Het is idd niet dat ik het elke dag eetquote:Op maandag 18 juli 2011 09:42 schreef Blurred86 het volgende:
^ maar ik koop sowieso zelden snoep eigenlijk. Al zit in ijs en gebak natuurlijk ook suiker, damnit
Oh, wij vinden onverwachts bezoek niet erg, maar die mensen moeten er maar mee leven dat we nooit zaken als frisdrank, snoep, etc. in huis hebben. Thee, water, melk, bier en wijn kunnen ze krijgenquote:Op maandag 18 juli 2011 09:54 schreef Viking84 het volgende:
Veel mensen hebben altijd wat in huis 'voor geval er bezoek komt', maar wij krijgen nooit onverwachts bezoek en dat willen we ook niet.
En gek kijken dat ze dan doenquote:Op maandag 18 juli 2011 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, wij vinden onverwachts bezoek niet erg, maar die mensen moeten er maar mee leven dat we nooit zaken als frisdrank, snoep, etc. in huis hebben. Thee, water, melk, bier en wijn kunnen ze krijgen
Dat dus, je bent hier altijd van harte welkom, maar het kan zijn dat we niets in huis hebben. Tomaatjes kan je krijgenquote:Op maandag 18 juli 2011 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, wij vinden onverwachts bezoek niet erg, maar die mensen moeten er maar mee leven dat we nooit zaken als frisdrank, snoep, etc. in huis hebben. Thee, water, melk, bier en wijn kunnen ze krijgen
Die lopen alleen op cola?quote:Op maandag 18 juli 2011 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
Voor verjaardagen enzo halen we meestal wel wat sap, maar toen mijn ouders kwamen helpen het laminaat eruit slopen waren we dus vergeten cola te halen
Dus dat moesten ze zelf maar even meenemen
Als ze aangekondigd komen doe ik dat ookquote:Op maandag 18 juli 2011 10:05 schreef Perruche het volgende:
Oh ik heb zelf nooit fris in huis, maar als mensen komen helpen of als er bezoek komt voor een verjaardag zorg ik echt wel dat er iets lekkers voor diegenen in huis is hoor!
Het ligt ook aan wie er komt, maar ik vind het echt karig om te zeggen "sorry alleen water". Als het bezoek onverwacht is telt dat niet, natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |