outsourcen of gewoon delegeren van werkzaamhedenquote:Op maandag 18 juli 2011 19:23 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Rijk worden, het begint bij mensen voor je laten werken

Geen idee. Ik wil wel eerst pics zien.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:41 schreef Garisson72 het volgende:
Is TS er inmiddels in geslaagd een nieuwe sexdate te scoren via dit topic? Daar ging het immers om, neem ik aan.

quote:Op maandag 18 juli 2011 15:32 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Roden? Zeg me dat het zo is, dan ken ik die gast misschien wel
Peize woont hij.quote:

Waarom doe je dit op deze leeftijd? Zijn er geen jongens tijdens het uitgaan waar je boven op kunt gaan?quote:Op zondag 17 juli 2011 13:59 schreef badeendje1234 het volgende:
Trouwens, die vent was niet uit de jaren '50, hij was net dertig geworden... ik zelf ben 21.

TS is:quote:Op maandag 18 juli 2011 22:13 schreef ReVamp_ het volgende:
[..]
Waarom doe je dit op deze leeftijd? Zijn er geen jongens tijdens het uitgaan waar je boven op kunt gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!

quote:Op maandag 18 juli 2011 22:32 schreef Pan.da het volgende:
[..]
TS is:En daar reed jij 2x 200 km voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. "Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"

quote:Op maandag 18 juli 2011 22:32 schreef Pan.da het volgende:
[..]
TS is:Spuit nog liever m'n sperma in de open haardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Cindy De Vuyst
Cindy De Vuyst

Nee sorry, ik liet me gaan. Ben nog steeds pissed om het feit dat ze al deze onzin op een openbaar forum uitkraamt. En daarbij ook nog mijn identiteit prijsgegeven heeft. Nu weten alle mods hier wie ik ben. Heb ik daar om gevraagd? Maar goed, ik heb TS gemaild en nog steeds geen reactie terug. Als ze me blijft negeren heb ik nog wel wat interessant beeldmateriaal.quote:

quote:Op maandag 18 juli 2011 23:24 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Nee sorry, ik liet me gaan. Ben nog steeds pissed om het feit dat ze al deze onzin op een openbaar forum uitkraamt. En daarbij ook nog mijn identiteit prijsgegeven heeft. Nu weten alle mods hier wie ik ben. Heb ik daar om gevraagd? Maar goed, ik heb TS gemaild en nog steeds geen reactie terug. Als ze me blijft negeren heb ik nog wel wat interessant beeldmateriaal.
OF WAS JE DAT ALWEER VERGETEN?

[..]
. Als ze me blijft negeren heb ik nog wel wat interessant beeldmateriaal.

Dan kan ze toch iedere willekeurige mannelijke Fokker een PM sturen. Krijgt ze vast wel wat reacties op terugquote:Op maandag 18 juli 2011 19:41 schreef Garisson72 het volgende:
Is TS er inmiddels in geslaagd een nieuwe sexdate te scoren via dit topic? Daar ging het immers om, neem ik aan.
 .
. 

WTF kom jij ook uit die buurt?quote:

Oh in Peize, ja dat ken ik ook wel een beetje, dan is de kans groot dat zijn achternaam Kregel, Stroetinga, Suurd of Kuiper is. Dat zijn namelijk de achternamen die 80% van dit inteeltdorpje behelsen.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:23 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
[..]
Peize woont hij.
Voor en achternaam bekend bij redactie

Ik ben alom aanwezigquote:

[..]
Als ze me blijft negeren heb ik nog wel wat interessant beeldmateriaal.
OF WAS JE DAT ALWEER VERGETEN?

Eens met Niels. Je verhalen worden in KLB wel enigszins gewaardeerd en wij zorgen verder voor de stormloop in je topics en maken er Foklegendes van. Wat dacht je van een 3-jarige verbintenis?quote:Op zondag 17 juli 2011 13:53 schreef 9611Niels het volgende:
Hard verhaal, je hebt bij dezen een uitnodiging voor het elitesubforum KLB bemachtigd, om je verhalen daar voortaan te posten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |