Dude, je laat je zo keihard playen. Dus zij gaat jou contacteren wanneer zij dat wil en jij gaat als een geduldig hondje op haar wachten? Verder al die gesprekken die je met haar hebt gehad over haar ex, je bent eerder haar therapeut dan relatiemateriaal. Waarom wil je dat ook van haar weten? Als ze jou echt leuk had gevonden had ze het nooit de hele tijd over haar ex zitten janken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:16 schreef Creayi het volgende:
Misschien heb je gelijk Luxuria, over dat die gevoelens misschien nog moeten komen. Misschien vond ze me de afgelopen dagen wat te opdringerig (kan ik wel begrijpen). Of wil ze eerst haar ex verwerken voordat ze ze weer met mij wil afspreken. Of combinaties ervan.
Ik hoop natuurlijk dat het uiteindelijk allemaal op z'n pootjes terecht gaat komen, maar dat zal de tijd leren...
Trouwens, ze had het over 2 weken. Ze zei "Ben maar niet bang, je zult echt wel weer wat van mij horen" Ik vroeg of ik dan aan dagen, weken of maanden moest denken. Ze zei dat het misschien wel 2 weken zou duren, maar dat ik het anders vanzelf iets van d'r zou horen.
De vragen die je stelt in je 2e bericht, zal ik proberen te beantwoorden. Goeie vragen trouwens!
Wat is er nu eigenlijk aan de hand met die ex van haar?
Ze zei dat ze hem geweldig vond, maar dat hij haar liet vallen om de een of andere vage reden. Hij negeerde haar naderhand (zo'n 2 maanden) en daarna nam hij weer contact met haar op. Toen was het voor haar over en wilde ze niets meer met hem te maken hebben, hoewel ze het er wel moeilijk mee heeft. (Dat hij weer contact zocht, is enkele weken geleden volgens mij).
Waarom is ze boos op hem?
Vanwege dat negeren. Ze voelt zichzelf gebruikt zegt ze.
Waarom smst hij haar nog?
Dat weet ik niet. Ze zei dat ze zelf ook niet begreep waarom hij opeens weer toenadering zocht.
Wat voor dingen smst hij haar?
Ik heb enkele sms'jes gelezen. Hierin vraagt hij hoe het met haar gaat en of ze zin heeft om binnenkort iets te gaan doen. Dat hij haar mist. Ik heb ook haar reacties gelezen. Ze reageert kortaf (Ja goed), ontwijkt vragen of reageert niet.
Hoe lang is het voorbij?
Zo'n 2 maanden geleden begon hij met negeren zei ze. En 2 à 3 weken geleden begon hij met contact zoeken. Ze zei dat ze ook al vóórdat hij weer contact zocht, er een einde aan wilde maken, omdat dit niet ging werken, ook al vond ze hem erg leuk.
Ik heb nu nog zo'n 2,5 weken vakantie. Ik heb besloten, als ik in mijn vakantie niks van haar hoor. Dat ik dan een gesprek met haar aanga en er waarschijnlijk een punt achter ga zetten (ik wil altijd wel eerst een gesprek met haar aangaan en het niet zomaar laten doodbloeden, vind ikzelf fijner). Ze heeft zelf aangegeven dat het wel 2 weken kan duren, dus 3 weken moeten ruim voldoende zijn denk ik.
Daarnaast, als ze in 3 weken niks laat horen, betwijfel ik ook of ze me echt leuk vind / vond, want dan laat je ongetwijfeld iets van je horen denk ik.
Ik heb zelf ook eens meegemaakt een soortgelijke situatie als het meisje in kwestie meegemaakt (waarbij ik de rol van haar had). Ik merkte toen duidelijk dat er een rem zat op mijn gevoelens, dat ik echt niet zomaar iemand anders ècht leuk kon vinden. Terwijl ik wel wist dat ik diegene leuk kon gaan vinden. Als je begrijpt wat ik bedoel. Toen ik het een plaatsje had gegeven, merkte ik dat er geen rem meer opzat en dat ik toch gevoelens voor diegene kreeg.
Dat het uiteindelijk niet zolang heeft geduurd heeft andere redenen.
Misschien vind ze me inderdaad niet zo leuk, misschien ook wel. Ik zal nu gewoon moeten afwachten, haar de tijd geven en hopen dat het toch allemaal op z'n pootjes terecht gaat komen. De bal ligt nu bij haar en ik hoop dat ze hem binnenkort terugtrapt!
Sorry voor mijn lange verhaal btw...
Ja, gezien, ik zie daar een hoop punten die erop wijzen dat ze je aardig vindt, als een vriend. Niks dat erop wijst dat er meer is. Behalve die armen om je heen dan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:54 schreef Creayi het volgende:
Naast dat ze enkele keren heeft gezegd mij leuk te vinden, denk ik dat er ook signalen zijn die aan kunnen (!) geven dat ze me leuk vind. Daarnaast zijn er ook signalen die het tegengestelde zeggen. In een van mijn posts hiervoor had ik volgens mij een aantal van die signalen opgesomt.
Jij bent toch ook niet eerlijk tegen haar?quote:Wat ze tegen mij heeft gezegd, daar geloof ik haar in. We zouden eerlijk tegen elkaar zijn en dat is ze zover ik weet altijd geweest. Ze heeft veel dingen tegen mij vertelt, ook dingen die ik minder leuk zou vinden.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:25 schreef Creayi het volgende:
Het laatste "Jij bent toch ook niet eerlijk tegen haar?"
Hoe bedoel je?
Ik heb serieus waar goed nagedacht. Ik weet dat ik soms confronterend ben geweest tov haar. Ik wilde het zeggen, ook al vond ze het soms niet leuk. Dat heeft ze ook bij mij gedaan. Maar dat ik niet eerlijk tegen haar ben geweest......Ik kom er echt niet op.......
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 07:21 schreef Copycat het volgende:
Je verzwijgt je verliefdheid toch? Ook niet helemaal eerlijk.
Ik vind mijn kapster ook een Hartstikke leuke meid.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:00 schreef Creayi het volgende:
Wat is TVP? Want dat zie ik opeens staan![]()
![]()
Toegegeven Copycat, ik had eigenlijk ook gehoopt dat er gezoend was ja. Ik heb ook eens in haar situatie gezeten (rollen waren eigenlijk omgedraaid) en daardoor kan ik haar wel begrijpen. Daardoor kan ik haar keuze wel accepteren (die pauze).
Neemt niet weg dat natuurlijk de kans bestaat dat ze niet eerlijk is, omdat ze ze me bv toch als rebound gebruikt of weet ik wat. Maar aan de andere kant bestaat ook de kans dat het wèl iets gaat worden. Ik kijk wel wat de toekomst brengt.
Over die eerlijkheid. Sorry, maar daar ben ik het niet mee eens. Ik heb een aantal keer aangegeven dat ik haar een "Harstikke leuke meid vind" en hebben we het samen hoe het eruit zou zien als wij iets zou krijgen in de toekomst.
Daarnaast ben ik niet iemand die zomaar zegt "Ik ben verliefd op je". Dat wil ik graag laten merken aan haar. Daarom vind ik niet dat ik erover lieg of erover verzwijg. Waarom gedraag ik me anders zo tov haar? Als het andere mensen al opviel, dan ben ik duidelijk genoeg denk ik.
Ik weet zeker dat ik eerlijk tov haar ben. Ik geloof haar als ze zegt dat dat wederzijds is en ik hoop dat ze mijn vertrouwen daarin niet schaad. De tijd zal het leren....
Nu ben je smoesjes aan het verzinnen. 'Ik laat het liever merken'. 'Ik hoef het niet te zeggen want ze merkt het wel'. Nou, als ze het toch al weet schaadt het niet om het nog eens een keer duidelijk te zeggen he? Assumption is the mother of all fuckups.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:00 schreef Creayi het volgende:
Over die eerlijkheid. Sorry, maar daar ben ik het niet mee eens. Ik heb een aantal keer aangegeven dat ik haar een "Harstikke leuke meid vind" en hebben we het samen hoe het eruit zou zien als wij iets zou krijgen in de toekomst.
Daarnaast ben ik niet iemand die zomaar zegt "Ik ben verliefd op je". Dat wil ik graag laten merken aan haar. Daarom vind ik niet dat ik erover lieg of erover verzwijg. Waarom gedraag ik me anders zo tov haar? Als het andere mensen al opviel, dan ben ik duidelijk genoeg denk ik.
Wil er alleen maar mee zeggen dat als een jongen/man tegen mij zou zeggen dat 'ie me een Hartstikke leuke meid vond, het never nooit bij me op zou komen dat hij zo hoteldebotel van me was als jij van haar.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:09 schreef Creayi het volgende:
Ik vind mijn kapster aardig, maar niet harstikke leuk. Zit, bij mij en de meeste in mijn directe omgeving, nogal een verschil in.
Gast ik weet niet hoe oud je bent hoor, maar neuq dr gewoon, als je het goed doet blijft ze aan je hangenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:26 schreef Creayi het volgende:
Zoals ik al zei, kan ik haar begrijpen. Ik heb zelf ook in zo'n situatie gezeten. Dat het uit is gegaan heeft hele andere redenen. Toen merkte ik dat er duidelijk een rem op mijn gevoelens zat, waardoor ik het toch lastig vond allemaal.
Daarnaast vind ik het eerlijk gezegd best eng om een meisje te zoenen, dat geef ik eerlijk toe.
Seks heb ik nog zeker niet gehad, daar ben ik nogal ouderwets in en daar begin ik pas aan als het echt 'aan is'.
Dat betekent niet dat dat ook voor haar betekent, maar daarom kan ik haar begrijpen en denk ik dat die pauze een goede oplossing is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |