wtf? XDquote:Op zondag 17 juli 2011 21:05 schreef chocoladekoekjes het volgende:
Ik ga dinsdag voor de 4e keer haha.
quote:
Ik vond het eigenlijk wel mooi dat Hermione eigenlijk al wel wist hoe het ongeveer in elkaar zat, dat maakt het extra emotioneel. In de film klopte dat wel.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:16 schreef chocoladekoekjes het volgende:
[..]
Ik vind m echt helemaal geweldig, op een paar dingetjes na (de scene op de trap bijvoorbeeld, waar Harry tegen Ron and Hermione zegt datie Forbidden Forest in gaat. Dit gebeurt in het boek niet en Ron en Hermione zouden Harry NOOIT zo makkelijk laten gaan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op de 1 of andere manier kwam dat verdriet niet echt aan. Ja Nevill had het er even over op het einde en Ron moest huilen maar bij de rest zag ik (te) weinig emotie.
Hetzelfde gevoel had ik toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen Ginny liet even wat zien qua emotie, maar bij de rest zag ik weinig tot niks.
En de epiloog had voor mij niet gehoeven, maar ik zie dat ik daar niet de enige in ben.
En nu nooit meer Harry Potter, zal wel even wennen worden, maar ik vond het een prachtige afsluiting![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juli 2011 22:00 schreef Mirjam het volgende:
ok, srsly,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mee eens. Plus....Ron en Hermelien wisten gewoon dat het nodig was. Er was geen andere oplossing en ze kenden Harry goed genoeg dat ze hem niet van idee konden laten veranderen. En ik vond t wel emotioneel toen Hermelien zei dat ze het al had gedacht...dat zei ze in het boek ook volgens mij.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:38 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel mooi dat Hermione eigenlijk al wel wist hoe het ongeveer in elkaar zat, dat maakt het extra emotioneel. In de film klopte dat wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juli 2011 22:00 schreef Mirjam het volgende:
ok, srsly,ben ik toch niet de enige die dat begon te denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja, zie je wel?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ben ik toch niet de enige die dat begon te denken
ja toch?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:11 schreef Beaudelaire het volgende:
Al moet ik toegeven dat ik het wel begrijp. Als je de boeken niet gelezen hebt, lijkt die scène wel alsof Sneep Harry's vader is.
Godzijdank is dat niet zo, wat een cliché was dat zeg.
De laatste films zijn voor niet-boekenlezers ook heel verwarrend, lijkt mij. Voor boekenlezers is het dan weer een teleurstelling, omdat veel dingen missen.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja toch?
het kwam écht zo over, beetje verwarrend wel
ik wil ook nog een keer Dquote:Op zondag 17 juli 2011 22:15 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Vandaag in Antwerpen naar de 2D-versie geweest. Ik moet erbij zeggen dat ik de laatste twee boeken niet gelezen heb.Maar ben natuurlijk wél zo hypocriet om naar de films te gaan.
![]()
Het eerste half uurtje had ik echt zoiets van: WTF?Een hoop namen en begrippen werden over je uitgestrooid. Wellicht als je het boek hebt gelezen, valt dat allemaal op zijn plaats, maar ik kon in dit gedeelte even moeilijk erin komen. Maar dat werd erna ruimschoots goedgemaakt. Het is zo mooi dat we met zijn allen Harry en zijn vrienden "groot" hebben zien worden en dat dit nu tot een climax leidt. De film bouwt mooi op, je merkt dat het naar een hoogtepunt toebouwt en ik werd ook niet teleurgesteld. Ik heb gelachen, ik heb gehuild. Het is mooi zo, een waardig afsluiter en wat mij betreft geen open einde: het verhaal Harry Potter is nu gewoon afgesloten. Nogmaals: erg mooi einde.
Mijn vriend (fervent fan van de boeken, heeft ze allemaal al minstens 15 keer gelezen geloof ik) was er ook bij. En ook hij was erg tevreden over de film en herkende mijn gevoel van het eerste half uur niet, dus wellicht ligt het er echt aan dat ik het boek niet gelezen heb.
Ik wil nog een keer.
ongetwijfeld, ongetwijfeld.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:16 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
De laatste films zijn voor niet-boekenlezers ook heel verwarrend, lijkt mij. Voor boekenlezers is het dan weer een teleurstelling, omdat veel dingen missen.
quote:
Ik voel een meet aankomen!quote:Op zondag 17 juli 2011 22:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wil ook nog een keer D
ik neem dan de 3d versie denk ik, 's kijken wat ze daarvan hebben gebakken
In het boek komt hij Ron en Hermione niet tegen als hij naar het bos loopt. Kan me niet herinneren dat Hermione wist datquote:Op zondag 17 juli 2011 22:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
Mee eens. Plus....Ron en Hermelien wisten gewoon dat het nodig was. Er was geen andere oplossing en ze kenden Harry goed genoeg dat ze hem niet van idee konden laten veranderen. En ik vond t wel emotioneel toen Hermelien zei dat ze het al had gedacht...dat zei ze in het boek ook volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |