abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99585545
pi_99585748
gooi een kleurtje in het reservoir en je ziet waar het lekt :P
pi_99586535
Lijkt op een scheurje in het keramiek.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_99598092
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 17:09 schreef Onverlaatje het volgende:

[..]
ik zie dat de toiletpot niet uit 1 stuk gemaakt is. Er zit aan de binnenkant nog een rand waarlangs het kan lekken?
Maak eens een foto vanaf de achterkant naar boven toe?
Blijf doorzoeken! Ik zet mijn kabelmodem niet uit tot je het lek gevonden hebt!
pi_99626588
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:12 schreef Onverlaatje het volgende:

[..]

Maak eens een foto vanaf de achterkant naar boven toe?
Blijf doorzoeken! Ik zet mijn kabelmodem niet uit tot je het lek gevonden hebt!
onverlaatje, bedankt voor je support!

Hierbij n foto v/d acchterkant, alhoewel lastig te fotograferen. Indien je zegt dat de foto echt vd achterkant moet zijn om de oplossing voor probleem te vinden, dan maak ik de pot los. Zeg t maar. Of zie je nu al iets of de foto??
pi_99630222
Red je het niet met een closetbocht? straks zit er een scheurtje in het flexibel. Ik heb het er niet zo op. zitten de rubbers van het flexibel niet dubbel gevouwen>?
pi_99631118
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 19:11 schreef ferryve het volgende:
Red je het niet met een closetbocht? straks zit er een scheurtje in het flexibel. Ik heb het er niet zo op. zitten de rubbers van het flexibel niet dubbel gevouwen>?
Klopt, is niet de beste oplossing, maar oude buis was versleten en aangezien de bocht net geen standaardbocht was heb ik gekozen voor flexibel.
Ik ga hier een oplossing voor zoeken, bedankt. Echter is het belangrijkste om het lek op te sporen.
Ik zit eraan te denken om de pot en reservoir compleet terug te brengen en een nieuwe te halen. Gevoelsmatig zeg ik: de pot heeft n scheurtje in het keramiek (ook al is ie gloedje nieuws).
pi_99631358
zou ook goed kunnen, ik heb het gehad. word gebakken en 1 ding was dichtgesmeerd en dat lekte
pi_99760521
Nieuws: zojuist de pot omgeruild, nieuwe geinstalleerd en weldra...geen water lekkend onder de pot. We zijn nu 7 uur later en nog geen water.

Ik ga ervan uit dat probleem is opgelost en dat het dus aan de pot zelf lag.

Iig bedankt voor jullie reacties
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')