quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:11 schreef Wimmel95 het volgende:
[..]
http://kroq.radio.com/201(...)album-im-with-you/2/
Ik snap niet dat je dit niet als commercieel bestempeld, eik. Ik vind het wel heel erg plat geproduceerd, maar goed, dat is RHCP nu al weer zo'n jaar of 10, dus wat dat betreft geen verrassingen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:48 schreef AppleBite het volgende:
Ik snap niet wat veel mensen te klagen hebben (niet hier), ik vind het een lekker nummer, niet te commercieel, ze blijven gewoon hun ding doen
quote:
Ik heb gezegd niet te commercieel, Tuurlijk het is vrij commercieel maar ik had ook niet anders verwacht. Eerlijk gezegd valt het me hartstikke mee , ik vreesde erger. Het is namelijk niet zo dat ik straks alle zogenaamde Blackberry meisje RHCP zie luisteren. Maar ik vind het gewoon een leuk nummer, en ik ben natuurlijk heel subjectief hahaquote:Op zondag 17 juli 2011 13:12 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je dit niet als commercieel bestempeld, eik. Ik vind het wel heel erg plat geproduceerd, maar goed, dat is RHCP nu al weer zo'n jaar of 10, dus wat dat betreft geen verrassingen.
En daarbij:
[..]
Ja, dat deuntje is 7 nation army.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:46 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Ik vind het commerciele wel meevallen eigenlijk. Natuurlijk, het refreintje is behoorlijk catchy en een echte meezinger, maar ik vind op een bepaalde manier de coupletten best wel funky in elkaar zitten. Het is wel jammer dat er geen echt "flea-bass geluid" in zit, ondanks dat het deuntje wel leuk is
Alle Duitsers zijn homo, ken je toch wel?quote:
nee, ik snap de vergelijking ook niet helemaal...quote:Op maandag 18 juli 2011 11:12 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Seven Nation Army dus. Ik vind het niet heel erg hetzelfde ofzo..
Ik vind 't een mooi nummer en als er nog een paar van deze op het album zitten ben ik tevreden. Hoewel ik ook wat meer ruigere muziek zou willen horen van RHCPquote:Op maandag 18 juli 2011 11:44 schreef johnnymaandag het volgende:
[..]
nee, ik snap de vergelijking ook niet helemaal...
maargoed, best n aardig nummertje dit. benieuwd naar de rest van t album. kan nog best veel kanten op. hopelijk doet t dat ook
ja, precies, dit is een aardig radio nummertje en helemaal niet verkeerd om op t album te hebben. maar ik verwacht ook wel dat ze met wat ruigers komen, wat dan wat minder geschikt is voor de radio. maargoed, nog even geduld....quote:Op maandag 18 juli 2011 11:44 schreef Wimmel95 het volgende:
Dit is totaal geen Seven Nation Army. Het zou best kunnen dat het ongeveer hetzelfde toonladder is met hetzelfde ritme. Maar zeker geen SNA
[..]
Ik vind 't een mooi nummer en als er nog een paar van deze op het album zitten ben ik tevreden. Hoewel ik ook wat meer ruigere muziek zou willen horen van RHCP
E omhoog naar G omloog naar E dan D een tussennootje en dan C, bijna dezelfde noten in bijna hetzelfde ritme. Ik speel hem zo mee.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:44 schreef Wimmel95 het volgende:
Dit is totaal geen Seven Nation Army. Het zou best kunnen dat het ongeveer hetzelfde toonladder is met hetzelfde ritme. Maar zeker geen SNA
Je moet hem ook niet zien, maar horen.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:21 schreef Gauner het volgende:
Ik heb beide platen naast elkaar gelegd maar de overeenkomst met Seven Nation Army zie ik niet.
Heb de plaat nu een keer of 20 geluisterd en hij wordt elke keer beter!
Ik moet je een beetje gelijk geven. Ben er op gaan letten en hoorde dat basloopje ook.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:46 schreef belsen het volgende:
[..]
E omhoog naar G omloog naar E dan D een tussennootje en dan C, bijna dezelfde noten in bijna hetzelfde ritme. Ik speel hem zo mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |