SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Iemand buiten Fok?quote:
Ohja, jammer voor Dyna.quote:
Is dat iets dat je omgeving je aanpraat of is nut voor jou de meest inspirerende gedachte?quote:Op zondag 17 juli 2011 13:42 schreef Mpj het volgende:
Erg leuk voor haar.
Ik voel me zo nutteloos nu ik de hele zaterdag nacht en nu thuiszit te niksen. Zonde van de tijd. Hebben jullie dat niet?
Ja. Ze is vooral bang dat ze het verpest.quote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 12:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige vrouwen kun kaal ook heel sexy zijn. Skin bv
Hey kijk, ik heb fans.. Leuk dat je mijn topic aan het napluizen bent.. Verveel je je ook? Join the club!quote:
Door je ondertitel vroeg ik me af of je kloon van Techno bent. Even gekeken, maar wss niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:03 schreef Retronix het volgende:
[..]
Hey kijk, ik heb fans.. Leuk dat je mijn topic aan het napluizen bent.. Verveel je je ook? Join the club!
Een vrouw die het snaptquote:Op zondag 17 juli 2011 14:00 schreef Myraela het volgende:
Vrouwen moeten zo lang mogelijk haar hebben, lang haar is mooi.
quote:Op zondag 17 juli 2011 14:00 schreef Myraela het volgende:
Jij begrijpt het.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:00 schreef Myraela het volgende:
Het was een vraag. Je studie gaat o.a. over economie en daarin gebruikt men vaak het begrip nut.quote:
Dat zou ik, in navolging van Retronix, eerder verveling noemen.quote:Nee, ik voel me gewoon nutteloos nu. Beetje in mijn kamer niks te doen.
Sinead o Conner vond ik vroeger wel knap.quote:Ik heb nog nooit een knappe kale vrouw gezien
Een meisje uit mijn klas heeft een ziekte dat al haar haar uitvalt, ze draagt een pruik maar ik heb haar kaal gezien in Berlijn en het is echt eng om te zien. Ze leek een beetje op dat elfje (of zo) van Harry Potter.
Speelt dat meisje daarin een rol?quote:Ik ga trouwens een ticket boeken naar Londen voor een paar dagen, moet alleen kijken welke data allemaal goed uitkomt.
Lol dan ga ik er naar toe.quote:
Neem je Myr toch meer in je hutkofferquote:
He gezellig.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Neem je Myr toch meer in je hutkoffer
Dan ben ik benieuwd. Veel plezier in Londen.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:28 schreef Mpj het volgende:
Ow zo bedoelde je. Oké, laten we het houden op verveling. Sowieso kan ik niks doen nu aangezien ik op Schiphol moet zijn straks.
Maar die had nog wel een heel klein beetje haar.
Ja, ik zie wel. Het contact is nu wel verbroken en zij heeft mij (weer) geblokkeerd etc.![]()
Maar ik ga daar ook heen voor familie, en de winkels, en de uitgaansplekken. Het is echt een mooie stad.
Wat ga je doen naar Londen?quote:
Op vakantie.quote:
Gaafquote:
Wat een vraag.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
GaafLonden is een leuke stad. Ga je nog meisjes versieren?
Wat Supersoep zegt dus.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat een vraag.Alsof het daar ineens wel gaat lukken.
Ik ga met mijn moeder dus, mwah.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:18 schreef Mpj het volgende:
Ik kreeg net dit bericht van zo'n meid uit Londen die ik één keer heb gezien op een feest van mijn neef: How are you..What's good? Can I have your email address or any of ur contact?..
Heloef, de dames zijn daar gewillig en makkelijk. Echt. Ze bieden zichzelf aan vind ik, dat heb ik gemerkt. Dus, moet goedkomen, je hebt nog de tijd. Ga je in een hotel of?
Nou dacht het niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:19 schreef Myraela het volgende:
Heloef is een hosselbaas. Gaat wel lukken.
Kan jij gewoon eens ophouden. Je hoeft niet elke kans aan te grijpen om jezelf hier te bewijzen.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:18 schreef Mpj het volgende:
Ik kreeg net dit bericht van zo'n meid uit Londen die ik één keer heb gezien op een feest van mijn neef: How are you..What's good? Can I have your email address or any of ur contact?..
Heloef, de dames zijn daar gewillig en makkelijk. Echt. Ze bieden zichzelf aan vind ik, dat heb ik gemerkt. Dus, moet goedkomen, je hebt nog de tijd. Ga je in een hotel of?
In het kader van dit topic. Is deze vraag zelfs heel ontopic.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat een vraag.Alsof het daar ineens wel gaat lukken.
Ga met hem mee. Chickies hosselen in de club voor een DP jwz.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In het kader van dit topic. Is deze vraag zelfs heel ontopic.Heloef baas ga je daar een chickie hosselen?
Nee lijkt me sterk.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In het kader van dit topic. Is deze vraag zelfs heel ontopic.Heloef baas ga je daar een chickie hosselen?
Alleen Myraela past in mijn hutkoffer.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ga met hem mee. Chickies hosselen in de club voor een DP jwz.
Ik ga waarschijnlijk met zo'n bustrip dus ik zie het niet gebeuren.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:26 schreef Mpj het volgende:
Ik hoef en wil mezelf niet bewijzen, ik wil alleen maar aangeven dat die vrouwen daar zelf vaak initiatief nemen, althans, dat heb ik gemerkt. Lukt Heloef wel, mits hij naar 'n plek gaat waar hij ook echt veel jongere mensen zijn etc.
Maar Heloef, het is daar sowieso mooi. Ik zou als ik jou was daar van gaan genieten.
Nou, dan heb je mij mooi in de maling genomen, want het lijkt er vrij veel op. Advies geven is er nooit bij, tenzij je er een persoonlijk succesverhaal in kwijt kan of het nu om vrouwen gaat of niet. Dat is zowat 90% van je postinhoud in dit topic, wat je nog erger maakt dan Firefly. Het interesseert je geen fluit wat Heloef daar wel of niet kan bereiken.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:26 schreef Mpj het volgende:
Ik hoef en wil mezelf niet bewijzen, ik wil alleen maar aangeven dat die vrouwen daar zelf vaak initiatief nemen, althans, dat heb ik gemerkt. Lukt Heloef wel, mits hij naar 'n plek gaat waar hij ook echt veel jongere mensen zijn etc.
Maar Heloef, het is daar sowieso mooi. Ik zou als ik jou was daar van gaan genieten.
Dan ga je toch met Myrquote:Op zondag 17 juli 2011 15:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee lijkt me sterk.
[..]
Alleen Myraela past in mijn hutkoffer.
A. ik ga er echt niet heen om te scoren.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ga je toch met Myr![]()
Soms is een andere plaats en vakantie het recept om een keertje te scoren
Met je moeder erbij is dat een missie impossible inderdaadquote:Op zondag 17 juli 2011 15:35 schreef heloef het volgende:
[..]
A. ik ga er echt niet heen om te scoren.
B. ik ga er naar toe met mijn moeder.
Trust me hosselen zit er echt niet in en heeft daar geen prioriteit.
Britse meisjes schijnen vaak wel wat makkelijker te zijn dan Nederlandse.quote:
Hmm. Dat is niet de bedoeling maar goed, kan je vinden.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nou, dan heb je mij mooi in de maling genomen, want het lijkt er vrij veel op. Advies geven is er nooit bij, tenzij je er een persoonlijk succesverhaal in kwijt kan of het nu om vrouwen gaat of niet. Dat is zowat 90% van je postinhoud in dit topic, wat je nog erger maakt dan Firefly. Het interesseert je geen fluit wat Heloef daar wel of niet kan bereiken.
Kap er gewoon eens mee.
Waar ik me vooral aan erger is dat je zegt dat vrouwen zich aanbieden en dat het zo makkelijk is bla bla.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:40 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hmm. Dat is niet de bedoeling maar goed, kan je vinden.
Juist wel met zo'n bustrip leer je mensen kennen. Ik ben ook eens met vrienden met de bus naar Lloret geweest (sorry SS) maar dan leer je juist mensen kennen aangezien je lang met elkaar in de bus zit. Tenzij je je helemaal gaat afsluiten van de rest.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:35 schreef heloef het volgende:
[..]
A. ik ga er echt niet heen om te scoren.
B. ik ga er naar toe met mijn moeder.
Trust me hosselen zit er echt niet in en heeft daar geen prioriteit.
Ik denk niet dat hij echt de ruimte heeft om te hosselen met z'n moeder erbij.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:41 schreef Mpj het volgende:
[..]
Juist wel met zo'n bustrip leer je mensen kennen. Ik ben ook eens met vrienden met de bus naar Lloret geweest (sorry SS) maar dan leer je juist mensen kennen aangezien je lang met elkaar in de bus zit. Tenzij je je helemaal gaat afsluiten van de rest.
Mja jullie hebben beiden een beetje gelijk.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Waar ik me vooral aan erger is dat je zegt dat vrouwen zich aanbieden en dat het zo makkelijk is bla bla.
Voor jou ja.
Low-budget reizen is veel persoonlijker idd.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:41 schreef Mpj het volgende:
[..]
Juist wel met zo'n bustrip leer je mensen kennen. Ik ben ook eens met vrienden met de bus naar Lloret geweest (sorry SS) maar dan leer je juist mensen kennen aangezien je lang met elkaar in de bus zit. Tenzij je je helemaal gaat afsluiten van de rest.
Mpj, je hebt toch geen last van de klassieke Golddiggers?quote:Op zondag 17 juli 2011 15:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar ik me vooral aan erger is dat je zegt dat vrouwen zich aanbieden en dat het zo makkelijk is bla bla.
Voor jou ja.
Hij moet eerst zijn moeder koppelen aan een engelsman en dan achter de vrouwen aangaan.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij echt de ruimte heeft om te hosselen met z'n moeder erbij.
Dat ze makkelijker zijn heb ik ook wel gehoord. Zuipen ze daar eigenlijk ook meer?quote:Op zondag 17 juli 2011 15:44 schreef TheUnknown81 het volgende:
[..]
Mja jullie hebben beiden een beetje gelijk.
Mpj heeft gelijk dat de meiden daar iets makkelijker zijn.
Jij hebt gelijk dat niet iedereen daarvan zal kunnen profiteren.
Ik heb in ieder geval meerdere mensen gekend die in Engeland (waaronder in Londen) hebben gewoond en gewerkt en die kwamen met heel wat verhalen thuis
Dat bedoelde ik niet eens.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:45 schreef deelnemer het volgende:
Mpj, je hebt toch geen last van de klassieke Golddiggers?
Ligt eraan wat voor moeder je hebt.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij echt de ruimte heeft om te hosselen met z'n moeder erbij.
Hmm, dat is daar ook wel een beetje zo vind ik. Ik heb het zo meegemaakt iig. En Heloef is een leuke jongen.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voor jou ja.
Nee, je quote de verkeerde post.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nah ik doelde niet eens op golddiggers.
Shit je hebt 'm ge-edit.
Ooit het programma Booze Britain gezien?quote:Op zondag 17 juli 2011 15:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat ze makkelijker zijn heb ik ook wel gehoord. Zuipen ze daar eigenlijk ook meer?
Nader onderzoek om vooroordelen zoveel mogelijk uit te sluiten.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:50 schreef formerjellybean het volgende:
En trouwens Mpj voor iemand die niet zo van vrouwen houd loop je er toch aardig achteraan
Londen is echt leuk.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:50 schreef formerjellybean het volgende:
Of die nou chickies of niet hosselt daar, Londen is leuk dus ik hoop dat je er veel plezier hebt.
En trouwens Mpj voor iemand die niet zo van vrouwen houd loop je er toch aardig achteraan
Moet je je vliegtuig niet halen?quote:
Onze sexaddict is wedergekeerd.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
christus gaat dat joch weer op vakantie
misschien kunnen ze hem in de Tower opsluiten
Goeiemorgen. Uitgeweest gister?quote:Op zondag 17 juli 2011 16:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
christus gaat dat joch weer op vakantie
misschien kunnen ze hem in de Tower opsluiten
Van wie krijg je beurten dan? Geregeld in de kroeg?quote:Op zondag 17 juli 2011 16:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nee hoor, ik hoef niet meer uit te gaan. Ik ben wrs wel wekelijks verzekerd van een beurt.
Ik heb nog steeds dezelfde kijk op beurten.
Een soort vriendin van mij krijgt "minstens dagelijks" ( lees: meerdere malen per dag) beurten ( van haar vriend) en zij is extreem relaxt en functioneert zo easy en succesvol. Nu pas weet ik waarom: ze wordt sufgeneukt.
Heeft ze gisteren gestuurd.
Je hebt een fuckbuddy?quote:Op zondag 17 juli 2011 16:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nee hoor, ik hoef niet meer uit te gaan. Ik ben wrs wel wekelijks verzekerd van een beurt.
Een soort vriendin van mij krijgt "minstens dagelijks" ( lees: meerdere malen per dag) beurten ( van haar vriend) en zij is extreem relaxt en functioneert zo easy en succesvol. Nu pas weet ik waarom: ze wordt sufgeneukt.
Dan ben je nu zelf ook redelijk relaxed, neem ik aan. Goed uitgangspunt voor andere zaken, zoals:quote:Op zondag 17 juli 2011 16:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
Lanterfanteraar is een lichtend voorbeeld voor vrouwen.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:49 schreef heloef het volgende:
Maar wel grappig dat lant denkt dat je alleen gelukkig kan leven als je elke dag sufgeneukt wordt, als meer vrouw die opvatting nou hadden was het voor mij niet zo moeilijk geweest.
Inderdaad daar zouden er meer van moeten zijn.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:51 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Lanterfanteraar is een lichtend voorbeeld voor vrouwen.
Myraela en Lanterfant het daverende duo dus hier...quote:Op zondag 17 juli 2011 16:52 schreef Myraela het volgende:
Elke dag meerdere keren op een dag seks met dezelfde man zou me na een poos wel gaan vervelen hoor.
Die menig man het hoofd op hol brengenquote:Op zondag 17 juli 2011 17:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Myraela en Lanterfant het daverende duo dus hier...
Ik val wel mee hoor.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Myraela en Lanterfant het daverende duo dus hier...
Hee ik ben nog niet zo ver als die die 100% verzekerd zijn van neuken én liefdequote:Op zondag 17 juli 2011 16:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dan ben je nu zelf ook redelijk relaxed, neem ik aan. Goed uitgangspunt voor andere zaken, zoals:
- nieuwe studierichting bepalen en inschrijven
- heeft het uitzendbureau je nog iets opgelevert?
Jouw neukerd kan niet ff langs bij je kamer komen?quote:Op zondag 17 juli 2011 17:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hee ik ben nog niet zo ver als die die 100% verzekerd zijn van neuken én liefde
maar het gaat wel redelijk ja.
ja heb wel een idee van een studie maar ik weet niet zo goed met de kamers, hoe dat moet en met het geld. en misschien dat ik dan op die kamer geen neukerd heb, daar maak ik me wel zorgen over.
nee, maar ik ga wel ergens solliciteren.
Het begint wel steeds meer de goede kant op te gaan. Wat voor studie overweeg je nu? Geld is gewoon een studiebeurs + lening aanvragen. Mooi als je een bijbaantje kunt vinden naast je studie, zodat je niet teveel leent en iets meer te besteden hebt. Een kamer vinden kan wel lastig zijn.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja heb wel een idee van een studie maar ik weet niet zo goed met de kamers, hoe dat moet en met het geld. en misschien dat ik dan op die kamer geen neukerd heb, daar maak ik me wel zorgen over.
Wat versta jij onder liefde?quote:Op zondag 17 juli 2011 17:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ditquote:Op zondag 17 juli 2011 15:19 schreef Myraela het volgende:
Heloef is een hosselbaas. Gaat wel lukken.
Ik ben geen hosselbaas ja.quote:
Jou bijvoorbeeldquote:Op zondag 17 juli 2011 18:37 schreef Myraela het volgende:
Heloef is lief en met wat geduld vind die vanzelf een meisje.
Nee joh.quote:
Ik ben een jaar jonger joh.quote:
quote:
Het zou toch niks worden afstand enzulks.quote:
Wâ 'n pedo!quote:Op zondag 17 juli 2011 18:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook nog nooit op iemand van mijn leeftijd gevallen. De jongste was 24.
Wat is jouw leeftijd eigenlijk?quote:Op zondag 17 juli 2011 18:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook nog nooit op iemand van mijn leeftijd gevallen. De jongste was 24.
18.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is jouw leeftijd eigenlijk?
Wow! Neuken?quote:
Mijquote:Op zondag 17 juli 2011 19:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar de vraag is, met wie gaat ze neuken?
met mijquote:Op zondag 17 juli 2011 19:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar de vraag is, met wie gaat ze neuken?
Oh oh mensen nu wordt het interessant.quote:
Je wil ook genieten van de vrouwenliefde?quote:
Voel je die behoefte? Komt dat voort uit een teleurstelling qua mannen? Voorzie je hier een makkelijkere relatie omdat je niet zozeer naar de enge Man moet kijken? [/deelnemer]quote:
Schaf de voorbinddildo maar aanquote:
'The real stuff' is beter.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:07 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Voel je die behoefte? Komt dat voort uit een teleurstelling qua mannen? Voorzie je hier een makkelijkere relatie omdat je niet zozeer naar de enge Man moet kijken? [/deelnemer]
De ervaringsdeskundige spreekt.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dubbele dildo's, dat is het echte werk.
Inderdaad.quote:
Is het zo'n bende dan?quote:Op zondag 17 juli 2011 19:23 schreef Myraela het volgende:
Fuck, smsje van mijn moeder. "We komen eerder thuis, waarschijnlijk morgen, het regent hier."
Daar gaan mijn plannen voor vanavond. Snel schoonmaken.
maar dit kan je vader nu toch lezen?quote:Op zondag 17 juli 2011 19:23 schreef Myraela het volgende:
Fuck, smsje van mijn moeder. "We komen eerder thuis, waarschijnlijk morgen, het regent hier."
Daar gaan mijn plannen voor vanavond. Snel schoonmaken.
Een beetje. Het valt opzich wel mee hoor, maar het moet wel even opgeruimd en schoongemaakt worden. En als ik vanavond weg ga, de hele nacht doorga, dan komt er morgen niets van schoonmaken. En ik ben een brave dochter enzo, dus als ze terug komen moet het naar verse appeltaart ruiken die in de oven staat te bakken, en moet de rest straks en glanzend zijn.quote:
Een model dochter.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een beetje. Het valt opzich wel mee hoor, maar het moet wel even opgeruimd en schoongemaakt worden. En als ik vanavond weg ga, de hele nacht doorga, dan komt er morgen niets van schoonmaken. En ik ben een brave dochter enzo, dus als ze terug komen moet het naar verse appeltaart ruiken die in de oven staat te bakken, en moet de rest straks en glanzend zijn.
Als je Techno bedoeld: hij is niet haar vader.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
maar dit kan je vader nu toch lezen?
Sommige meisjes vinden buitenlanders die op vakantie zijn extra leuk. Geen idee waarom. Try it!quote:Op zondag 17 juli 2011 15:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee lijkt me sterk.
[..]
Alleen Myraela past in mijn hutkoffer.
[..]
Ik ga waarschijnlijk met zo'n bustrip dus ik zie het niet gebeuren.
Heel geloofwaardig tot die appeltaartquote:Op zondag 17 juli 2011 19:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een beetje. Het valt opzich wel mee hoor, maar het moet wel even opgeruimd en schoongemaakt worden. En als ik vanavond weg ga, de hele nacht doorga, dan komt er morgen niets van schoonmaken. En ik ben een brave dochter enzo, dus als ze terug komen moet het naar verse appeltaart ruiken die in de oven staat te bakken, en moet de rest straks en glanzend zijn.
Niet echt moeilijk om te maken en erg nomnom. Ik geloof het appeltaart gedeeltequote:Op zondag 17 juli 2011 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heel geloofwaardig tot die appeltaart
MI van Greatjob met zijn greatjob in een appeltaartquote:Op zondag 17 juli 2011 19:36 schreef greatjob het volgende:
[..]
Niet echt moeilijk om te maken en erg nomnom. Ik geloof het appeltaart gedeelte
Het zou een verspilling van de appeltaart zijn...quote:Op zondag 17 juli 2011 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
MI van Greatjob met zijn greatjob in een appeltaart
Moeder enzulks dus nee.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:34 schreef greatjob het volgende:
[..]
Sommige meisjes vinden buitenlanders die op vakantie zijn extra leuk. Geen idee waarom. Try it!
Ik heb lang deze reeks niet meer gevolgd
De taart kan je na afloop gewoon eten hoorquote:Op zondag 17 juli 2011 19:37 schreef greatjob het volgende:
[..]
Het zou een verspilling van de appeltaart zijn...
It wont be the samequote:Op zondag 17 juli 2011 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De taart kan je na afloop gewoon eten hoor
Toen ik dat typte, dacht ik eigenlijk van. Hmmm taart zou wel nice zijn. Maar ik denk eerder cheesecake of iets met chocolade.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heel geloofwaardig tot die appeltaart
Helaas geloof ik je niet. Dat je schoonmaakt oke maar die taart dat is just to muchquote:Op zondag 17 juli 2011 19:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen ik dat typte, dacht ik eigenlijk van. Hmmm taart zou wel nice zijn. Maar ik denk eerder cheesecake of iets met chocolade.
Als haar ouders het maar kopen toch?quote:Op zondag 17 juli 2011 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas geloof ik je niet. Dat je schoonmaakt oke maar die taart dat is just to much
Neequote:
Je hoeft me ook niet te geloven hoor.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas geloof ik je niet. Dat je schoonmaakt oke maar die taart dat is just to much
Al een RSI zeker?quote:Op zondag 17 juli 2011 19:45 schreef greatjob het volgende:
En ik heb zo ie zo weinig behoefte om te fappen.
Jij klinkt als de ideale dochter of vriendinquote:Op zondag 17 juli 2011 19:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hoeft me ook niet te geloven hoor.ik houd gewoon van bakken. Ik heb ookal koekjes gebakken en brownies gemaakt. Sowieso wel netjes gekookt zonder ouders, vind ik gewoon tof.
Zelfgebakken brownies met vers geklopte slagroomquote:
Relatiemateriaal.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij klinkt als de ideale dochter of vriendin
quote:Op zondag 17 juli 2011 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij klinkt als de ideale dochter of vriendin
Nope. Soms doe ik het gewoon dagen nietquote:
Hmm... Als een meisje lekkere dingen voor mij maakt, kan ik dat zeker waarderenquote:Vanwege die taarten?
Snel tevreden dan...
De liefde van een man gaat door de maagquote:Op zondag 17 juli 2011 19:55 schreef Godshand het volgende:
[..]![]()
Vanwege die taarten?
Snel tevreden dan...
Have fun!quote:Op zondag 17 juli 2011 20:04 schreef Mpj het volgende:
Ik ga nu weg.Wens me veel plezier maar vooral succes.. Veel plezier allemaal, hopelijk lukt het vele mensen hier met versieren de komende tijd en ik hoop dat ik over drie weken als ik terug ben een paar vooruitgangen zie.
Ook hoop ik dat de meet op de 20e is zodat ik jullie allemaal kan zien, ik ben écht erg benieuwd namelijk!
![]()
Ik begrijp niet waarom iedereen daar zo naar op zoek is....quote:Op zondag 17 juli 2011 20:22 schreef HappyGirl91 het volgende:
Komen er deze keer wel foto's van de meet?
Ik mag toch hopen van wel.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:22 schreef HappyGirl91 het volgende:
Komen er deze keer wel foto's van de meet?
Veel plezierquote:Op zondag 17 juli 2011 20:04 schreef Mpj het volgende:
Ik ga nu weg.Wens me veel plezier maar vooral succes.. Veel plezier allemaal, hopelijk lukt het vele mensen hier met versieren de komende tijd en ik hoop dat ik over drie weken als ik terug ben een paar vooruitgangen zie.
Ook hoop ik dat de meet op de 20e is zodat ik jullie allemaal kan zien, ik ben écht erg benieuwd namelijk!
![]()
Kijken hoe iedereen eruit zietquote:Op zondag 17 juli 2011 20:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom iedereen daar zo naar op zoek is....
Ik wil gewoon weten hoe iedereen er uit ziet zonder geld te betalen voor een retourtje Hoofddorp-Utrecht.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom iedereen daar zo naar op zoek is....
Dat dan weer niet.quote:
Mij gaat het eigenlijk alleen om het geld.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:30 schreef HappyGirl91 het volgende:
Kijk, dan voelt het voor ons schijterds die zichzelf niet durven te onthullen toch een beeje alsof we erbij warenen daar hebben we dan niet eens voor achter onze computer vandaan hoeven komen
Jij vindt mensen een hand geven en hoi zeggen eng?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:30 schreef HappyGirl91 het volgende:
Kijk, dan voelt het voor ons schijterds die zichzelf niet durven te onthullen toch een beeje alsof we erbij warenen daar hebben we dan niet eens voor achter onze computer vandaan hoeven komen
Pffffquote:Op zondag 17 juli 2011 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten hoe iedereen er uit ziet zonder geld te betalen voor een retourtje Hoofddorp-Utrecht.
Het nog serieus nemen ook.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij vindt mensen een hand geven en hoi zeggen eng?
Wordt nog wat, jij als dokter
We moeten op de centjes letten.quote:
Jij komt toch wel?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
We moeten op de centjes letten.
En daarnaast weten de vaste gasten hier ook hoe ik er uit zie.
Naar de meet van dit?quote:
Je weet het nooit hier in R&P sinds ik figuren als Schenk, MliG en benzin heb ontmoet...quote:
Maar als Happygirl ook maar een beetje kent weet je dat het een grap is.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je weet het nooit hier in R&P sinds ik figuren als Schenk, MliG en benzin heb ontmoet...
Ehm nee - ik vind het alleen eng als ik al langer dan een jaar online (anoniem) post op een forum en dan mensen weten wie ik ben - dat ze mijn posts zien en daar mij irl aan kunnen verbinden.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij vindt mensen een hand geven en hoi zeggen eng?
Wordt nog wat, jij als dokter
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar als Happygirl ook maar een beetje kent weet je dat het een grap is.
Van andere topics vind ik het niet zo'n probleem om mensen te ontmoeten.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:38 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ehm nee - ik vind het alleen eng als ik al langer dan een jaar online (anoniem) post op een forum en dan mensen weten wie ik ben - dat ze mijn posts zien en daar mij irl aan kunnen verbinden.
Ik weet het, niet echt rationeel maar ik vind het gewoon een creepy gedachte.
Als ik nou nog niks had gepost zou ik het niet eng vinden. Want dan was er toch niemand die me kende - online of irl.
ging jij 2 jaar terug naar een starters gesprek voor CMD aan de HRO? Of ben ik n de war met iemand met soortgelijke username.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:38 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ehm nee - ik vind het alleen eng als ik al langer dan een jaar online (anoniem) post op een forum en dan mensen weten wie ik ben - dat ze mijn posts zien en daar mij irl aan kunnen verbinden.
Ik weet het, niet echt rationeel maar ik vind het gewoon een creepy gedachte.
Als ik nou nog niks had gepost zou ik het niet eng vinden. Want dan was er toch niemand die me kende - online of irl.
Nee, je verwart me met een ander - 2 jaar terug was ik volgens mij nog niet eens actief op Fok!quote:Op zondag 17 juli 2011 20:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
ging jij 2 jaar terug naar een starters gesprek voor CMD aan de HRO? Of ben ik n de war met iemand met soortgelijke username.
dronken je bed vol kotsen...quote:Op zondag 17 juli 2011 20:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
mijn laatste internetontmoeting liep uit op...
...
Oh.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:42 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Nee, je verwart me met een ander - 2 jaar terug was ik volgens mij nog niet eens actief op Fok!
Ik ken er ook best veel.quote:
Toch niet allemaal geruchten over mij?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken er ook best veel.![]()
Of we dat moeten uitbreiden vraag ik me nu serieus af.
Nee ik had het over aantal Fokkers.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toch niet allemaal geruchten over mij?
Oh gelukkig, ik zou daar schijt aan hebben. Maar ik weet nog niet eens of ik wel kom, beetje afhankelijk van wie er allemaal zijn.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik had het over aantal Fokkers.
Want ik ben er nog niet helemaal uit of ik gezellig moet gaan kletsen in het park met mensen waar aan ik zo'n beetje als enige mijn idiote verliefheid op Gerrie heb verteld.
O ja joh? Ik weet ook nergens vanquote:
Je twijfelt dus tussen rondneuken of vasthechten?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:57 schreef minnemin het volgende:
[..]
O ja joh? Ik weet ook nergens van
Nee, niet helemaal waar..... Ik scharrel sinds kort met iemand die ik een tijdje na de forummeet ontmoet heb. Maar aan is het nog niet. Oe, zoooo onzeker, deze periode. Sms ik niet te veel? Sms ik niet te weinig? Vind ik hem wel echt leuk? Vindt hij mij even leuk als ik hem? Wil ik niet te snel, wat wil ik dan precies?
Maar opzich gaat het wel goed met me niet minderwaardig opstellen. Ik ben ik en ik ben leuk genoeg. Gaat met horten en stoten, maar... het gaat! Binnenkort gaan we op een echte date, jippie![]()
![]()
Trouwens, heb nog een schot voor open doel gemist op versieren. Hey, ik ben officieel nog singleLeuke collega (weer een ander) zegt bij de fietsenstalling: "Wat kjik je blij." Ik zeg: "Ja, want mijn scharrel komt deze week terug van vakantie." Doh.
Ik had natuurlijk beter kunnen zeggen: "Ja, want ik zie jou en daar word ik blij van." Ik sla een beetje door, geloof ik, in mijn versierpogingen.
P.S. Mijn scharrel is lekker, warm, aardig, sympathiek, grappig, stoer, en nog meer. En ik wil nog veel meer van hem weten... En ondertussen mijn verlatingsangst tackelen. Oe....
Hij is je scharrel maar jullie hebben zijn nog niet op 1 date geweest?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:57 schreef minnemin het volgende:
[..]
O ja joh? Ik weet ook nergens van
Nee, niet helemaal waar..... Ik scharrel sinds kort met iemand die ik een tijdje na de forummeet ontmoet heb. Maar aan is het nog niet. Oe, zoooo onzeker, deze periode. Sms ik niet te veel? Sms ik niet te weinig? Vind ik hem wel echt leuk? Vindt hij mij even leuk als ik hem? Wil ik niet te snel, wat wil ik dan precies?
Maar opzich gaat het wel goed met me niet minderwaardig opstellen. Ik ben ik en ik ben leuk genoeg. Gaat met horten en stoten, maar... het gaat! Binnenkort gaan we op een echte date, jippie![]()
![]()
Trouwens, heb nog een schot voor open doel gemist op versieren. Hey, ik ben officieel nog singleLeuke collega (weer een ander) zegt bij de fietsenstalling: "Wat kjik je blij." Ik zeg: "Ja, want mijn scharrel komt deze week terug van vakantie." Doh.
Ik had natuurlijk beter kunnen zeggen: "Ja, want ik zie jou en daar word ik blij van." Ik sla een beetje door, geloof ik, in mijn versierpogingen.
P.S. Mijn scharrel is lekker, warm, aardig, sympathiek, grappig, stoer, en nog meer. En ik wil nog veel meer van hem weten... En ondertussen mijn verlatingsangst tackelen. Oe....
Dat snapte ik ookal niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:05 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Hij is je scharrel maar jullie hebben zijn nog niet op 1 date geweest?
Luxor!! Ik heb laatst geneukt!! Goed hequote:Op zondag 17 juli 2011 21:07 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Goh, is er een meet van deze reeks?
[Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaatquote:Op zondag 17 juli 2011 21:07 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Goh, is er een meet van deze reeks?
High five!quote:Op zondag 17 juli 2011 21:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Luxor!! Ik heb laatst geneukt!! Goed he
Wanneer en wat voor meet is er dan? Een meet van mensen in dit topic? Ik ben wel benieuwd naar de mensen met al die praatjes hier, ik betaal je kaartje welquote:Op zondag 17 juli 2011 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten hoe iedereen er uit ziet zonder geld te betalen voor een retourtje Hoofddorp-Utrecht.
We zijn trots op je schat.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Luxor!! Ik heb laatst geneukt!! Goed he
Interessant. Maarja, ik post hier eigenlijk zeldzaam.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:09 schreef heloef het volgende:
[..]
[Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
De mensen kennen mij hier te goed daarom wil ik ze eigenlijk niet ontmoeten.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:11 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Interessant. Maarja, ik post hier eigenlijk zeldzaam.Niemand kent me.
Internetquote:Op zondag 17 juli 2011 21:10 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
High five!Uit de kroeg of waar?
19quote:Op zondag 17 juli 2011 21:10 schreef Retronix het volgende:
[..]
Wanneer en wat voor meet is er dan? Een meet van mensen in dit topic? Ik ben wel benieuwd naar de mensen met al die praatjes hier, ik betaal je kaartje wel
Wat is de gemiddelde leeftijd?
Dat kan inderdaad vreemd zijn.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
De mensen kennen mij hier te goed daarom wil ik ze eigenlijk niet ontmoeten.
Van Fok? Ik dacht trouwens dat jij wel ouder was dan 19.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Internet
maar nu heb ik wel telkens dezelfde, goed he!!
[..]
19
Ze weten dingen die mijn beste vrienden niet weten dus ik moet er nog even goed over na denken. Daarnaast heb je ook het geld enzo en als er foto's komen kom ik al helemaal niet.quote:
Nee niet Fok. Op Fok zitten mensen die qua uiterlijk niet zozeer mijn type zijn, voor zover ik weet.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:14 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Van Fok? Ik dacht trouwens dat jij wel ouder was dan 19.
Ik ben volgens mij de minimum leeftijd als ik kom.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:10 schreef Retronix het volgende:
[..]
Wanneer en wat voor meet is er dan? Een meet van mensen in dit topic? Ik ben wel benieuwd naar de mensen met al die praatjes hier, ik betaal je kaartje wel
Wat is de gemiddelde leeftijd?
Je scharrel is trouwens ook 19?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee niet Fok. Op Fok zitten mensen die qua uiterlijk niet zozeer mijn type zijn, voor zover ik weet.
Ja ik heb een klas overgeslagen, daarom zat ik al met dat studeren aan de uni en alles.
Gewoon een afhankelijke sufkut die niet alleen durft te zijn.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:39 schreef greatjob het volgende:
Meh...
Ik geef toch maar een update. Het is er één waar ik niet trots op ben.
Vriendin van mij vond mij leuk. Ik flirtte met haar... Ze maakte het uit met haar vriendje.
Verder heb ik niks gedaan. Om de één of andere reden kwam er niks van. Ze wilde dat ik initiatief nam, terwijl ik dat niet deed. Ik kon het geen stapje hoger brengen, terwijl ze dat wel wilde. Ik was blijkbaar te langzaam te werk gegaan. Ze is nu weer een paar dagen terug bij die gast
Godzijdank.quote:
Dat dus.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon een afhankelijke sufkut die niet alleen durft te zijn.
Nog grotere lul is die gast die eerst voor jou werd gedumpt en dan maar 2e viool wil spelen door haar terug te nemen
Blij zijn dat het niks werd dus
Jup. Ze is niet graag alleen. Ze vond mij altijd leukquote:Op zondag 17 juli 2011 21:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon een afhankelijke sufkut die niet alleen durft te zijn.
Nog grotere lul is die gast die eerst voor jou werd gedumpt en dan maar 2e viool wil spelen door haar terug te nemen
Blij zijn dat het niks werd dus
Oh ze is een omgebouwde?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:47 schreef greatjob het volgende:
[..]
Jup. Ze is niet graag alleen. Ze vond mij altijd leukIk gaf haar na haar operatie complimenten...
Hij wilde haar terug. Ze ging erop in toen ik weinig deed (heb haar nog geen eens gezoend). Ze heeft me wel 2-3 weken gegeven.
Ja. Ze heeft plastische chirurgie ondergaan. Ze wilde een onderdeel van haar lichaam groter hebbenquote:
Vandaag ben jij scherperquote:
Oh op die manier.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:48 schreef greatjob het volgende:
[..]
Ja. Ze heeft plastische chirurgie ondergaan. Ze wilde een onderdeel van haar lichaam groter hebben
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:48 schreef greatjob het volgende:
[..]
Ja. Ze heeft plastische chirurgie ondergaan. Ze wilde een onderdeel van haar lichaam groter hebben
Niet zo heel scherp blijkt maar weer.quote:
Van mij was het ook niet nodig. Bijna iedere gast staarde haar al aan. Had al vaak complimenten gekregen als we gingen stappen over dat ik het goed voor elkaar had van maten (terwijl ik dan pijnlijk uit moest leggen dat ze niet mijn vriendin was).quote:Op zondag 17 juli 2011 21:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ze klinkt steeds onaantrekkelijker voor mij
Oh ik ken ook zo'n type.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:53 schreef greatjob het volgende:
[..]
Van mij was het ook niet nodig. Bijna iedere gast staarde haar al aan. Had al vaak complimenten gekregen als we gingen stappen over dat ik het goed voor elkaar had van maten (terwijl ik dan pijnlijk uit moest leggen dat ze niet mijn vriendin was).
Dit staat haar eigenlijk minder goedZe is een beetje onzeker. Onterecht.
Ik vind het veel fijner dan arrogantie! Hoewel het natuurlijk voor haar niet fijn isquote:Op zondag 17 juli 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik ken ook zo'n type.
Is dan heel onzeker terwijl ze en vriend heeft die haar prachtig vind en ik vind haar ook mooi. Zo jammer vind ik dat dan.
Dat wel maar te onzeker is ook weer niks.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:56 schreef greatjob het volgende:
[..]
Ik vind het veel fijner dan arrogantie! Hoewel het natuurlijk voor haar niet fijn is
Mee eens. Op de middelbare school had ze weinig vrienden en was ze bijna altijd thuis. Dus ik weet waar het van komt.quote:Dat wel maar te onzeker is ook weer niks.
Je doet mij soms aan haar denkenquote:Op zondag 17 juli 2011 22:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh borstvergroting? Dat wil ik zelf stiekem ook ( een maat G), maar dan wanneer ik al relaties heb gehad, want relatiemannen vinden dat niet mooi.
Cup G? Cup G!quote:Op zondag 17 juli 2011 22:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh borstvergroting? Dat wil ik zelf stiekem ook ( een maat G), maar dan wanneer ik al relaties heb gehad, want relatiemannen vinden dat niet mooi.
Meld je aan als pornoactrice. Dan krijg je ze van de zaak..quote:Op zondag 17 juli 2011 22:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
Vul jij ze ook?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
Of ik ze vul? Vullen?quote:
De horrorquote:
Dat is verstandiger dan wat zij deed.quote:
Ah ok! (geen idee hoe ik anders hierop kan reagerenquote:Of ik dingen in mijn bh stop bedoel je? Nee, dat is niet meer nodig, want mijn bh's zijn al te klein geworden.
The Tatjana-Effect.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:10 schreef greatjob het volgende:
Ah ok! (geen idee hoe ik anders hierop kan reageren)
Hoe groot zijn ze nu dan?quote:
Nee, geile tieten waarvoor alle BH'tjes te klein zijnquote:Op zondag 17 juli 2011 22:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, leuke borstjes die in elk model BH passen.
Een vrouw naar mijn hart.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, geile tieten waarvoor alle BH'tjes te klein zijn
quote:Op zondag 17 juli 2011 22:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, leuke borstjes die in elk model BH passen.
Balen man! Maar stiekum toch beter dan dat er helemaal niks gebeurt (toch?)quote:Op zondag 17 juli 2011 21:39 schreef greatjob het volgende:
Meh...
Ik geef toch maar een update (aka, ik wil even klagen). Het is er één waar ik niet trots op ben.
Vriendin van mij vond mij leuk. Ik flirtte met haar... Ze maakte het uit met haar vriendje.
Verder heb ik niks gedaan. Om de één of andere reden kwam er niks van. Ze wilde dat ik initiatief nam, terwijl ik dat niet deed. Ik kon het geen stapje hoger brengen, terwijl ze dat wel wilde. Ik was blijkbaar te langzaam te werk gegaan. Ze is nu weer een paar dagen terug bij die gast
Misschien moet ik eerlijk zeggen dat ik niet zo'n ervaring heb met alles. Dat hoewel meisjes mij leuk vinden en dat ik met ze praat, dat het daar meestal mee blijft (hoewel anderen ervan uitgaan dat ik lieg als ik zeg dat er niets gebeurd). Maar ze vindt imago belangrijk in jongens en ik wil niet dat ze me als 'de sukkel die ik ben' ziet
Zelfde hier.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nu een behoorlijke E. Ik zou wel blij zijn met een C, of een kleine D.
Plus veel seks waar je zelfs betaald voor wordt!quote:Op zondag 17 juli 2011 22:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Meld je aan als pornoactrice. Dan krijg je ze van de zaak..
Door knappe mannen met six packs en lullen van 25cm.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:18 schreef minibeer het volgende:
[..]
Plus veel seks waar je zelfs betaald voor wordt!
Alsof jij dat weet.quote:
Wat lief.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik wil platgedrukt worden tussen al jullie tieten
Ik ook.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
Welkom bij de clubquote:Op zondag 17 juli 2011 22:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
quote:Op zondag 17 juli 2011 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nu een behoorlijke E. Ik zou wel blij zijn met een C, of een kleine D.
Oh daar heb ik geen last van, misschien komt dat nog.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:24 schreef formerjellybean het volgende:
Een b en met afwisseling een C, en eerlijk gezegd ben ik er blij mee, hoor vaak verhalen van vrouwen die door grote enorme last van hun rug hebben en dat heb ik gelukkig niet
Dan zou ik het ook zo latenquote:Op zondag 17 juli 2011 22:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh daar heb ik geen last van, misschien komt dat nog.
Nou hoe groot zijn je ballen volgens die ballenkraal?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:26 schreef minibeer het volgende:
Tja wat moet je als man nou tussen al die cupmaten posten?
40 cm recht omhoog.quote:
Inderdaad. Ik was er niet klaar voor inderdaad.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:16 schreef minibeer het volgende:
[..]
Balen man! Maar stiekum toch beter dan dat er helemaal niks gebeurt (toch?)
Hoi ik heb een lul.quote:
quote:
Waarom kan je niet in relatie voorstellen als ze geen nerd is dan ??quote:Op zondag 17 juli 2011 22:29 schreef greatjob het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik was er niet klaar voor inderdaad.
Hoewel ik mij afvraag of het niet komt omdat ik mijzelf niet in een relatie voor kan stellen. (Tenzij ze een nerd is)
Een relatie met een nerd kan ookquote:Op zondag 17 juli 2011 22:29 schreef greatjob het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik was er niet klaar voor inderdaad.
Hoewel ik mij afvraag of het niet komt omdat ik mijzelf niet in een relatie voor kan stellen. (Tenzij ze een nerd is)
Misschien is hij dan geïntimideerd?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:31 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Waarom kan je niet in relatie voorstellen als ze geen nerd is dan ??
Ik kan me niet eens een relatie voorstellen met een vrouw.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:31 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Misschien heeft je vriendin dan zelf ook een idee..quote:Op zondag 17 juli 2011 22:33 schreef minibeer het volgende:
[..]
Een relatie met een nerd kan ook.
Maar ik weet wel wat je bedoelt. Ik zou eigenlijk ook niet weten wat zou moeten doen met mijn vriendin als ik er een zou hebben (behalve keiharde neukseks hebben). Als ik met een vriend afspreek en we hebben niet echt iets om te doen wordt het vaak ook al snel saai, bij een vriendin zou dat volgens mij hetzelfde zijn.
Denk dat meerdere jongens daar last van hebben, die hebben daardoor niet helemaal door hoe ze tegen een meisje dat ze leuk vinden moeten doen en komen ook aan alleen met de neukseks aan, juist omdat ze geen houding weten te geven.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:33 schreef minibeer het volgende:
[..]
Een relatie met een nerd kan ook.
Maar ik weet wel wat je bedoelt. Ik zou eigenlijk ook niet weten wat zou moeten doen met mijn vriendin als ik er een zou hebben (behalve keiharde neukseks hebben). Als ik met een vriend afspreek en we hebben niet echt iets om te doen wordt het vaak ook al snel saai, bij een vriendin zou dat volgens mij hetzelfde zijn.
Het is ook niet dat ik me druk maak hoorquote:Op zondag 17 juli 2011 22:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Misschien heeft je vriendin dan zelf ook een idee..
Maak je niet zo druk man...
Er is van alles te doen met vrouwen. Idd veel sex, maar andere zaken ook.
Als ik eenmaal thuis ben, ben ik best een nerd. Ik houd van computers, games, anime. Als ze dit niet deelt, zou het best lastig zijn lijkt me. Wat doet ze dan in haar vrije tijd?! Het voelt vrij bedreigend aan. Zelfs tot het punt waarvan ik bijna zeker weet dat ze mij gaat vervelen.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:31 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Praatjes vullen geen gaatjes neequote:Op zondag 17 juli 2011 22:43 schreef Retronix het volgende:
Dus de gemiddelde leeftijd in dit topic is tienerleeftijd? Dat verklaart alle praatjes, maar praatjes vullen geen gaatjes..
Jammer, had een meet wel leuk gevonden, ik kom eigenlijk nooit in Utrecht en wil 't graf van m'n opa daar nog een keer bezoeken..
Muziek is eigenlijk altijd wel leuk om samen met iemand te luisteren, vind ikquote:Op zondag 17 juli 2011 22:46 schreef greatjob het volgende:
[..]
Als ik eenmaal thuis ben, ben ik best een nerd. Ik houd van computers, games, anime. Als ze dit niet deelt, zou het best lastig zijn lijkt me. Wat doet ze dan in haar vrije tijd?!
Het voelt vrij bedreigend aan. Zelfs tot het punt waarvan ik bijna zeker weet dat ze mij gaat vervelen.
Daarbij is mijn zelfbeeld nog steeds niet fantastisch. Soms ga ik er van uit dat ik haar weinig kan bieden, dat iemand anders beter voor haar zal zijn.Gelukkig denk ik nu niet vaak meer zo.
Valt wel mee hoor, de laatste meet van dit topic, was het gemiddelde 25+quote:Op zondag 17 juli 2011 22:43 schreef Retronix het volgende:
Dus de gemiddelde leeftijd in dit topic is tienerleeftijd? Dat verklaart alle praatjes, maar praatjes vullen geen gaatjes..
Jammer, had een meet wel leuk gevonden, ik kom eigenlijk nooit in Utrecht en wil 't graf van m'n opa daar nog een keer bezoeken..
Er zijn best genoeg meiden die een nerd waarderen. En je moet het ook omdraaien. Sta open voor dingen met haar te doen die zij voorstelt. Probeer eens samen te koken (ik noem maar wat). Of cabaret bezoeken. Of elkaars tandenpoetsen etc etc...quote:Op zondag 17 juli 2011 22:46 schreef greatjob het volgende:
[..]
Als ik eenmaal thuis ben, ben ik best een nerd. Ik houd van computers, games, anime. Als ze dit niet deelt, zou het best lastig zijn lijkt me. Wat doet ze dan in haar vrije tijd?! Het voelt vrij bedreigend aan. Zelfs tot het punt waarvan ik bijna zeker weet dat ze mij gaat vervelen.
Als we als vrienden afspreken hebben we wel altijd leuk. We doen soms niks. Maar ze lacht om al mijn stomme grapjes (zelfs als ik niet probeerde grappig te zijn). We kijken tv en lachen. Luisteren inderdaad naar muziek samen. Ik heb haar zo ver gekregen dat ze met me luchtgitaar ging spelen. Onze gesprekken gaan nergens over als we daadwerkelijk praten. Ik raak verveeld, zij vindt ze leuk.
Daarbij is mijn zelfbeeld nog steeds niet fantastisch. Soms ga ik er van uit dat ik haar weinig kan bieden, dat iemand anders beter voor haar zal zijn.Gelukkig denk ik nu niet vaak meer zo.
Ik weet dat het nergens op slaat ^^
Dat was is al.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:03 schreef Newbie114 het volgende:
Zeg vuurvlieg ben je nu compleet de weg kwijt?
Heel goed jongen.quote:
Alleen als hij belooft ook iets anders te gaan doen tegelijkertijd (bijv sport of iets anders). Het is balanceren zoals veel dingen in het levenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel goed jongen.
Ga je MLIG ook je woeste wereld mee in trekken?
Ik had het eigenlijk tegen heloef, onze excuusneger hahaha (jk heloef)quote:
Oh tegen mij.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:09 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk tegen heloef, onze excuusneger hahaha (jk heloef)
Ik niet helaas, maar ben wel aan het werk half half met een collega (vrouwelijke variant dan, lekker ding joh, als het lukt doe ik wel pics). Oh en dat meisje heeft terug gepmd, direct ff wat teruggestuurd, ga toch niets meer proberen.
Geweldig, maar als je haar echt wilt ga je er helemaal voor hequote:Op zondag 17 juli 2011 23:09 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk tegen heloef, onze excuusneger hahaha (jk heloef)
Ik niet helaas, maar ben wel aan het werk half half met een collega (vrouwelijke variant dan, lekker ding joh, als het lukt doe ik wel pics). Oh en dat meisje heeft terug gepmd, direct ff wat teruggestuurd, ga toch niets meer proberen.
Meh ben het niet echt aan het proberen wegens gebrek aan mogelijkheden voor fysieke escalatie (ofzo), heb altijd mijn handen vol wegens werk. (of zij heeft haar handen vol). Heb wel 2 keer in 15 minuten hand langs haar tieten gedaan (per ongeluk maak je niet druk, moest een kratje geven en zij pakt hem steeds raar aan waardoor een hand vrijwel direct tegen haar tieten aan komt bij het terugtrekken, had het zelf niet eens door maar daarna dacht ik wel van lol) Maar als het niks wordt maakt niet uit ze is gewoon chill als collega dusjaquote:Op zondag 17 juli 2011 23:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Geweldig, maar als je haar echt wilt ga je er helemaal voor heMet half "versieren" denken veel in de veiligheidszone te kunnen zitten zodat ze altijd nog terug kunnen krabbelen, maar deze veiligheidszone wordt op de lange termijn een friendzone. Ben benieuwt hoe ze eruit ziet
Aantrekkelijkheid is onvoorspelbaarheid. Wanneer je met haar praat, is het erg goed om onvoorspelbaar te zijn.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:17 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Meh ben het niet echt aan het proberen wegens gebrek aan mogelijkheden voor fysieke escalatie (ofzo), heb altijd mijn handen vol wegens werk. (of zij heeft haar handen vol). Heb wel 2 keer in 15 minuten hand langs haar tieten gedaan (per ongeluk maak je niet druk, moest een kratje geven en zij pakt hem steeds raar aan waardoor een hand vrijwel direct tegen haar tieten aan komt bij het terugtrekken, had het zelf niet eens door maar daarna dacht ik wel van lol) Maar als het niks wordt maakt niet uit ze is gewoon chill als collega dusja
Ik kon niet slapen dus even een snelle reactie.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Aantrekkelijkheid is onvoorspelbaarheid. Wanneer je met haar praat, is het erg goed om onvoorspelbaar te zijn.
Heerlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |