SPOIIILLLEERRR ALLERRRTTTquote:
had je het boek maar moeten lezen! is al 4 jaar te verkrijgen.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
SPOIIILLLEERRR ALLERRRTTT
@Gitaarmat: leip man.
Ik speel op een Hudson ES-335 kopie en op een London City Telecaster kopie. Leipe gitaren voor weinig geld zijn het! Verder op een Peavey Classic 30 tube amp. Speel afgelopen tijd jammergenoeg niet zo veel meer..![]()
quote:Op zondag 17 juli 2011 14:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
SPOIIILLLEERRR ALLERRRTTT
@Gitaarmat: leip man.
Ik speel op een Hudson ES-335 kopie en op een London City Telecaster kopie. Leipe gitaren voor weinig geld zijn het! Verder op een Peavey Classic 30 tube amp. Speel afgelopen tijd jammergenoeg niet zo veel meer..![]()
Ja, jammer dat ze na 4 jaar de namen niet goed kunnen typen.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:06 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
had je het boek maar moeten lezen! is al 4 jaar te verkrijgen.
Ja, goede riff! Heb zelf ook een band btw (naja, hadquote:Op zondag 17 juli 2011 14:06 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]Ik speel ook op een Peavey Classic 30!
Heb je de single van m'n bandje al beluisterd?
Ja zang is niet echt goed opgenomen. We gaan druk bezig dit jaar met een EP'tje.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, goede riff! Heb zelf ook een band btw (naja, had.. bassist is nu toegelaten op de rockacademie dus valt een beetje uit elkaar). Alleen de zang vond ik wat minder, maar opzich ook best lache. Zelf ben ik heel erg van de blues en classic rock.
Ah ok, nice. Ik probeer ook ff wat van ons te zoekenquote:Op zondag 17 juli 2011 14:09 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja zang is niet echt goed opgenomen. We gaan druk bezig dit jaar met een EP'tje.
Ja hoorquote:Op zondag 17 juli 2011 14:47 schreef Heroinjunk het volgende:
Zo kikker, had gehoord dat je het goed naar je zin had gister.
Terug uit Sunny Beachquote:Op zondag 17 juli 2011 12:54 schreef Keauning het volgende:
Bwuhhhhhhh
Hebben jullie ook wel eens van die dagen waar je je zo extreem kut voelt?
Hoe laat was jij wakker?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:52 schreef yosander het volgende:
[..]
Terug uit Sunny Beach? Ken het gevoel
.
MAAR HOE WAS HET?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |