Ik ga geen shakes of andere dingen gebruiken.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:59 schreef Azreal het volgende:
Vetverbranding gaat het meest efficient wanneer je als een lamme zak gaat sporten. Zeg een uur op de fiets zitten en de versnelling niet hoger dan standje bejaard.
Wat je dan doet is actief bezig zijn, maar op zo'n laag niveau dat je lichaam het met aerobe vetverbranding aan kan. Dat is dus vetverbranding waarvan je niet verzuurt.
Bij kickboksen ben je vooral koolhydraten aan het verbranden en als je daar eenmaal doorheen bent, dan ga je over op anaerobe vetverbranding, waardoor je dus verzuurt. Zeker als je er helemaal voor gaat.
En wat DuTank al zegt, als je maar genoeg sport, kun je gewoon eten wat je wilt. Ik ga echt niet niet naar de friettent omdat ik wil afvallen, ik ga gewoon meer sporten.
Mocht je trouwens van plan zijn om veel eiwitten/supplementen met eiwitten te gaan eten zodat je sneller meer spieren krijgt, bedenk je dan wel even dat je daardoor enorm naar ammoniak gaat stinken.
Ja, precies klinkt logisch. Ik wil eigenlijk minder wegen + minder vet hebben. Ik vind het opzich niet erg om een aantal kilo's zwaarder te zijn, als ik maar een goede conditie heb. Ik dacht alleen als ik het kan combineren is dat natuurlijk prima.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:20 schreef Azreal het volgende:
Als je veel spieren erbij krijgt en aankomt, lijkt me dat dat door die extra spiermassa komt. Maar wat is je doel, wil je minder wegen, of wil je vet kwijt raken?
Als je veel koolhydraten verbrandt en je gaat koolhydraten eten, doe je dat om te zorgen dat je juist geen vet gaat verbranden. Verbranding van vet is namelijk waardoor je gaat verzuren en dat wil je voorkomen.
Persoonlijk ben ik iemand die zegt eet gewoon waar jij je prettig bij voelt. Dat zorgt er namelijk voor dat je goed in je vel zit, waardoor je zo'n actief sportritme langer vol kunt houden. Bij mij werkt dat tenminste.
Ik ben ook geen professional haha. Ik vind het inderdaad ook enorm iritant om mezelf in te houden tijdens het trainen. Ik kan bijv. ook nooit een relaxt rondje gaan rennen. Ik wil elke keer moe thuis aankomen. Ik wil ook telkens mijn tijd verbeteren haha of ik moet van mezelf voor een bepaalde tijd binnenkomen.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:24 schreef Azreal het volgende:
Als je minder wilt wegen en minder vet wilt hebben, dan is het niet slecht om er een extra training puur gericht op vetverbranding bij te pakken of een uurtje vetverbranding als warming up te doen voor je kickboks/conditie training denk ik zo. Het schijnt ook dat dat soort training effectiever is als je meer spieren hebt, omdat je dan sneller door de koolhydraten heen bent, maar het blijft natuurlijk enorm irritant dat je jezelf heel de tijd in aan het houden bent.
Verder denk ik dat jouw leefpatroon gezonder is dan het mijne. Ik denk niet dat je daar erg veel winst uit kunt halen en het tegelijkertijd nog gezond kunt houden (nb: ik ben van mening dat een professioneel sportdieet vaak alles behalve gezond is). Maar ik ben natuurlijk geen professional.
Met eiwitten kom je toch aan?quote:Op maandag 18 juli 2011 08:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Eiwitten, eiwitten, eiwitten en nog eens eiwitten.
En ook nog een beetje vet en koolhydraten.
Nee.quote:
Wat eet jij als ontbijt/middag/avond?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:42 schreef loqdawq het volgende:
Bij ons op de sportschool trainen diegene die af willen vallen allemaal met trui (incl ikzelf)
Wanneer je afvalt zie je dit niet altijd in je gewicht.. Weet niet hoeveel je weegt , je kunt het ook terugzien in je taille..
Ik let zelf ook op wat ik eet , eet bijvoorbeeld geen brood / pasta / rijst / aardappel . Drank is ook echt een boosdoener, ik merk dat wanneer ik het weekend niet heb gedronken en maandag weer ga kickboxen ik velen malen fitter ben dan wanneer ik gezopen heb het weekend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |