Maar vertel? Link?quote:Op zondag 17 juli 2011 01:01 schreef Lotusss het volgende:
Heb ook al een keer een bedreiging gehad van een gozer die niet heel erg goed in zijn vel zat. Dat kon ik nog enigszins begrijpen.
Dit is gewoon sad
Kan er verder niet op in gaan. PM's en DM's openbaar maken enzo...quote:
Ja een vrouwelijke burger die moderator is van een DEF subforum. Dat is erg provocerend. En een bedreiging voor wat militaire ego'squote:Op zondag 17 juli 2011 01:02 schreef S95Sedan het volgende:
Is ook wel een beetje provocerend hoor dat blauwe kleurtje.
En dan wel iedereen hier lekker maken..quote:Op zondag 17 juli 2011 01:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kan er verder niet op in gaan. PM's en DM's openbaar maken enzo...
OMG, sad peoplequote:Op zondag 17 juli 2011 01:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja een vrouwelijke burger die moderator is van een DEF subforum. Dat is erg provocerend. En een bedreiging voor wat militaire ego's
Naam is niet belangrijk. Kennen jullie verder ook niet. Maar ik moest wel even lachen!quote:Op zondag 17 juli 2011 01:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OMG, sad people![]()
Maar ons de volgende keer niet nieuwsgierig maken graag![]()
Posticons!quote:Op zondag 17 juli 2011 01:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja een vrouwelijke burger die moderator is van een DEF subforum. Dat is erg provocerend. En een bedreiging voor wat militaire ego's
Geen relquote:Op zondag 17 juli 2011 01:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
En dan wel iedereen hier lekker maken..
Doen ze daar serieus moeilijk over?quote:Op zondag 17 juli 2011 01:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een klein handjevol wel ja. I know. Sad.quote:
Haha jij ben blauw, jij weet het!quote:
Ja zeg heyquote:
Sorry.quote:
Geeft niet hoorquote:
Strand?quote:Op zondag 17 juli 2011 01:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geeft niet hoor![]()
Ik ga dit keihard opzetten als ik morgenochtend naar het strand ga![]()
Maak mij nu maar jaloers.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geeft niet hoor![]()
Ik ga dit keihard opzetten als ik morgenochtend naar het strand ga![]()
Moeders jwz.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:16 schreef Godshand het volgende:
Veel singles hier die niet stappen trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |