Dan ben je geen allochtoonquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Etnische registratie, voor ALLE allochtonen. Val ik dus ook onder.
Nou ja ze kunnen me weinig maken heb alleen een Nederlands paspoort en geboren in Nederland.
Officieel niet nee.quote:
Past het nog allemaal op de spiegel met die taarten?quote:
Allebei zijn in het buitenland geboren.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel als 1 van je ouders in het buitenland is geboren.
Die taarten moeten niet op die spiegel, kerels, snappen ook niets van vreetbuien.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Past het nog allemaal op de spiegel met die taarten?
Nee lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:27 schreef tijnbrein het volgende:
Bij mij breekt de spiegel altijd als ik er in kijk
Dat hangt ervanaf welke definitie je gebruiktquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel als 1 van je ouders in het buitenland is geboren.
Leg eens uit hoe werkt zo vreetbui.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Die taarten moeten niet op die spiegel, kerels, snappen ook niets van vreetbuien.
Je krijgt trek en gaat veel naar binnenwerken?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe werkt zo vreetbui.
Gewoon 3 generaties terug rekenenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat hangt ervanaf welke definitie je gebruikt
Die dusquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat hangt ervanaf welke definitie je gebruikt
Nooit last vanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Je krijgt trek en gaat veel naar binnenwerken?
Jawohl deine fuhrer.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon 3 generaties terug rekenendeden onze oosterburen midden vorige eeuw
Moriaantje zo zwart als roetquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die dus![]()
Nou ja een zwarte is een zwarte.
Ik ben denk ik een wijf. Aangezien ik ze wel soms heb.quote:
Zoiets wilde de PVV wel gaan doen.quote:
Ik gok dat je ouders geen Duitsers zijnquote:
En andere vrouwelijke trekjes?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben denk ik een wijf. Aangezien ik ze wel soms heb.
Scheelt niet veel Surinaams.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik gok dat je ouders geen Duitsers zijn
Wat zou taalverloedering zijn in het Duits?quote:
Ik keek naar ONM en Footballers Wives.quote:
Ja maar ook dieren want ik las laatst dat mensen ook een soort van dieren zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:32 schreef Godshand het volgende:
Komt heloef weer met zn zwarte degradatie..
Je bent niet zwart, maar een mens...
Een zwart mens.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:32 schreef Godshand het volgende:
'Sprache Verschlechterung' volgens Google translate.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat zou taalverloedering zijn in het Duits?
Als die zwart is is het echt niet 100% een mens hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:32 schreef Godshand het volgende:
Gelukkig dus er is nog hoopquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik keek naar ONM en Footballers Wives.![]()
En voor de rest ben ik nog wel een jongen.
Klopt! Hij is zeer waarschijnlijk bruin!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:32 schreef Godshand het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt! Hij is zeer waarschijnlijk bruin!
Licht bruin? Donker bruin? Poep bruin?quote:
Kan er niet een soort kleurenkaart komen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt! Hij is zeer waarschijnlijk bruin!
Zo'n waaier?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan er niet een soort kleurenkaart komen?
Als hij niet te druk is met ONM kijken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:34 schreef Ripley het volgende:
Zolang ie mijn cadeautjes brengt op 5 december is ie tof
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan er niet een soort kleurenkaart komen?
Je bent niet singlequote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:35 schreef Godshand het volgende:
Ik post toch ook niet overal dat ik " bruin" ben...
Pas als mensen mijn FoBo zien, krijg ik er opmerkingen over (zowel + als -)
Ik ben overigens ook single, maar verder kom ik zelden in deze reeks..
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Met van die kekke namen. RuudGullitbruin en ZwartePietenZwart enzo.
quote:
De negers nemen Singles over.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:35 schreef Godshand het volgende:
Eerder bang dat ik het niet zou trekkenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:37 schreef Godtje het volgende:
Hebben jullie ooit wel eens met een neger(in) geneukt?
Of echt te bang dat ze afgeven en dat het besmettelijk is?
Het duurde ook 6 maanden voordat het überhaupt te sprake kwam hier op FOK! Iedereen ging er van uit dat ik een gewoon Hollands jochie was.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:35 schreef Godshand het volgende:
De stank?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eerder bang dat ik het niet zou trekken
Dat ben je ookquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Het duurde ook 6 maanden voordat het überhaupt te sprake kwam hier op FOK! Iedereen ging er van uit dat ik een gewoon Hollands jochie was.
Knoflookzweetquote:
Wat doe je hier eigenlijk? Moet je niet basketballen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Het duurde ook 6 maanden voordat het überhaupt te sprake kwam hier op FOK! Iedereen ging er van uit dat ik een gewoon Hollands jochie was.
quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:37 schreef Godtje het volgende:
Nee.quote:
Een indo is geen neger he. Niet eens hetzelfde continent.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Een van mijn exen is een halfbloed. Half Indisch, half Nederlands. Had een hekel aan buitenlanders.
Maar dat halve telt niet zeker?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:37 schreef Godtje het volgende:
Ga zo door en voortaan ga ik je ook 'de grappenmaker' noemen als je je hier meldt.quote:
Owh, je vindt jezelf 'anders'quote:
Hij is ook andersquote:
Dat is hier in het topic blijkbaar wel anders.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:40 schreef Ripley het volgende:
Ik val niet op negers. Maar mijn zusje en ex beste vriendin welwe doen er alleen niet zo hysterisch over
Natuurlijk wel. Ik ben ook halfbloed, maar de racisten gaan echt niet vragen of ik ergens Arisch bloed heb stromen hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Een van mijn exen is een halfbloed. Half Indisch, half Nederlands. Had een hekel aan buitenlanders.
Maar dat halve telt niet zeker?
Dat hebben ze gejat van Scarlett Johansson.quote:
Als die negers zelf er nou eens niet zo hysterisch over zouden doenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:40 schreef Ripley het volgende:
Ik val niet op negers. Maar mijn zusje en ex beste vriendin welwe doen er alleen niet zo hysterisch over
Je noemde hem van de week anders wel die criminele neger.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:40 schreef Ripley het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hebben ze gejat van Scarlett Johansson.
Ik ben geen standaard Hollander, maar heb genoeg Surinaamse/Hindoestaanse/Nederlandse eigenschappen. Ik ben gewoon een combinatie van alles.quote:
Zwart is zwart!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een indo is geen neger he. Niet eens hetzelfde continent.![]()
Ik heb wel een negerin gehad en een spleetoog.
Die spleetoog kon goed neuken trouwens.
Ik doe er hysterisch over?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als die negers zelf er nou eens niet zo hysterisch over zouden doen
Neequote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Zwart is zwart!
Oke, hij was niet echt zwart, ik geef het toe.
Heb je die spleetoog niet gehouden?
Ah, een "prakje" dus. Meer Hollands dan dat kan bijna niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
Ik ben geen standaard Hollander, maar heb genoeg Surinaamse/Hindoestaanse/Nederlandse eigenschappen. Ik ben gewoon een combinatie van alles.
Obama! De eerste zwarte president!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Ik ben ook halfbloed, maar de racisten gaan echt niet vragen of ik ergens Arisch bloed heb stromen hoor
Welke? Die van mijn ex beste vriendin wel, die is veroordeeld voor ramkraken. Die van mijn zusje is een keurige neger.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je noemde hem van de week anders wel die criminele neger.
Of bedoel je dat jullie er niet kwampachtig over doen om een neger een neger te noemen?
Beetje jus erbij, aardappeltje, lekker prakkenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, een "prakje" dus. Meer Hollands dan dat kan bijna niet.
Iemand zei ooit dat ik op haar lijk.quote:
"Die" negersquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als die negers zelf er nou eens niet zo hysterisch over zouden doen
Oh hindoe? Wel makkelijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben geen standaard Hollander, maar heb genoeg Surinaamse/Hindoestaanse/Nederlandse eigenschappen. Ik ben gewoon een combinatie van alles.
Niemand is een standaard Hollanderquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Iemand zei ooit dat ik op haar lijk.
Dat is de grootste leugen ooit, weet ik, maar het maakte me toch blij.
Je weet wat ik bedoel.quote:
Maar hij is zo lief voor mijquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Welke? Die van mijn ex beste vriendin wel, die is veroordeeld voor ramkraken. Die van mijn zusje is een keurige neger.
quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dacht het niet, ik val op blond.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh hindoe? Wel makkelijk.
Alleen je eigen volk trouwen. Maakt je mogelijkheden lekker overzichtelijk.
Ik ookquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:43 schreef Ripley het volgende:
Ik ben enorm blond lomp hollands trouwens. Zat er maar iets exotisch in
Heeft 'ie ermee gekregen wat 'ie wilde?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:42 schreef L-E het volgende:
Iemand zei ooit dat ik op haar lijk.
Dat is de grootste leugen ooit, weet ik, maar het maakte me toch blij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |