Wat raar de mannen op sexdatingsites zijn meestal hele normale, spontane mensen. Waarschijnlijk is die nog een keer klaargekomen in de auto. Nadat jij eruit gezet werd gevoel van macht enzo
  Wat raar de mannen op sexdatingsites zijn meestal hele normale, spontane mensen. Waarschijnlijk is die nog een keer klaargekomen in de auto. Nadat jij eruit gezet werd gevoel van macht enzo  Groetjes.
 Groetjes.

quote:Op zondag 17 juli 2011 13:49 schreef Copycat het volgende:
Laten we het hierbij houden. Ik wens je een goed leven toe.

En de groeten aan je oomquote:Op zondag 17 juli 2011 14:10 schreef Bells het volgende:
Ik zou gewoon in die mail zetten dat het wat jou betreft eenmalig was en bedankt voor de date ofzoiets

Voordat TS zelf onder de vloer belandt bij die gast.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:10 schreef Bells het volgende:
Ik zou gewoon in die mail zetten dat het wat jou betreft eenmalig was en bedankt voor de date ofzoiets

wtf is een seksbioscoop nou weer?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:10 schreef badeendje1234 het volgende:
Tevens heb ik wel vaker seksdates, meestal wel in een hotelletje of seksbioscoop. Nooit rare dingen meegemaakt. Ik wou trouwens rechtsomkeert maken om het interieur, vond het beklemmend, hij zelf was tot dan toe nog aardig (praatte wel te veel)

Sorry maar welke eer??? Dat meisje werd een auto uitgezet op de vluchtstrook. Kom op zeg!!!quote:Op zondag 17 juli 2011 14:11 schreef Bells het volgende:
[..]
Nee dat sowieso niet
Je kan beter gewoon de eer aan jezelf houden

Het is het sowieso niet waard om je tijd aan hem te verspillen dat heeft hij wel duidelijk gemaakt lijkt mijquote:Op zondag 17 juli 2011 14:13 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
[..]
Sorry maar welke eer??? Dat meisje werd een auto uitgezet op de vluchtstrook. Kom op zeg!!!

Dus die gek woont in dezelfde provincie als mijquote:Op zondag 17 juli 2011 14:09 schreef badeendje1234 het volgende:
Oke...iemand nog ideeën over de mail die ik terugstuur?
Ik heb geen zin om me te verdedigen, wie het niet gelooft gelooft het lekker niet
Maar wat stuur ik die gast nu terug?
Het was trouwens geen Limburg, maar in de kop van Drenthe.
 .
.

Gewoon lekker kort houden. Je hoeft geen stelling te verdedigen of zo. Wel duidelijk zijn, niets in het midden laten. Want hij is wellicht zo blij met aandacht dat hij er snel meer in zal lezen.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:11 schreef badeendje1234 het volgende:
okay Bells, zoiets had ik zelf ook in gedachten...denk dat dat 'm wordt.

Ach TS heeft tenminste sex. Kan niet iedere Fok! user zeggenquote:

quote:Op zondag 17 juli 2011 14:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach TS heeft tenminste sex. Kan niet iedere Fok! user zeggen

Ja, ervaring mee?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:18 schreef mazaru het volgende:
[..]

Als je je gratis aanbiedt op een sekssite, kan zelfs jij seks krijgen!

"Zoek professionele hulp, incestueuze mafketel."quote:Op zondag 17 juli 2011 14:09 schreef badeendje1234 het volgende:
Maar wat stuur ik die gast nu terug?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |