Ik ga ook gewoon naar de 2D-versie, vond het 3D hier weer totaal niets toevoegen. En veel te duur (nou ja, Imax 3D vorige keer...).quote:Op zondag 17 juli 2011 14:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doe em wellicht in 2D nogmaals in de herhaling.. heb toch een pathe unlimited card
Ik vond juist de 3D een leuke toevoeging.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ga ook gewoon naar de 2D-versie, vond het 3D hier weer totaal niets toevoegen. En veel te duur (nou ja, Imax 3D vorige keer...).
Ik denk dat je een van de weinigen bent, want voor mij en mijn moeder voegde het ook bar weinig toe.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik vond juist de 3D een leuke toevoeging.
Als ik zo'n kaart had, had ik nu al zes keer geweestquote:Op zondag 17 juli 2011 14:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doe em wellicht in 2D nogmaals in de herhaling.. heb toch een pathe unlimited card
hou je er rekening mee dat elke voorstelling gewoon helemaal volzit..quote:Op zondag 17 juli 2011 16:35 schreef VKV het volgende:
[..]
Als ik zo'n kaart had, had ik nu al zes keer geweest
Jammer voor jou en je moeder....quote:Op zondag 17 juli 2011 16:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik denk dat je een van de weinigen bent, want voor mij en mijn moeder voegde het ook bar weinig toe.
Nee, ik ben helemaal fan van deze Slughorn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:26 schreef Patch het volgende:
[..]
Vond ik ook erg overbodig, had ik al gepost.
Vond ook dat de Weasleys er bekaaid van af kwamen.
De BITCH-zin van Molly tegen Bellatrix was in het boek krachtiger dan in de film plus de dood van Fred natuurlijk. Dat ze de hereniging van Percy niet hebben gedaan was te verwachten.
Maar had ook graag de huiselfen zien vechten en Hagrid plus broer.
Nog eens een keer allemaal zitten kijken en ik vind de casting van de 2e Dumbledore, Slughorn en Lockheart toch jammer. Had echt liever Peter O'Toole, Bob Hoskins en Hugh Grant gezien.
Ik ook, ik moest wel wennen in het begin maar ik vond het wel leuk.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja en dat van mij niet wil je zeggen?quote:Op zondag 17 juli 2011 16:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het is gewoon een normale reactie?
Idioot.
Zo staat het ook gewoon in het boek hequote:Op zondag 17 juli 2011 16:49 schreef douche-eendje het volgende:
Net terug van de film... het moet nog even bezinken. Sommige stukjes waren hilarisch, anderen hadden van mij weer niet gehoeven. Zo vond ik de scene met Harry en Dumbledore op het witte King's Cross nogal vreemd.
Wel heerlijk om hem in 2D te kunnen zien in een zaal die nog niet eens voor de helft gevuld was
Ik moet het boek weer eens lezen, laatste keer is al een hele tijd geledenquote:Op zondag 17 juli 2011 17:01 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Zo staat het ook gewoon in het boek he
Ik vond het niet zozeer echt iets TOEVOEGEN, maar het was wel heel mooi gedaan en stoorde absoluut niet. Er zat vooral meer diepte in ipv dat het zo op je af komt etc.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
zeer binnenkort nog een keertje iddquote:Op zondag 17 juli 2011 20:24 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga deze week gewoon nog een keer. Who cares? Het is de laatste Harry Potter film ever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |