Oh wat leukkkkk!!!!!!!!!! * TimeJumpers verliefd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb deze vandaag gekochtRegenjasje.
[ afbeelding ]
Ah wat een lieve opmerkingquote:Op zondag 17 juli 2011 18:00 schreef TimeJumper het volgende:
Spewey goede smaak heeft dat knulletje van je![]()
![]()
Wolfmag ik hem even lenen?
wat een leuk knulletje
Hawaii blousjes vind ik zo lollig voor mini jongetjesquote:Op maandag 18 juli 2011 10:54 schreef Kleurdoos het volgende:
haha poppejans, dat is de enige liefde voor kleding die we niet delen, die blousjes
maar ik ben van de leggings en jij weer niet
ik heb voor polle stiekem nog wa ingeslagen en vandaag toch nog even voor elin, tís sale ik heb een excuus
Die doe ik gewoon aan als hij moet oefenen met poepen op de wc/ potjequote:Op maandag 18 juli 2011 11:07 schreef Poppejans het volgende:
Twinkly, die boxertjes zijn echt leuk! Ik wil ook! Maar ik vind het altijd jammer van zo'n 2/3pack dat er altijd 1 minder leuke/effen bij zit.
zomg!quote:Op maandag 18 juli 2011 11:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
pssst; h&M heeft wat herfst/winter online staan ...
Goede tip! Nou wil ik al helemaal die Hema boxers, en ook voor die prijs!quote:Op maandag 18 juli 2011 11:40 schreef Twinkly het volgende:
Awh WolfLange haartjes!
[..]
Die doe ik gewoon aan als hij moet oefenen met poepen op de wc/ potje![]()
Die krokodillenboxer was hier direct uitverkocht in maat klein(Poppejans heeft ze gewoon allemaal gekocht!
)
Ja, hier ook! Wij hebben geloof ik een fijne broek die jij ook fijn vindt. Die met oprol pijpje en koord aan de bovenkant (babyafdeling). Die zit hem wel heel mooiquote:Op maandag 18 juli 2011 12:35 schreef mefke79 het volgende:
Poppejans, hier ook hoor, 86 babybroek en dan niet te wijd, anders is het geen doen. Ik ga ook eens kijken bij de h&m..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |