inderdaad Rachel wordt teveel naar voren geschoven even als die Finn terwijl er veel leukere personages rond lopen. Zo is het ronduit belachelijk hoe Rachel in bijna elke aflevering moet zingen terwijl anderen soms drie episodes achter elkaar niets te doen krijgen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_100610715
Wat ik niet snap, is dat hij Marissa en Emily eruit flikkert omdat ze weliswaar heel getalenteerd zijn maar niet zozeer 'de show', en volgens dat commentaar zat het er dik in dat hij Lindsay of Samuel (waar ik op hoopte nu Alex safe was) eruit zou sodemieteren. Maar nee, nu is het opeens de outcast waar hij wél iets voor voelt die eruit moet. Niet dat het uitmaakt (ik ben voor Lindsay of Damien), maar de logica volg ik niet meer.

Verder snap ik ook niet dat hij zo graag wil dat de kandidaten outcasts zijn, als ze dat maar goed kunnen acteren denk ik dan. Alsof Lea Michele, Dianna Agron en Cory Monteith zulke outcasts zullen zijn in hun eigen leven. :')
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_100644112
Ik vind het nogsteeds jammer dat emily deruit moest
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')