abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 juli 2011 @ 10:42:20 #1
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_99572041
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 23:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb deze vandaag gekocht :D Regenjasje.

[ afbeelding ]
Oh wat leukkkkk!!!!!!!!!! * TimeJumpers verliefd.
Waar heb je die gekocht?
Rayen 2½ jaar!
pi_99572508
te zien aan de link bij ikenmijnkind.nl :)
Ik ben eergisteren in een DPAMwinkel geweest O+ Heb een leuke rok voor de dochter gekocht, zo`n melkmeisjesachtige..en een roodwitgeruite overgooier :)
pi_99572579
Tj, wat barbie zegt!

Enne foto's barbie!
pi_99580176
Wheeee! Net een leuke pyjama voor m'n knullie gekocht, hij heeft hem zelf uitgekozen. O+
Zo leuk dat eigen smaak ontwikkelen.

Z'n papa heeft een t-shirt voor 'm gekocht, leuk om 2 dingen! 1) Hij koopt geen kleren voor z'n kindjes en 2) Wookiee was de werktitel toen ik zwanger was van Ryan, heel toepasselijk want tot z'n 1ste verjaardag had hij nauwelijks haar. :')

Voor Zoë deze, ik O+ zeepaardjes..

Hoop dat ze snel binnen zijn.
pi_99580502
Leuk Spewey! Dino's O+ O+
en bedankt voor oa het Hawaii bousje, vind hem erg leuk!

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_99580568
Oh Wolf!!! O+ Staat leuk zeg. :Y
  zondag 17 juli 2011 @ 18:00:02 #7
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_99584602
Spewey goede smaak heeft dat knulletje van je ^O^ ;)

Wolf O+ mag ik hem even lenen? :9 wat een leuk knulletje O+
Rayen 2½ jaar!
pi_99585039
Leuke kleertjes Spewey!

En wat staat dat blousje Wolf gaaf! Bijdeweg Poppejans, heb je gezien dat je bij Jumbo Wolf (sprookjesboom) douchegel kunt kopen?

En een tandenborstel!

[ Bericht 27% gewijzigd door bodpa09 op 17-07-2011 18:20:49 ]
pi_99588716
Bodpa, heb jij het geld ontvangen?
pi_99589791
Ja hoor Ymme, dat staat op mijn rekening. Net als van de andere dames overigens.
pi_99589998
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:00 schreef TimeJumper het volgende:
Spewey goede smaak heeft dat knulletje van je ^O^ ;)

Wolf O+ mag ik hem even lenen? :9 wat een leuk knulletje O+
Ah wat een lieve opmerking O+
En je mag hem best eens komen lenen hoor >:) nee, hij heeft wel ondeugende buien maar is eigemlijk over t algemeen een zeer makkelijk totaal niet eenkennig kind

Waah wat gaaf Bodpa, die heb ik allebei nog nooit gezien! Ga meteen even op de Jumbo site kijken waar het dichtsbijzijnde filiaal hier zit.
Vet tof om te hebben natuurlijk
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_99611828
haha poppejans, dat is de enige liefde voor kleding die we niet delen, die blousjes :D
maar ik ben van de leggings en jij weer niet :P

ik heb voor polle stiekem nog wa ingeslagen en vandaag toch nog even voor elin, tís sale ik heb een excuus
pi_99612203
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 10:54 schreef Kleurdoos het volgende:
haha poppejans, dat is de enige liefde voor kleding die we niet delen, die blousjes :D
maar ik ben van de leggings en jij weer niet :P

ik heb voor polle stiekem nog wa ingeslagen en vandaag toch nog even voor elin, tís sale ik heb een excuus
Hawaii blousjes vind ik zo lollig voor mini jongetjes :D O+
En t/m maat 62 was/ben ik ook van de legging broekjes hoor, ongeacht geslacht :Y
Ik wil door jou ook nog even naar de Hema deze week, die hier in de stad heeft dus echt niks dus ga ik misschien uitwijken naar een plaats verderop.

Twinkly, die boxertjes zijn echt leuk! Ik wil ook! Maar ik vind het altijd jammer van zo'n 2/3pack dat er altijd 1 minder leuke/effen bij zit.
pi_99612990
ik heb al boxers voor polle gekocht :') maat 86..hoezo ziek..maar die zwarte met krokodillen van de zeeman :o O+
  maandag 18 juli 2011 @ 11:40:07 #15
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99613155
pssst; h&M heeft wat herfst/winter online staan ...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_99613168
Awh Wolf O+ Lange haartjes!

quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 11:07 schreef Poppejans het volgende:
Twinkly, die boxertjes zijn echt leuk! Ik wil ook! Maar ik vind het altijd jammer van zo'n 2/3pack dat er altijd 1 minder leuke/effen bij zit.
Die doe ik gewoon aan als hij moet oefenen met poepen op de wc/ potje :P

Die krokodillenboxer was hier direct uitverkocht in maat klein }:| (Poppejans heeft ze gewoon allemaal gekocht! :+)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_99613170
we know !

eerste vestje ligt al in mn mandje
pi_99613176
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 11:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
pssst; h&M heeft wat herfst/winter online staan ...
zomg!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_99613961
Jeej H&M mandje vullen! Zitten leuke basics tussen :Y
pi_99614182
Spewey, dat star wars shirt is leuk! Dat zou mijn man ook helemaal geweldig vinden! Heb je dat gekocht bij fabricflavours.com?
En waar heb je die pyjama gevonden?
pi_99614725
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 11:40 schreef Twinkly het volgende:
Awh Wolf O+ Lange haartjes!

[..]

Die doe ik gewoon aan als hij moet oefenen met poepen op de wc/ potje :P

Die krokodillenboxer was hier direct uitverkocht in maat klein }:| (Poppejans heeft ze gewoon allemaal gekocht! :+)
Goede tip! Nou wil ik al helemaal die Hema boxers, en ook voor die prijs!

Ik heb inderdaad die krokodillenboxers ook, maar 1x gekocht hoor haha
KD is echt te erg met kopen :o toch echt iemand gevonden die mij overtreft

Oeh nieuwe H&M collectie?! *gaat naar H&M shop*
Wolf past trouwens de grote jongetjes broekmaat 86 van daar nog steeds niet, die moet echt de babybroek 86 hebben nog een heeeele poos denk ik
  maandag 18 juli 2011 @ 12:35:04 #22
100412 mefke79
komt goed!
pi_99614826
Poppejans, hier ook hoor, 86 babybroek en dan niet te wijd, anders is het geen doen. Ik ga ook eens kijken bij de h&m..
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_99614916
Ik heb hier een broekje van de jongensafdeling voor oudste maar dat is ook ehm, ruim :') maar goed met een riempje erom en de pijpen omgeslagen heeft het wel een leuk baggy effect :Y)
En het lijkt erop dat de luiers binnenkort misschien wel verleden tijd zijn dus wie weet doe ik nog wel langer dan verwacht met de maat 86 broekjes :o misschien kan ze dan zelfs 80 wel weer aan :D

yay langer met mn lievelingsbroekje O+
:)
  maandag 18 juli 2011 @ 12:38:56 #24
100412 mefke79
komt goed!
pi_99614941
WINTERjassen?! daar ben ik nog niet aan toe hoor, psychisch dan. Moet eerst maar eens zomer worden.
En waarom heb ik alleen jongens? Kijk nou!

Mignonne, BJ, Poppedein en alle andere meisjesmamas....iets voor jullie?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_99615031
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 12:35 schreef mefke79 het volgende:
Poppejans, hier ook hoor, 86 babybroek en dan niet te wijd, anders is het geen doen. Ik ga ook eens kijken bij de h&m..
Ja, hier ook! Wij hebben geloof ik een fijne broek die jij ook fijn vindt. Die met oprol pijpje en koord aan de bovenkant (babyafdeling). Die zit hem wel heel mooi

Ik zie bij H&M qua kleding niks bijzonders
wel leuke monster en dino boxers en monster pyjama. Misschien dat ik wel een 98/104 pyjama bestel, in 86/92 heeft hij al genoeg pyjama's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')