Ik heb geen zin in getrol dus ik reageer niet meer op jou.quote:Op zondag 17 juli 2011 09:29 schreef niels0 het volgende:
M'n opleiding heb ik zelf betaalt, priveschool, geleend en daarna terugbetaalt. Politie heb ik alleen maar last van, bekeuringen enzo. Openbare verlichting kan met LED, overdag opladen met Solarcellen, overtollige energie het lichtnet in, kwestie van investering.
Blijft over waterschappen, kan uit de aardgasbaten inderdaad.
Openbaar vervoer betaal ik me scheel aan. Bibliotheek, ouderwets man. We hebben toch internet?quote:Op zondag 17 juli 2011 09:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
gebruk je wel eens het openbaar vervoer, bibliotheek, je huisvuil wordt opgehaald etc. etc.
Of ben je het prototype Fokker welke nooit buiten komt? want dan hoef je idd geen belasting te betalen
hoe lang denk je dat je die 10 miljard euro kan blijven rekken in je argumenten?quote:Op zondag 17 juli 2011 09:31 schreef niels0 het volgende:
[..]
Openbaar vervoer betaal ik me scheel aan. Bibliotheek, ouderwets man. We hebben toch internet?
Huisvuil heb je een puntje maar kan ook uit de aardgasbaten.
Welke 10 miljard? oh, van het gas. Met 10 miljard zou ik een eind komen maar ik ben dan ook geen ambtenaar.quote:Op zondag 17 juli 2011 09:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoe lang denk je dat je die 10 miljard euro kan blijven rekken in je argumenten?
niemand maar dan ook niemand houdt je tegen om te vertrekkenquote:Op zondag 17 juli 2011 09:34 schreef niels0 het volgende:
Als dat alles is begrijp ik niet waarom ik in NL een halve ton p/j zou moeten dokken.
de aardgasbaten per jaarquote:
Ben al weg.quote:Op zondag 17 juli 2011 09:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niemand maar dan ook niemand houdt je tegen om te vertrekken
en hoeveel % betaal je in je nieuwe thuisland?quote:
Tsjah, zat collectieve voorzieningen welke bekostigd moeten worden.quote:Op zondag 17 juli 2011 09:04 schreef niels0 het volgende:
Waarom zou ik belasting betalen? 1 reden vraag ik maar.
Zoals? Griekenland uit de problemen helpen bijvoorbeeld? Of aan allerlei onzinnige projecten? Ik noem een amsterdamse noord-zuidlijn, haagse tramtunnel, rotterdamse blunderput, trainingsmissie Afganistan, OV-chipkaart, zal ik even doorgaan?quote:Op zondag 17 juli 2011 09:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tsjah, zat collectieve voorzieningen welke bekostigd moeten worden.
Dat kan maar als je dit leest:quote:Op zondag 17 juli 2011 09:45 schreef eriksd het volgende:
Ik zie het punt niet zo. Best wat voor te zeggen dat je zo min mogelijk belasting wil betalen om vervolgens het bespaarde geld alsnog in de maatschappij te steken maar dan op een manier die jouw goedkeuring weg kan dragen en waarbij bovendien minder aan de strijkstrok blijft hangen.
Kortom: Daltrey moet zich, zoals vaker bij musici, niet gaan bemoeien met dit soort aangelegenheden.
Onderwijs? Zorg? Infrastructuur?quote:Op zondag 17 juli 2011 09:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zoals? Griekenland uit de problemen helpen bijvoorbeeld? Of aan allerlei onzinnige projecten? Ik noem een amsterdamse noord-zuidlijn, haagse tramtunnel, rotterdamse blunderput, trainingsmissie Afganistan, OV-chipkaart, zal ik even doorgaan?
En dat kan alleen middels belastingheffing? Ik vind het een vrij legitieme oproep mensen zelf te laten doneren. We weten allemaal dat ontwikkelingshulp vanuit overheidswege gewoon niet werkt omdat slechts een fractie van het geld daadwerkelijk terecht komt waar het moet komen en de rest aan de ambtelijke/beleidstechnische strijkstok blijft hangen.quote:Op zondag 17 juli 2011 09:55 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Dat kan maar als je dit leest:
De zanger van U2, de idealist Bono, die de westerse bevolking met de regelmaat van de klok oproept nog meer te besteden aan ontwikkelingshulp en schuldverlichting"",
dan wil U2 juist dat we nog meer gaan betalen aan ontwikkelingshulp en schuldverlichting.
Hoe gaan we dat dan betalen als we geen belasting willen betalen?
Ik vermoed dat ik dan tegen een muur oploopquote:Op zondag 17 juli 2011 09:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
Dat je nog niet in de politiek zit als je het toch allemaal zoveel beter weet hoe het moet
Opleiding heb ik zelf bekostigd en zorg ben ik voor verzekerd (ziekenhuizen maken zelfs winst).quote:Op zondag 17 juli 2011 09:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Onderwijs? Zorg? Infrastructuur?
Kom nou.
Werkelijk? Je hebt je opleiding geheel zelf betaald? Inclusief salarissen en voorzieningen?quote:Op zondag 17 juli 2011 09:59 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik dan tegen een muur oploop
[..]
Opleiding heb ik zelf bekostigd en zorg ben ik voor verzekerd (ziekenhuizen maken zelfs winst).
Infrastruktuur ok
quote:Op zondag 17 juli 2011 09:59 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik dan tegen een muur oploop
[..]
Opleiding heb ik zelf bekostigd en zorg ben ik voor verzekerd (ziekenhuizen maken zelfs winst).
Infrastruktuur ok
Als je je hele leven 100 per maand hebt betaalt meen ik dat dat zeer toereikend is ja.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:01 schreef Gulo het volgende:
[..]Jij denkt dat wanneer je bejaard bent je zorgverzekering nog toereikend is? En over wegen loop je ook niet? Jij loopt alleen door onbegaanbaar bebost gebied? En jij koopt ook niet in een supermarkt? Jij leeft compleet zelfvoorzienend?
Ik wist overigens niet dat je in Nederland je basisschool zelf kan betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |