Met eerste date in een bos vraag je er ook wel een beetje omquote:Op zondag 17 juli 2011 01:56 schreef ElisaB het volgende:
Ja, fiets niet in een greppelEn dan ook nog in Ommen of all places
![]()
Nou ja
Je kon niet ff het bos iets dieper in?quote:Op zondag 17 juli 2011 01:56 schreef ElisaB het volgende:
Ja, fiets niet in een greppelEn dan ook nog in Ommen of all places
![]()
Nou ja
Pffffttt... vermoeiend hoor.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:56 schreef tombolafan het volgende:
En ik heb ook wel eens gezoend met een man die een soort-vriendin van me lang leuk vond, maar zij was op dat moment op vakantie met haar nieuwe liefde en TOCH nam ze het me kwalijk
Eerste date in een poolcafe als je 27 bent is ook een beetje sneuquote:Op zondag 17 juli 2011 01:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Met eerste date in een bos vraag je er ook wel een beetje om
Die van jou ook?quote:Op zondag 17 juli 2011 01:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pffffttt... vermoeiend hoor.
Van mij mag iedereen iedereen zoenen; het zal me worst wezen
Heb jij een beter idee met als randvoorwaarden:quote:Op zondag 17 juli 2011 01:57 schreef Harajuku. het volgende:
Met eerste date in een bos vraag je er ook wel een beetje om
Dat zijn hints die indiceren dat ze je leuk vindtquote:Op zondag 17 juli 2011 01:58 schreef DeZwabber het volgende:
overigens vond ze het niet zo erg, ook al deed het behoorlijk pijn schijnt
Nou, lekker dan.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:56 schreef tombolafan het volgende:
En ik heb ook wel eens gezoend met een man die een soort-vriendin van me lang leuk vond, maar zij was op dat moment op vakantie met haar nieuwe liefde en TOCH nam ze het me kwalijk
kroeg, zwembadkleedhokje, autoquote:Op zondag 17 juli 2011 01:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb jij een beter idee met als randvoorwaarden:
- Ommen
- midden op de dag
Ja hoor, die van mij ook. Ze gaat heur goddelijke gang maarquote:
Die van mij moest het toch niet proberenquote:Op zondag 17 juli 2011 01:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja hoor, die van mij ook. Ze gaat heur goddelijke gang maar
Uhhh... nou ja, we gingen even wandelen en kletsen en zo. We hadden elkaar tenslotte nog nooit gezien ende zoo. En toen kwamen we na 134 meter die boomstam tegen en toen.... nou ja, dat dusquote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 01:58 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nou, lekker dan.
Ze heeft zelf tegen me gezegd dat WJ me leuk vond.
Daarna ging ze heel anders tegen me doen. Achterbaks en steken onder water geven.
De laatste keer dat ik haar zag kwam ze in ons huis kijken en probeerde WJ te versieren, in m'n eigen huis.
Ik zou er heel erg hard om moeten lachenquote:Op zondag 17 juli 2011 02:00 schreef Harajuku. het volgende:
Die van mij moest het toch niet proberenDan ren ik met en deegroller achteraan
quote:Op zondag 17 juli 2011 02:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uhhh... nou ja, we gingen even wandelen en kletsen en zo. We hadden elkaar tenslotte nog nooit gezien ende zoo. En toen kwamen we na 134 meter die boomstam tegen en toen.... nou ja, dat dus
Maar we hebben wel (redelijk netjes) alles aangehouden hoor
Ze vond het wel jammer dat WJ ook niet meer respons gaf dan ditquote:Op zondag 17 juli 2011 02:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Voor haar zou ik de deegroller ook pakken
quote:Op zondag 17 juli 2011 01:58 schreef DanseMacabre het volgende:
De laatste keer dat ik haar zag kwam ze in ons huis kijken en probeerde WJ te versieren, in m'n eigen huis.
Het is een raar verhaalquote:Op zondag 17 juli 2011 02:00 schreef DanseMacabre het volgende:
Ze wilde trouwens ook met me zoenen.![]()
Maar ze wilde sowieso met alle meisjes zoenen waar ze bevriend mee was.
Ik heb haar al een dik jaar niet meer gezien.quote:Op zondag 17 juli 2011 02:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Het is een raar verhaalBlijf maar een beetje uit haar buurt
Ik denk dat het wel in het plaatselijke kerkblaadje heeft gestaan. Met een waarschuwing erbijquote:
Jezelf quoten is zó 2009quote:Op zondag 17 juli 2011 01:59 schreef ElisaB het volgende:
Ja hoor, die van mij ook. Ze gaat heur goddelijke gang maar
Maar als het wel gebeurt ga je ook gewoon verder alsof er niets aan de hand is?quote:Op zondag 17 juli 2011 02:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jezelf quoten is zó 2009
Maar even for the record: ik geloof niet dat het al eens is gebeurd. Dat je niet denkt dat we van die hypermoderne geforceerde open-huwelijk-people zijn of zo
quote:Op zondag 17 juli 2011 02:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jezelf quoten is zó 2009
Maar even for the record: ik geloof niet dat het al eens is gebeurd. Dat je niet denkt dat we van die hypermoderne geforceerde open-huwelijk-people zijn of zo
ritueel verbrandquote:Op zondag 17 juli 2011 02:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel in het plaatselijke kerkblaadje heeft gestaan. Met een waarschuwing erbij
We zijn nog een keer teruggegaan (jaren later), maar die boomstam hebben we niet teruggevonden. Zouden ze 'm voor de zekerheid weggehaald hebben denk je
Daar ga ik wel van uit ja. Tenzij er zoveel achter het kussen zit dat we eens een ernstig gesprek moeten hebben over onze gezamenlijke toekomst. Los daarvan zou er weinig aan de hand zijnquote:Op zondag 17 juli 2011 02:05 schreef Harajuku. het volgende:
Maar als het wel gebeurt ga je ook gewoon verder alsof er niets aan de hand is?
Ja, lach jij maarquote:
Als voorbeeld voor alle jeugdigen zondaarsquote:
Ik heb de afgelopen 10 jaar geen vreemde verhalen uit Ommen gehoord, dus wellicht heeft het geholpenquote:Op zondag 17 juli 2011 02:11 schreef tombolafan het volgende:
Als voorbeeld voor alle jeugdigen zondaars
Ik ga even zoekenquote:Op zondag 17 juli 2011 02:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 10 jaar geen vreemde verhalen uit Ommen gehoord, dus wellicht heeft het geholpen
Mja, die kan niet voor je zoenen hè!quote:Op zondag 17 juli 2011 02:28 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb voor dinges d'r verjaardag een knuffel besteld uit amerika van het schattigste ding uit een game waar ze ontzettend fan van is, moet goedkomen toch?
quote:Op zondag 17 juli 2011 02:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mja, die kan niet voor je zoenen hè!
Trusten Elisa
Niks te vindenquote:
Ik nog nooitquote:
WTFquote:
Ik heb het al gedaan, jullie nog niet dus ehquote:
Ik bedoelde haar als in 'steigermeisje'quote:Op zondag 17 juli 2011 02:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het al gedaan, jullie nog niet dus eh
Nee, je doet een schunnig voorstel, das heul iets anders!quote:Op zondag 17 juli 2011 02:38 schreef DeZwabber het volgende:
jezus, ik maak een keer een schunnige opmerking en bij iedereen valt de bek open
Ahahhahahahahhaquote:Op zondag 17 juli 2011 02:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik bedoelde haar als in 'steigermeisje'
Bwazhahahhahaquote:Op zondag 17 juli 2011 02:42 schreef DeZwabber het volgende:
nou, afgaande op die boekjes die jullie lezen is dat precies wat jullie willen
Niet van jou, jij hoort bij steigermeisjequote:Op zondag 17 juli 2011 02:42 schreef DeZwabber het volgende:
nou, afgaande op die boekjes die jullie lezen is dat precies wat jullie willen
Ik zeg Hara tegen jou, of Haar met hoofdletterquote:Op zondag 17 juli 2011 02:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
AhahhahahahahhaEn suddenly begrijp ik DM
Mja, iemand die de wasmachine komt repareren heeft vast geen miljoenen, de Griekse Goden wel.quote:Op zondag 17 juli 2011 02:44 schreef DeZwabber het volgende:
hallo, ik ben zwabbarastapopoulos en ik kom je wasmachine repareren
ja, maar grieks geld is toch niets meer waardquote:Op zondag 17 juli 2011 02:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mja, iemand die de wasmachine komt repareren heeft vast geen miljoenen, de Griekse Goden wel.
Alles is liefdequote:Op zondag 17 juli 2011 02:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar grieks geld is toch niets meer waard
Niet als ze niet weten dat je het te geven hebtquote:Op zondag 17 juli 2011 02:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, mensen staan in de rij voor mijn liefde
lady gaga?quote:Op zondag 17 juli 2011 02:47 schreef tombolafan het volgende:
OMG, ik herken nu de man op comedy central pas
Nee, die man uit pirates of the caribeanquote:
Jack Sparrowquote:Op zondag 17 juli 2011 02:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, die man uit pirates of the caribean
Nee, Geoffrey Rushquote:
Twee van de B's hebben er al een flinke wandeling op zitten.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:19 schreef Rewimo het volgende:
Rustig hier zeg. Hoe is het met de 3 B's vandaag?
quote:Op zondag 17 juli 2011 10:19 schreef Greys het volgende:
Twee piepjes gister bij het slapen gaan, na een seconde of 20 was het al stil en toen ik om 8.15 uur beneden kwam had ze niets gedaan in huis. Gooooo Beetle
Ik zie nu dat Sawyer een heel deel oud vitragegordijn heeft gesloopt vannachtquote:Op zondag 17 juli 2011 10:31 schreef Rewimo het volgende:
Wat een braaaaaaaaaaave beestjes allemaal hier
quote:Op zondag 17 juli 2011 10:38 schreef tombolafan het volgende:
Ik zie nu dat Sawyer een heel deel oud vitragegordijn heeft gesloopt vannacht
quote:Op zondag 17 juli 2011 10:31 schreef Rewimo het volgende:
Wat een braaaaaaaaaaave beestjes bijna allemaal hier
Ging het over sex?quote:
Belgisch neukenquote:Op zondag 17 juli 2011 11:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben nog een beetje niet helemaal wakker, dus kunnen we het gewoon over koffie hebben?
Nee Ing, das op zn grieks, maar we weten dat jij dat nog niet zo lang weetquote:
Nee, dan moet je allebei wakker zijnquote:Op zondag 17 juli 2011 11:28 schreef tombolafan het volgende:
En sowieso kun je ook ochtendseks hebben Ing
Whehehehequote:Op zondag 17 juli 2011 11:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee Ing, das op zn grieks, maar we weten dat jij dat nog niet zo lang weet
ochtendseksquote:Op zondag 17 juli 2011 11:28 schreef tombolafan het volgende:
En sowieso kun je ook ochtendseks hebben Ing
Je kan toch wakker gemaakt worden?quote:Op zondag 17 juli 2011 11:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, dan moet je allebei wakker zijn
Maar Belgisch Neuken is uit de Kleine Blonde doodquote:Op zondag 17 juli 2011 11:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehehe![]()
Die mensen in het filmpje zijn niet Grieks, dat benne Belgen
Ik ken het filmpje iddquote:Op zondag 17 juli 2011 11:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehehe![]()
Die mensen in het filmpje zijn niet Grieks, dat benne Belgen
quote:
quote:
Ik doe mijn bestquote:Op zondag 17 juli 2011 11:24 schreef Oognip het volgende:
Wat naar dat je nog steeds ziek bent Rewimo. Wel goed blijven drinken he
Dit komt allemaal in de Tombo Wikiquote:
Oh ja hoor, daar ben ik niet zo moeilijk inquote:
Ik vind dat nooit zo fris 's ochtends, de geur uit de mond onder anderequote:Op zondag 17 juli 2011 11:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja hoor, daar ben ik niet zo moeilijk in
Probeer regelmatig te eten maar dus juist geen zoete dingen. Maar brood bijvoorbeeld, dat zorgt voor een langzamere daling van je bloedsuikerspiegel. Sterkte!quote:Op zondag 17 juli 2011 11:45 schreef indaha het volgende:
Rewimo beterschap![]()
Dit komt allemaal in de Tombo Wiki![]()
Ik ben ook niet lekker vandaag mijn glucose zakt elke keer omlaag, volgens mij heb ik de afgelopen dagen teveel zoet gehad en wil mijn lichaam steeds meer
Whehehehehe, als je er over nadenkt is seks sowieso viesquote:Op zondag 17 juli 2011 11:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vind dat nooit zo fris 's ochtends, de geur uit de mond onder andere
quote:Op zondag 17 juli 2011 11:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vind dat nooit zo fris 's ochtends, de geur uit de mond onder andere
Hoe ruikt uw haringkraam op den vroegen ochtend?quote:
Klopt, maar het kan altijd viezerquote:Op zondag 17 juli 2011 11:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whehehehehe, als je er over nadenkt is seks sowieso vies
Naar haringquote:Op zondag 17 juli 2011 11:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe ruikt uw haringkraam op den vroegen ochtend?
Hier naast me zit een klein meisjespoesje druk te kleien in de bak.quote:
Ik ben net wakker, dus misschien moet je ff komen ruiken.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe ruikt uw haringkraam op den vroegen ochtend?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 17 juli 2011 09:40 schreef tombolafan het volgende:
Elieieieieieieieieieieieieieies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????
Hoe laat gaan we?quote:Op zondag 17 juli 2011 11:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Aaaaah Q, dat ga je toch niet menenquote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 12:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Aaaaah Q, dat ga je toch niet menen![]()
![]()
Nou, dan richten we maar een klupske op
En ik had nota bene de duikboot ook al gezienquote:Op zondag 17 juli 2011 12:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Aaaaah Q, dat ga je toch niet menen![]()
![]()
Nou, dan richten we maar een klupske op
quote:Op zondag 17 juli 2011 12:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ik had nota bene de duikboot ook al gezien
Hoe lang rij jij er over?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |