Dan ben je geen allochtoonquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Etnische registratie, voor ALLE allochtonen. Val ik dus ook onder.
Nou ja ze kunnen me weinig maken heb alleen een Nederlands paspoort en geboren in Nederland.
Officieel niet nee.quote:
Past het nog allemaal op de spiegel met die taarten?quote:
Allebei zijn in het buitenland geboren.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel als 1 van je ouders in het buitenland is geboren.
Die taarten moeten niet op die spiegel, kerels, snappen ook niets van vreetbuien.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Past het nog allemaal op de spiegel met die taarten?
Nee lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:27 schreef tijnbrein het volgende:
Bij mij breekt de spiegel altijd als ik er in kijk
Dat hangt ervanaf welke definitie je gebruiktquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel als 1 van je ouders in het buitenland is geboren.
Leg eens uit hoe werkt zo vreetbui.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Die taarten moeten niet op die spiegel, kerels, snappen ook niets van vreetbuien.
Je krijgt trek en gaat veel naar binnenwerken?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe werkt zo vreetbui.
Gewoon 3 generaties terug rekenenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat hangt ervanaf welke definitie je gebruikt
Die dusquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat hangt ervanaf welke definitie je gebruikt
Nooit last vanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Je krijgt trek en gaat veel naar binnenwerken?
Jawohl deine fuhrer.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon 3 generaties terug rekenendeden onze oosterburen midden vorige eeuw
Moriaantje zo zwart als roetquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die dus![]()
Nou ja een zwarte is een zwarte.
Ik ben denk ik een wijf. Aangezien ik ze wel soms heb.quote:
Zoiets wilde de PVV wel gaan doen.quote:
Ik gok dat je ouders geen Duitsers zijnquote:
En andere vrouwelijke trekjes?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben denk ik een wijf. Aangezien ik ze wel soms heb.
Scheelt niet veel Surinaams.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik gok dat je ouders geen Duitsers zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |