abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99591033
Ik ga dinsdag voor de 4e keer haha.
pi_99591225
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 21:05 schreef chocoladekoekjes het volgende:
Ik ga dinsdag voor de 4e keer haha.
wtf? XD
pi_99591378
Het kostte me echt een halfuur voor ik erin zat. Géén idee waar ze waren in het begin van de film en waarom ze naar Gringotts gingen.. blijkbaar had ik deel 1 toch nog even een keer moeten kijken voordat ik hierheen ging. Verder wel aardige film, maar niet zo goed als het vorige deel vond ik ;(.
  zondag 17 juli 2011 @ 21:14:49 #29
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_99591577
Bohhhh. Ik ben gister geweest en ik vond het echt vet _O_ Ik vond deel 5, deel 6 en deel 7.1 echt barslecht, dus ik was bang dat ze het zouden verprutsen. Maar ze hebben het waardig afgesloten, thank god. Zat echt helemaal in de film, alleen kwam er toen wel pauze op een heel knullig moment: op het moment dat die grote trol (en nog 1000 andere bad guys) de brug van Hogwarts willen bestormen. :') Iedereen zat ook echt zo van arghh. Zaal was overigens net iets meer dan halfvol, :o, en dat op een zaterdagavond in Leiden. Viel me tegen, maar ach lekker rustig. 3D vond ik ook vet, vond het zeker iets toevoegen! Ik ben echt helemaal lovend _O_ wil hem best nog een keer zien, hihi.
pi_99591682
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 21:08 schreef mschol het volgende:

[..]

wtf? XD
:Y Ik vind m echt helemaal geweldig, op een paar dingetjes na (de scene op de trap bijvoorbeeld, waar Harry tegen Ron and Hermione zegt datie Forbidden Forest in gaat. Dit gebeurt in het boek niet en Ron en Hermione zouden Harry NOOIT zo makkelijk laten gaan)
  zondag 17 juli 2011 @ 21:38:23 #31
88233 Steve
Still the best.
pi_99592837
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 21:16 schreef chocoladekoekjes het volgende:

[..]

:Y Ik vind m echt helemaal geweldig, op een paar dingetjes na (de scene op de trap bijvoorbeeld, waar Harry tegen Ron and Hermione zegt datie Forbidden Forest in gaat. Dit gebeurt in het boek niet en Ron en Hermione zouden Harry NOOIT zo makkelijk laten gaan)
Ik vond het eigenlijk wel mooi dat Hermione eigenlijk al wel wist hoe het ongeveer in elkaar zat, dat maakt het extra emotioneel. In de film klopte dat wel.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_99592971
Ik heb hem zaterdagmiddag gezien in Den Haag (waar de zaal ook maar voor de helft vol was)
Iedereen was stil, niemand zat met zijn mobieltje te kutten oid, was zeer prettig.
De paar keer daarvoor dat ik naar de bioscoop was geweest moesten mensen de zaal uitgehaald worden i.v.m overlast dus ik was een beetje bang voor zo'n soort herhaling, maar gelukkig niet dus ^O^

Ik vond het een geweldige film, prachtig einde van de reeks, ik ben nog steeds onder de indruk O+ _O_
Heb 130 minuten met plezier zitten kijken (en een traantje hier en daar, ik bedoel Snape ;( Dat was echt prachtig gefilmd)

Tuurlijk zitten er altijd dingen in die wat tegenvallen. Zo vond ik dat er te weinig stil werd gestaan bij de doden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de 1 of andere manier kwam dat verdriet niet echt aan. Ja Nevill had het er even over op het einde en Ron moest huilen maar bij de rest zag ik (te) weinig emotie.

Hetzelfde gevoel had ik toen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen Ginny liet even wat zien qua emotie, maar bij de rest zag ik weinig tot niks.

En de epiloog had voor mij niet gehoeven, maar ik zie dat ik daar niet de enige in ben.

En nu nooit meer Harry Potter, zal wel even wennen worden, maar ik vond het een prachtige afsluiting O+
  zondag 17 juli 2011 @ 22:00:20 #33
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_99593974
ok, srsly,
SPOILER
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_99594057
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:00 schreef Mirjam het volgende:
ok, srsly,
SPOILER
:D
  zondag 17 juli 2011 @ 22:02:41 #35
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_99594138
ja, ik kan d'r ook niks aan doen
pi_99594183
quote:
11s.gif Op zondag 17 juli 2011 21:38 schreef Steve het volgende:

[..]

Ik vond het eigenlijk wel mooi dat Hermione eigenlijk al wel wist hoe het ongeveer in elkaar zat, dat maakt het extra emotioneel. In de film klopte dat wel.
Mee eens. Plus....Ron en Hermelien wisten gewoon dat het nodig was. Er was geen andere oplossing en ze kenden Harry goed genoeg dat ze hem niet van idee konden laten veranderen. En ik vond t wel emotioneel toen Hermelien zei dat ze het al had gedacht...dat zei ze in het boek ook volgens mij.

Overall...het enige nadeel van de film was het ontbreken van een echt epische battle tussen
SPOILER
pi_99594489
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:00 schreef Mirjam het volgende:
ok, srsly,
SPOILER
ben ik toch niet de enige die dat begon te denken :D
  zondag 17 juli 2011 @ 22:08:49 #38
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_99594502
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:08 schreef mschol het volgende:

[..]

ben ik toch niet de enige die dat begon te denken :D
ja, zie je wel? :@
pi_99594632
Al moet ik toegeven dat ik het wel begrijp. Als je de boeken niet gelezen hebt, lijkt die scène wel alsof Sneep Harry's vader is. :P

Godzijdank is dat niet zo, wat een cliché was dat zeg.
  zondag 17 juli 2011 @ 22:12:37 #40
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_99594711
"Harry, I'm your father ..."
"Noooooooo"
:')
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  zondag 17 juli 2011 @ 22:15:49 #41
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_99594880
Vandaag in Antwerpen naar de 2D-versie geweest. Ik moet erbij zeggen dat ik de laatste twee boeken niet gelezen heb. :@ Maar ben natuurlijk wél zo hypocriet om naar de films te gaan. ;)

Het eerste half uurtje had ik echt zoiets van: WTF? :? Een hoop namen en begrippen werden over je uitgestrooid. Wellicht als je het boek hebt gelezen, valt dat allemaal op zijn plaats, maar ik kon in dit gedeelte even moeilijk erin komen. Maar dat werd erna ruimschoots goedgemaakt. Het is zo mooi dat we met zijn allen Harry en zijn vrienden "groot" hebben zien worden en dat dit nu tot een climax leidt. De film bouwt mooi op, je merkt dat het naar een hoogtepunt toebouwt en ik werd ook niet teleurgesteld. Ik heb gelachen, ik heb gehuild. Het is mooi zo, een waardig afsluiter en wat mij betreft geen open einde: het verhaal Harry Potter is nu gewoon afgesloten. Nogmaals: erg mooi einde.
Mijn vriend (fervent fan van de boeken, heeft ze allemaal al minstens 15 keer gelezen geloof ik) was er ook bij. En ook hij was erg tevreden over de film en herkende mijn gevoel van het eerste half uur niet, dus wellicht ligt het er echt aan dat ik het boek niet gelezen heb.

Ik wil nog een keer. :'(
Smell the flowers while you can....
  zondag 17 juli 2011 @ 22:16:18 #42
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_99594904
quote:
7s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:11 schreef Beaudelaire het volgende:
Al moet ik toegeven dat ik het wel begrijp. Als je de boeken niet gelezen hebt, lijkt die scène wel alsof Sneep Harry's vader is. :P

Godzijdank is dat niet zo, wat een cliché was dat zeg.
ja toch?
het kwam écht zo over, beetje verwarrend wel :@
  zondag 17 juli 2011 @ 22:16:28 #43
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_99594917
quote:
10s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:12 schreef jcdragon het volgende:
"Noooooooo"
pi_99594946
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:16 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ja toch?
het kwam écht zo over, beetje verwarrend wel :@
De laatste films zijn voor niet-boekenlezers ook heel verwarrend, lijkt mij. Voor boekenlezers is het dan weer een teleurstelling, omdat veel dingen missen. :P
  zondag 17 juli 2011 @ 22:17:09 #45
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_99594953
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:15 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Vandaag in Antwerpen naar de 2D-versie geweest. Ik moet erbij zeggen dat ik de laatste twee boeken niet gelezen heb. :@ Maar ben natuurlijk wél zo hypocriet om naar de films te gaan. ;)

Het eerste half uurtje had ik echt zoiets van: WTF? :? Een hoop namen en begrippen werden over je uitgestrooid. Wellicht als je het boek hebt gelezen, valt dat allemaal op zijn plaats, maar ik kon in dit gedeelte even moeilijk erin komen. Maar dat werd erna ruimschoots goedgemaakt. Het is zo mooi dat we met zijn allen Harry en zijn vrienden "groot" hebben zien worden en dat dit nu tot een climax leidt. De film bouwt mooi op, je merkt dat het naar een hoogtepunt toebouwt en ik werd ook niet teleurgesteld. Ik heb gelachen, ik heb gehuild. Het is mooi zo, een waardig afsluiter en wat mij betreft geen open einde: het verhaal Harry Potter is nu gewoon afgesloten. Nogmaals: erg mooi einde.
Mijn vriend (fervent fan van de boeken, heeft ze allemaal al minstens 15 keer gelezen geloof ik) was er ook bij. En ook hij was erg tevreden over de film en herkende mijn gevoel van het eerste half uur niet, dus wellicht ligt het er echt aan dat ik het boek niet gelezen heb.

Ik wil nog een keer. :'(
ik wil ook nog een keer D :@
ik neem dan de 3d versie denk ik, 's kijken wat ze daarvan hebben gebakken
  zondag 17 juli 2011 @ 22:18:02 #46
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_99594999
quote:
7s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:16 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

De laatste films zijn voor niet-boekenlezers ook heel verwarrend, lijkt mij. Voor boekenlezers is het dan weer een teleurstelling, omdat veel dingen missen. :P
ongetwijfeld, ongetwijfeld.
ik heb de films al heel veel gezien, en ben pas geleden begonnen met de boeken (engels)
zit nu op de helft van boek 3, en inderdaad, in de films mis je enórm veel wat in de boeken dus wel zit.
  zondag 17 juli 2011 @ 22:18:03 #47
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_99595002
quote:
10s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:12 schreef jcdragon het volgende:
"Noooooooo"
:D Oh gelukkig, het ligt niet aan mij, daar zat ik echt op te wachten namelijk! :P
  zondag 17 juli 2011 @ 22:20:00 #48
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_99595128
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:17 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik wil ook nog een keer D :@
ik neem dan de 3d versie denk ik, 's kijken wat ze daarvan hebben gebakken
Ik voel een meet aankomen! ;)
pi_99595481
Nou ik ben gisteravond geweest en vond het wel een leuke film.

Maar er waren toch wel een paar minpunten. Eind battle was gewoon erg slecht. Als je ziet dat ze 8 jaar geleden de battle van lord of the rings zo groot aanpakten, terwijl ze nu met dat hoge budget zulk prutwerk maken. Scenes duren over het algemeen niet meer dan 3-4 seconden. Overzicht heb je totaal niet. Emoties zijn erg slecht en de manier waarop Lestrange en Voldemort doodgaan is al helemaal om te huilen.
  zondag 17 juli 2011 @ 22:27:00 #50
88233 Steve
Still the best.
pi_99595500
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
Mee eens. Plus....Ron en Hermelien wisten gewoon dat het nodig was. Er was geen andere oplossing en ze kenden Harry goed genoeg dat ze hem niet van idee konden laten veranderen. En ik vond t wel emotioneel toen Hermelien zei dat ze het al had gedacht...dat zei ze in het boek ook volgens mij.
In het boek komt hij Ron en Hermione niet tegen als hij naar het bos loopt. Kan me niet herinneren dat Hermione wist dat
SPOILER
"Atb is lief, groetjes Peri."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')