Dan ben je geen allochtoonquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Etnische registratie, voor ALLE allochtonen. Val ik dus ook onder.
Nou ja ze kunnen me weinig maken heb alleen een Nederlands paspoort en geboren in Nederland.
Officieel niet nee.quote:
Past het nog allemaal op de spiegel met die taarten?quote:
Allebei zijn in het buitenland geboren.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel als 1 van je ouders in het buitenland is geboren.
Die taarten moeten niet op die spiegel, kerels, snappen ook niets van vreetbuien.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Past het nog allemaal op de spiegel met die taarten?
Nee lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:27 schreef tijnbrein het volgende:
Bij mij breekt de spiegel altijd als ik er in kijk
Dat hangt ervanaf welke definitie je gebruiktquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel als 1 van je ouders in het buitenland is geboren.
Leg eens uit hoe werkt zo vreetbui.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Die taarten moeten niet op die spiegel, kerels, snappen ook niets van vreetbuien.
Je krijgt trek en gaat veel naar binnenwerken?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe werkt zo vreetbui.
Gewoon 3 generaties terug rekenenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat hangt ervanaf welke definitie je gebruikt
Die dusquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat hangt ervanaf welke definitie je gebruikt
Nooit last vanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Je krijgt trek en gaat veel naar binnenwerken?
Jawohl deine fuhrer.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon 3 generaties terug rekenendeden onze oosterburen midden vorige eeuw
Moriaantje zo zwart als roetquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die dus![]()
Nou ja een zwarte is een zwarte.
Ik ben denk ik een wijf. Aangezien ik ze wel soms heb.quote:
Zoiets wilde de PVV wel gaan doen.quote:
Ik gok dat je ouders geen Duitsers zijnquote:
En andere vrouwelijke trekjes?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben denk ik een wijf. Aangezien ik ze wel soms heb.
Scheelt niet veel Surinaams.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik gok dat je ouders geen Duitsers zijn
Wat zou taalverloedering zijn in het Duits?quote:
Ik keek naar ONM en Footballers Wives.quote:
Ja maar ook dieren want ik las laatst dat mensen ook een soort van dieren zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:32 schreef Godshand het volgende:
Komt heloef weer met zn zwarte degradatie..
Je bent niet zwart, maar een mens...
Een zwart mens.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:32 schreef Godshand het volgende:
'Sprache Verschlechterung' volgens Google translate.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat zou taalverloedering zijn in het Duits?
Als die zwart is is het echt niet 100% een mens hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:32 schreef Godshand het volgende:
Gelukkig dus er is nog hoopquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik keek naar ONM en Footballers Wives.![]()
En voor de rest ben ik nog wel een jongen.
Klopt! Hij is zeer waarschijnlijk bruin!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:32 schreef Godshand het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt! Hij is zeer waarschijnlijk bruin!
Licht bruin? Donker bruin? Poep bruin?quote:
Kan er niet een soort kleurenkaart komen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt! Hij is zeer waarschijnlijk bruin!
Zo'n waaier?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan er niet een soort kleurenkaart komen?
Als hij niet te druk is met ONM kijken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:34 schreef Ripley het volgende:
Zolang ie mijn cadeautjes brengt op 5 december is ie tof
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan er niet een soort kleurenkaart komen?
Je bent niet singlequote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:35 schreef Godshand het volgende:
Ik post toch ook niet overal dat ik " bruin" ben...
Pas als mensen mijn FoBo zien, krijg ik er opmerkingen over (zowel + als -)
Ik ben overigens ook single, maar verder kom ik zelden in deze reeks..
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Met van die kekke namen. RuudGullitbruin en ZwartePietenZwart enzo.
quote:
De negers nemen Singles over.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:35 schreef Godshand het volgende:
Eerder bang dat ik het niet zou trekkenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:37 schreef Godtje het volgende:
Hebben jullie ooit wel eens met een neger(in) geneukt?
Of echt te bang dat ze afgeven en dat het besmettelijk is?
Het duurde ook 6 maanden voordat het überhaupt te sprake kwam hier op FOK! Iedereen ging er van uit dat ik een gewoon Hollands jochie was.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:35 schreef Godshand het volgende:
De stank?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eerder bang dat ik het niet zou trekken
Dat ben je ookquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Het duurde ook 6 maanden voordat het überhaupt te sprake kwam hier op FOK! Iedereen ging er van uit dat ik een gewoon Hollands jochie was.
Knoflookzweetquote:
Wat doe je hier eigenlijk? Moet je niet basketballen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Het duurde ook 6 maanden voordat het überhaupt te sprake kwam hier op FOK! Iedereen ging er van uit dat ik een gewoon Hollands jochie was.
quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:37 schreef Godtje het volgende:
Nee.quote:
Een indo is geen neger he. Niet eens hetzelfde continent.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Een van mijn exen is een halfbloed. Half Indisch, half Nederlands. Had een hekel aan buitenlanders.
Maar dat halve telt niet zeker?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:37 schreef Godtje het volgende:
Ga zo door en voortaan ga ik je ook 'de grappenmaker' noemen als je je hier meldt.quote:
Owh, je vindt jezelf 'anders'quote:
Hij is ook andersquote:
Dat is hier in het topic blijkbaar wel anders.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:40 schreef Ripley het volgende:
Ik val niet op negers. Maar mijn zusje en ex beste vriendin welwe doen er alleen niet zo hysterisch over
Natuurlijk wel. Ik ben ook halfbloed, maar de racisten gaan echt niet vragen of ik ergens Arisch bloed heb stromen hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Een van mijn exen is een halfbloed. Half Indisch, half Nederlands. Had een hekel aan buitenlanders.
Maar dat halve telt niet zeker?
Dat hebben ze gejat van Scarlett Johansson.quote:
Als die negers zelf er nou eens niet zo hysterisch over zouden doenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:40 schreef Ripley het volgende:
Ik val niet op negers. Maar mijn zusje en ex beste vriendin welwe doen er alleen niet zo hysterisch over
Je noemde hem van de week anders wel die criminele neger.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:40 schreef Ripley het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hebben ze gejat van Scarlett Johansson.
Ik ben geen standaard Hollander, maar heb genoeg Surinaamse/Hindoestaanse/Nederlandse eigenschappen. Ik ben gewoon een combinatie van alles.quote:
Zwart is zwart!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een indo is geen neger he. Niet eens hetzelfde continent.![]()
Ik heb wel een negerin gehad en een spleetoog.
Die spleetoog kon goed neuken trouwens.
Ik doe er hysterisch over?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als die negers zelf er nou eens niet zo hysterisch over zouden doen
Neequote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Zwart is zwart!
Oke, hij was niet echt zwart, ik geef het toe.
Heb je die spleetoog niet gehouden?
Ah, een "prakje" dus. Meer Hollands dan dat kan bijna niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
Ik ben geen standaard Hollander, maar heb genoeg Surinaamse/Hindoestaanse/Nederlandse eigenschappen. Ik ben gewoon een combinatie van alles.
Obama! De eerste zwarte president!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Ik ben ook halfbloed, maar de racisten gaan echt niet vragen of ik ergens Arisch bloed heb stromen hoor
Welke? Die van mijn ex beste vriendin wel, die is veroordeeld voor ramkraken. Die van mijn zusje is een keurige neger.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je noemde hem van de week anders wel die criminele neger.
Of bedoel je dat jullie er niet kwampachtig over doen om een neger een neger te noemen?
Beetje jus erbij, aardappeltje, lekker prakkenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, een "prakje" dus. Meer Hollands dan dat kan bijna niet.
Iemand zei ooit dat ik op haar lijk.quote:
"Die" negersquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als die negers zelf er nou eens niet zo hysterisch over zouden doen
Oh hindoe? Wel makkelijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben geen standaard Hollander, maar heb genoeg Surinaamse/Hindoestaanse/Nederlandse eigenschappen. Ik ben gewoon een combinatie van alles.
Niemand is een standaard Hollanderquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Iemand zei ooit dat ik op haar lijk.
Dat is de grootste leugen ooit, weet ik, maar het maakte me toch blij.
Je weet wat ik bedoel.quote:
Maar hij is zo lief voor mijquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Welke? Die van mijn ex beste vriendin wel, die is veroordeeld voor ramkraken. Die van mijn zusje is een keurige neger.
quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dacht het niet, ik val op blond.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh hindoe? Wel makkelijk.
Alleen je eigen volk trouwen. Maakt je mogelijkheden lekker overzichtelijk.
Ik ookquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:43 schreef Ripley het volgende:
Ik ben enorm blond lomp hollands trouwens. Zat er maar iets exotisch in
Heeft 'ie ermee gekregen wat 'ie wilde?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:42 schreef L-E het volgende:
Iemand zei ooit dat ik op haar lijk.
Dat is de grootste leugen ooit, weet ik, maar het maakte me toch blij.
Je hebt een exotische naam toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:43 schreef Ripley het volgende:
Chocolate salty ballsquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje jus erbij, aardappeltje, lekker prakkenGehaktbal erbij.
Dat kan geregeld worden. Heloef?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:43 schreef Ripley het volgende:
Hehe nee, en dat heeft m nog lang dwars gezeten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft 'ie ermee gekregen wat 'ie wilde?
Het is ter sprake gekomen via het partijprogramma van de PVV. Ik ben er niet ineens over begonnen omdat ik jullie zo graag wil laten weten dat ik zwart ben.quote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja prima. Maar daar denkt je moeder anders over.
Ja, en ik vind het bullshitquote:
En terecht!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:44 schreef L-E het volgende:
Hehe nee, en dat heeft m nog lang dwars gezeten.
Scherp, Heel scherp.quote:
Daar is geen plek voor naast mijn 2 meter lange lover hoorquote:
Okee wat vind je er bullshit aan?quote:
En je valt ook nog op blondquote:
Ach jawel! Je loopt rond met je basketbalshirt en je petje achterstevoren op je hoofd. Broek op de enkels en veel goud om je lijf.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is ter sprake gekomen via het partijprogramma van de PVV. Ik ben er niet ineens over begonnen omdat ik jullie zo graag wil laten weten dat ik zwart ben.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
En wat moeten negers toch altijd met zo een blonde trophy wife?
Val niet op neptieten.quote:
Russisch. Ik heb daar meer een oostblokvibe bij. Helaas.quote:
Ice loves Coco! Dat programma moet ik zien.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Russisch. Ik heb daar meer een oostblokvibe bij. Helaas.
Niet als ze bezet zijn.quote:
Tuurlijk wel plaats zatquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar is geen plek voor naast mijn 2 meter lange lover hoor
Dat moet je zeker. Het is gewoon best grappig.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:46 schreef missbehavin het volgende:
Ice loves Coco! Dat programma moet ik zien.
Ik val er gewoon op. Kan ik toch niks aan doen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
En wat moeten negers toch altijd met zo een blonde trophy wife?
Cherrylips en L-E zijn beide blond en singlequote:
Ik ben een blanke megelmoes. Ga ik het toch niet over hebben. Zo van, ja, ik ben heel apart, want ik ben half Duits ofzoquote:
Ah, ik weet niet exact wat je naam is, wist wel dat het niet van Nederlandse origine was.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:46 schreef Ripley het volgende:
Russisch. Ik heb daar meer een oostblokvibe bij. Helaas.
Vallen ze ook op jou?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik val er gewoon op. Kan ik toch niks aan doen?
Ja zo'n vermoeden had ik al.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat moet je zeker. Het is gewoon best grappig.
Gewoon bij je eigen soort blijvenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik val er gewoon op. Kan ik toch niks aan doen?
Ik moet wat bekennen, ik ben kwart Fries.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:47 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben een blanke megelmoes. Ga ik het toch niet over hebben. Zo van, ja, ik ben heel apart, want ik ben half Duits ofzo
Zeker een aanrader ja!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ice loves Coco! Dat programma moet ik zien.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet wat bekennen, ik ben kwart Fries.
Nou, welke kunnen we uithuwelijken?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Cherrylips en L-E zijn beide blond en single
Weten we gelijk waarom je zo een stugge eikel bentquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik praat ook graag over mezelf, ik herken de behoefte wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben een blanke megelmoes. Ga ik het toch niet over hebben. Zo van, ja, ik ben heel apart, want ik ben half Duits ofzo
Zucht... het kwam gewoon ter sprake door dat ik zei dat ik me aangevallen voelde door de etnische registratie uit het partijprogramma van PVV. That's all.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, downloaden dan!quote:
Is dat een goed argument om te scheiden?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Damn, het kwartje valt nu pasquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weten we gelijk waarom je zo een stugge eikel bent
Een beetje Surinamer houdt 't toch niet bij eentje...quote:
Vraag maar aan Anouk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje Surinamer houdt 't toch niet bij eentje...
Cherrylips, L-E is te oudquote:
Ik zal 't es vragen aan hait en mem.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:49 schreef MissMSX het volgende:
Is dat een goed argument om te scheiden?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iemand moet het geld naar binnen brengen. En die surinamer zal het niet zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah joh, negers zijn daar nou juist wel cool meequote:
Als je daarna met mij trouwt wel jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dat een goed argument om te scheiden?
Bovendien heb ik een kind en een totaalruptuur en ontstoken tepelklieren en vreetbuien, dus alsjeblieft, laat mij met rust.quote:
En ze houden van een dikke reetquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah joh, negers zijn daar nou juist wel cool mee
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Zucht... het kwam gewoon ter sprake door dat ik zei dat ik me aangevallen voelde door de etnische registratie uit het partijprogramma van PVV. That's all.
Doorgaans voelen ze zich Nederlands genoeg om aanspraak te maken op onze sociale voorzieningen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:51 schreef Godtje het volgende:
Iemand moet het geld naar binnen brengen. En die surinamer zal het niet zijn.
Gewoon gelijk beide eentje als buitenvrouwquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah joh, negers zijn daar nou juist wel cool mee
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon gelijk beide eentje als buitenvrouw
Die van mijn zusje kan niet anders, weet je hoeveel onderhoudstijd daar in gaat zitten?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kansje L-E.quote:
Dat gaat wel weer overquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Bovendien heb ik een kind en een totaalruptuur en ontstoken tepelklieren en vreetbuien, dus alsjeblieft, laat mij met rust.
Ontstoken tepelklieren?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Bovendien heb ik een kind en een totaalruptuur en ontstoken tepelklieren en vreetbuien, dus alsjeblieft, laat mij met rust.
Dus geen tijd om te werken! Ze moeten al 1 keer per maand naar het UWV en soms een ramkraak.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doorgaans voelen ze zich Nederlands genoeg om aanspraak te maken op onze sociale voorzieningen.
Dat wordt hij vanzelf wel zat.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:52 schreef Ripley het volgende:
Die van mijn zusje kan niet anders, weet je hoeveel onderhoudstijd daar in gaat zitten?
Ja, dat is wel ironisch. Ik heb een dikke reet en mijn zusje heeft een neger. En die heeft echt een bijzonder tiny kontje.quote:
Nah niet per se.quote:
Zou ze tweede keus zijn?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:53 schreef Ripley het volgende:
Ja, dat is wel ironisch. Ik heb een dikke reet en mijn zusje heeft een neger. En die heeft echt een bijzonder tiny kontje.
Doet het pijn jongen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doorgaans voelen ze zich Nederlands genoeg om aanspraak te maken op onze sociale voorzieningen.
Ik wist niet eens dat ik tepelklieren hebquote:
Ja je had je zusje met mij moeten laten daten. Niet je beste vriendin.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat is wel ironisch. Ik heb een dikke reet en mijn zusje heeft een neger. En die heeft echt een bijzonder tiny kontje.
Voor sommige welquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat halve jaar is echt een wereld van verschil.
Ik zei ook maar wat, maar ik heb altijd de indruk dat mensen toch stoppen met lezen na het 'Ik heb een kind' dus dat het niet uitmaakt wat ik dan nog zeg.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ik tepelklieren heb
Ik gok van niet! En ze is rood en niet blond ook. Wat een blasfemie!quote:
Blijkbaar gunde ze haar zusje jou niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:54 schreef Godtje het volgende:
Ja je had je zusje met mij moeten laten daten. Niet je beste vriendin.
Nu is ze verpest door die neger.
Ja jammer he.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mannen bedoel je danquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zei ook maar wat, maar ik heb altijd de indruk dat mensen toch stoppen met lezen na het 'Ik heb een kind' dus dat het niet uitmaakt wat ik dan nog zeg.
Dat was wel beter voor jou geweest ja. Maar de neger is best wel erg tof eigenlijkquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat het een neger is? Ben je niet gewoon kleurenblind? Straks ga je nog vertellen dat hij een baan heeft.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:54 schreef Ripley het volgende:
Ik gok van niet! En ze is rood en niet blond ook. Wat een blasfemie!
Oh toch wel ja?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat was wel beter voor jou geweest ja. Maar de neger is best wel erg tof eigenlijk
Niger?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:55 schreef Godtje het volgende:
Het woordje neger is ook gewoon heerlijk!
Neger! NEGER! Neger!
Nigga pleazeeee
Niggerrrrr
Ik heb het wel gelezen hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zei ook maar wat, maar ik heb altijd de indruk dat mensen toch stoppen met lezen na het 'Ik heb een kind' dus dat het niet uitmaakt wat ik dan nog zeg.
Ja leuk vakantieland.quote:
Voor een negerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat was wel beter voor jou geweest ja. Maar de neger is best wel erg tof eigenlijk
Whahaquote:
Een baan! En een huis! Echt, je wil het niet weten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat het een neger is? Ben je niet gewoon kleurenblind? Straks ga je nog vertellen dat hij een baan heeft.
Dat valt ook een beetje tegen bij die neger die je beste vriendin aan de haak heeft geslagen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:57 schreef MissMSX het volgende:
Ik kende eens een neef van de Zulukoning. Maar hij had niet eens dikke lippen
Zo'n neger ken ik ook. Is nog een goede vader en echtgenoot ook. Walgelijk!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een baan! En een huis! Echt, je wil het niet weten.
Niet vermoeiend om steeds op je portemonnee te letten?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, zeg datquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat valt ook een beetje tegen bij die neger die je beste vriendin aan de haak heeft geslagen.
Niet eens een uitkering en een huurwoning?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een baan! En een huis! Echt, je wil het niet weten.
Ja, dat soort lui verpesten het echt voor de rest!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo'n neger ken ik ook. Is nog een goede vader en echtgenoot ook. Walgelijk!
Wij doen alles voor ons publiek.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
Ik moet wel lachen om jullie moet ik zeggen.
Schei nou uit man. Air blijft er straks in en dan zit ik met de gebakken perenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:59 schreef Godtje het volgende:
Nog joden in de zaal? Dat zijn ook luie krenten!
Alles?quote:
Dat siert jullie.quote:
Alles?quote:
Spuit elfquote:Op zondag 17 juli 2011 00:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles?
* AirwiN gaat snel in het publiek zitten!
Snoop!quote:
Dat kan niet. Negers hebben geen humor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
Ik moet wel lachen om jullie moet ik zeggen.
Jij hebt al een taart binnen gesleept vandaag.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles?
* AirwiN gaat snel in het publiek zitten!
Waarom lachen ze dan?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kan niet. Negers hebben geen humor.
Die schieten eerst en gaan dan pas lachen.
Lieverd, de nieuwe dag is al 1 minuut oud.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:01 schreef L-E het volgende:
Jij hebt al een taart binnen gesleept vandaag.
Laat maar! Om te patsen met hun gouden tanden natuurlijkquote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 00:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lieverd, de nieuwe dag is al 1 minuut oud.
Niet zo snel met die tong, ik wil eerst nog even kijken.quote:
Jullie blijven grappig, bravo.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kan niet. Negers hebben geen humor.
Die schieten eerst en gaan dan pas lachen.
Patrick Kluivert de selectie uitzettenquote:Op zondag 17 juli 2011 00:03 schreef MissMSX het volgende:
Om in de juiste sfeer te blijven: Ik ga Nelson Mandela uitzwaaien en daarna naar bed
Edgar Davids eerder.quote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 00:05 schreef MissMSX het volgende:
Freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Nelson Mandela
Noem je mij nu oud?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent te jong voor deze grappen.
En te dom (want neger) dus commentaar is niet nodig.
Godt, doe nu maar weer lief!quote:Op zondag 17 juli 2011 00:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je trollt goed, mijn complimenten.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan hij dat?quote:
Welke schermen?quote:
Halloquote:
Heerlijk.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:10 schreef Barbusse het volgende:
En hoe was jullie zaterdag, lieve mensen?
Regenachtigquote:Op zondag 17 juli 2011 00:10 schreef Barbusse het volgende:
Wonderbaarlijk aangenaam!quote:Op zondag 17 juli 2011 00:10 schreef Barbusse het volgende:
Huppel!quote:
quote:
Alles lekker hier?quote:
Luiquote:Op zondag 17 juli 2011 00:10 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben niet verliefd. Ook zonder verliefdheid kan ik erg gelukkig zijn.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ben je verliefd ofzo? Je strooit al de hele tijd met
vanwaar dan al dequote:Op zondag 17 juli 2011 00:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben niet verliefd. Ook zonder verliefdheid kan ik erg gelukkig zijn.
Ik zal 'm moeten drogeren wil het zover komen.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:14 schreef Ripley het volgende:
Hey godt, heb jij l-e s kamerschermen bekeken?
Hoe was jouw dag?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:15 schreef Barbusse het volgende:
Wat een mooie berichten weer zegAfgezien van de regen dan
quote:
Ik mag nietquote:Op zondag 17 juli 2011 00:14 schreef Ripley het volgende:
Hey godt, heb jij l-e s kamerschermen bekeken?
Bijzonder lui, warm en lekkerquote:
Niks burgerlijk! Ik ga dinsdag!quote:Op zondag 17 juli 2011 00:16 schreef Ripley het volgende:
We zijn naar harry potter geweest! Lekker burgerlijk
Moest jij geen huwelijk ontwrichten?quote:
Ze denkt dat ze je moet drogeren kennelijk. Sta je daar voor open?quote:
Ik heb besloten om wat meer afstand te nemen van mijn familie, dat zorgt voor best wat stress en emotie, maar geeft me ook heel veel vrijheid. En daar word ik wel blij van.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is altijd fijn
Ik vind mijn leven ook mooi
Mits de juiste drugsquote:Op zondag 17 juli 2011 00:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze denkt dat ze je moet drogeren kennelijk. Sta je daar voor open?
GHB, olé olé!quote:
Dat is prima afgelopen. Augustus gaan we weer an die arbeit!quote:Op zondag 17 juli 2011 00:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb besloten om wat meer afstand te nemen van mijn familie, dat zorgt voor best wat stress en emotie, maar geeft me ook heel veel vrijheid. En daar word ik wel blij van.
Hoe was het met jouw sollicitatie afgesproken eigenlijk?
Oh fijn zeg, gefeliciteerd!quote:Op zondag 17 juli 2011 00:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is prima afgelopen. Augustus gaan we weer an die arbeit!
Sjenks! Ben er erg blij mee. Het mooie is dat het een internationaal bedrijf is, dus doorgroeimogelijkheden in het buitenland. Dus dat is wel fijnquote:
Is het Allochtonennacht in Singles?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nein, nein, nein! Das kann nicht verboten sein ja!
Excuses daarvoor.quote:
Kijk, zo'n neger kan ik nog wel handelen. Twee ook wel. Maar als we Duits gaan praten gooi ook ik de handdoek in de ring.quote:
Ik ben ook allochtoonquote:Op zondag 17 juli 2011 00:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Kijk, zo'n neger kan ik nog wel handelen. Twee ook wel. Maar als we Duits gaan praten gooi ook ik de handdoek in de ring.
Ja, das idd wel nodig jaquote:Op zondag 17 juli 2011 00:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mach ich auch ein bisschen mein deutscher sprache verbessern ja!
Hahaha, wásss?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mach ich auch ein bisschen mein deutscher sprache verbessern ja!
Daarom wil je niet met mij daten he? De afstand is gewoon een politiek-correcte smoes!quote:
Jawel, dat kan je wel. www.loi.nl.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee, ik kan er ook niks aan doen dat ik nooit Duits heb gehad
Gaan we weer hoor..quote:Op zondag 17 juli 2011 00:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom wil je niet met mij daten he? De afstand is gewoon een politiek-correcte smoes!
Jij luie fille de putain!quote:Op zondag 17 juli 2011 00:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, tieft op
Laat die homos maar engels leren!
Zelfde voor die debiele Fransen
Neuken?quote:
jamquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Ik ben ook halfbloed, maar de racisten gaan echt niet vragen of ik ergens Arisch bloed heb stromen hoor
Het melkmeisje van Vermeer houdt van chocolademelk?quote:
Die kan ik wel leveren anders.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het melkmeisje van Vermeer houdt van chocolademelk?
quote:Op zondag 17 juli 2011 00:57 schreef Lotusss het volgende:
Ik ben zo juist voor de tweede keer als modje bedreigd! Maar dit is de eerste keer dat het door een psychisch goedgekeurde user is
Klik op mn FoBo?quote:
Ja... had ook wel iets vanquote:
Whud?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:57 schreef Lotusss het volgende:
Ik ben zo juist voor de tweede keer als modje bedreigd! Maar dit is de eerste keer dat het door een psychisch goedgekeurde user is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |