quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:05 schreef Copycat het volgende:
In R&P geloven 'we' dit soort verhaaltjes simpelweg niet. En als er dan plots een boze mail als bewijs wordt aangevoerd, is dat helemaal de nagel aan de doodskist der geloofwaardigheid.
Hier wordt een dood kindje geanimeerd. Tevergeefs.
Inderdaad. Dit verklaart een hoop.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:32 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Roden? Zeg me dat het zo is, dan ken ik die gast misschien wel
Re!quote:
Daarom issie ook weg uit R&P, maar an sich is het topic wel lollig. Maar het is idd niet veel meer geworden nadat TS naar de eeuwigeblogvelden is vervlogen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:05 schreef Copycat het volgende:
In R&P geloven 'we' dit soort verhaaltjes simpelweg niet. En als er dan plots een boze mail als bewijs wordt aangevoerd, is dat helemaal de nagel aan de doodskist der geloofwaardigheid.
Hier wordt een dood kindje geanimeerd. Tevergeefs.
Het wás relatief lollig, toen TS nog mailtjes verzon en ze daadwerkelijk onder kloonnaam kon plaatsen. Het is óf kicken óf bannen, niet allebei. Maar nog een post of 15 en het is weer klaar.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:32 schreef Daniel1976 het volgende:
Daarom issie ook weg uit R&P, maar an sich is het topic wel lollig. Maar het is idd niet veel meer geworden nadat TS naar de eeuwigeblogvelden is vervlogen.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het wás relatief lollig, toen TS nog mailtjes verzon en ze daadwerkelijk onder kloonnaam kon plaatsen. Het is óf kicken óf bannen, niet allebei. Maar nog een post of 1514 en het is weer klaar.
Jezus wat kan jij zeiken zeg. Je kunt ook gewoon dit topic negerenquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het wás relatief lollig, toen TS nog mailtjes verzon en ze daadwerkelijk onder kloonnaam kon plaatsen. Het is óf kicken óf bannen, niet allebei. Maar nog een post of 15 en het is weer klaar.
Ik vind het jammer. Kunnen we TS niet terughalen zodat ze haar verhaal kan doen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het wás relatief lollig, toen TS nog mailtjes verzon en ze daadwerkelijk onder kloonnaam kon plaatsen. Het is óf kicken óf bannen, niet allebei. Maar nog een post of 15 en het is weer klaar.
Ik denk dat ze blij mag zijn dat hij niet weet waar ze woont.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:06 schreef TigerXtrm het volgende:
Dit verhaal![]()
TS is dom. Wrom niet seksen bij jou thuis. Waarom maak je niet meteen rechtsomkeert bij zo'n figuur. Hoe desperate is TS?!
IK HEB GEEN MAILTJES GEPOST! DAT HEEFT DIE SLET GEDAAN JA?!quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:24 schreef Copycat het volgende:
Jij kunt ook gewoon mijn posts negeren.
Of doe nog even lollig met een mail ...
Dan gaan we gewoon voor deel 2quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het_hupt is opgestaan uit de digitale doodquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:31 schreef x-tremed het volgende:
half Roden en Peize hangt hier volgens mij te lurken in afwachting van een naam
Nait dik doun, mien jong. Dat dut wie in Paais en Roon nait!quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:28 schreef Pan.da het volgende:
[..]
IK HEB GEEN MAILTJES GEPOST! DAT HEEFT DIE SLET GEDAAN JA?!
Wat ik met haar in mijn e-mails te bespreken heb, hoeven jullie niet te lezen...
Het zal stiekem Gelly toch niet wezen? FF navraag doen bij Nikky?quote:Op woensdag 20 juli 2011 07:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit verklaart een hoop.
Wat een kut trollquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:28 schreef Pan.da het volgende:
[..]
IK HEB GEEN MAILTJES GEPOST! DAT HEEFT DIE SLET GEDAAN JA?!
Wat ik met haar in mijn e-mails te bespreken heb, hoeven jullie niet te lezen...
In Roden?quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:40 schreef x-tremed het volgende:
@TS in september is het weer rodermarkt, boek een hotel voor 4 nachten, leef je uit en gegarandeerd dat jij een leuke feestweek hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |