Borg is een bedrag dat je van tevoren betaalt, als "waarborg" dat je niks stukmaakt enzo. Als er iets mis is krijg je je borg niet terug, als alles ok is wel.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wel toch?Wat houdt borg eigenlijk precies in?
![]()
Je krijgt waar je voor betaalt, in dit geval dus 8m2. Dat is echt niksquote:Op zondag 17 juli 2011 00:51 schreef Ezell het volgende:
Zie deze dan goedkoop zijn.
http://kamernet.nl/kamer/675405
Klopt... 600 euro voor 25 meterquote:Op zondag 17 juli 2011 00:53 schreef Ezell het volgende:
Ja, oké. Maar soms zie je een veel hoger bedrag voor een ruimte van dezelfde grootte.
quote:
Komt ook leuk over.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:05 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik zag er daarnet een met een "gezellige man van 47"
Alleen vrouwen mochten reageren._______!
Ook geen schatting?quote:Op zondag 17 juli 2011 01:12 schreef Ezell het volgende:
Ik weet het inkomen van mijn ouders niet, dus ik kan dat nu niet uitreken. Jammer.
Mijn oom/tante, maar in plaats van dat ze gewoon een verhuisbedrijf inschakelen wordt de hele familie opgetrommeld en moeten we met 5 huurbusjes het daar zien te krijgen.quote:
Pinoquote:Op zondag 17 juli 2011 01:18 schreef Pino112 het volgende:
Laatste tijd weinig in de SC gepost, maar ik wil toch even afscheid nemen.
Thnx voor de leuke tijd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat de SC naar SES btw?
O. Alvast veel succes dan maar.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mijn oom/tante, maar in plaats van dat ze gewoon een verhuisbedrijf inschakelen wordt de hele familie opgetrommeld en moeten we met 5 huurbusjes het daar zien te krijgen.
Dankje, zullen we nog wel nodig hebben. Beter laten ze de bank enzo gewoon daarquote:
Sjouwen met een tweepersoonsbed.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dankje, zullen we nog wel nodig hebben. Beter laten ze de bank enzo gewoon daar
Die gaat gewoon uit elkaar, desnoods met een bijlquote:
Sanderquote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 01:23 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die gaat gewoon uit elkaar, desnoods met een bijl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |