zijn we nu onveilige sex aan het promoten?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:59 schreef wonderer het volgende:
Slikken stelt volgens mij minder voor dan je denkt, Kug. Gewoon een keer proberen
We'll cross that bridge when we get there.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:59 schreef wonderer het volgende:
Slikken stelt volgens mij minder voor dan je denkt, Kug. Gewoon een keer proberen
Als je het per se zo wil zien, dan ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zijn we nu onveilige sex aan het promoten?
Zelden zo'n homotopic in het homotopic gehad, hm?quote:
Niet zeiken.quote:omdat ik de eer van een KK-topic titel in ere moet houden, in plaats van die verwijfde stomme topic titels van de plebejers en het overige klootjesvolk...
Hij moet eens een keer goede sex hebben.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kugje is net een boer, je moet je pas zorgen gaan maken als die niet meer klagen en zeiken
jij offert jezelf daarvoor op ?quote:Op zondag 17 juli 2011 01:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hij moet eens een keer goede sex hebben.
Ew hell noquote:Op zondag 17 juli 2011 01:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij offert jezelf daarvoor op ?
u is gewoon te goed voor deze wereld
Er moet toch iemand zijnquote:Op zondag 17 juli 2011 01:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ik ben veel te oud, dus dat gaat dan niet lukken
Ach, als ie het lief vraagt... maar dan wordt het slikken weer problematischquote:
Waarschijnlijk toch fakequote:Op zondag 17 juli 2011 01:13 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Het ging hier een tijdje terug toch over de film Catfish hè? Is dat nu echt of toch in scene gezet?
Ik ging er tijdens het kijken vanuit dat het in scene was gezet namelijk, maar ik lees net dat de makers (blijven) beweren dat het echt is.
Kug is nu al een norse, verbitterde, verzuurde, ouwe nichtquote:Op zondag 17 juli 2011 00:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kugje is net een boer, je moet je pas zorgen gaan maken als die niet meer klagen en zeiken
beplast hij dan zichzelf ?quote:Op zondag 17 juli 2011 01:17 schreef Peter het volgende:
Zou daar in het bejaardentehuis nog wat van over zijn? Of is hij dan verteerd door het azijnpissen de hele tijd?
Ik ben ook al sinds 4 uur wakker! En net pas thuisgekomen van een feestje.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:37 schreef Steve het volgende:
Extrema was weer gezellig (en duur).
. Regen de hele avond, maar ach, de lol was er niet minder om.
. Wel een lange dag geweest, was véél te vroeg op om mijn ouders uit te zwaaien die op vakantie gingen (en na 160 km blijkbaar nog even zijn omgekeerd en vanmiddag thuis zijn geweest, wat ik te weten moest komen na een voicemail of ik vandaag nog even terug wilde bellen (waarbij je natuurlijk meteen weer het ergste denkt).
).
+1quote:Op zondag 17 juli 2011 01:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hij moet eens een keer goede sex hebben.
Nope. Waarschijnlijk toch echt echt.quote:
Eens. Heb hem op dvdquote:Op zondag 17 juli 2011 02:42 schreef Stroekie het volgende:
Contracorriente is wel een prachtige filmmet een aangrijpend verhaal
Als je nou gezegd had dat je zere knieën had, had dat een leuk bruggetje geweest met het orale onderwerp wat ze hier gevoerd hebben,quote:
Is dat even pech hebben voor jouquote:Op zondag 17 juli 2011 10:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als je nou gezegd had dat je zere knieën had, had dat een leuk bruggetje geweest met het orale onderwerp wat ze hier gevoerd hebben,
Niet voor mij, maar wel voor dat gepeupel hier.quote:
quote:The son of a local farmer makes delicious organic- standard yoghurts.
Bij gebrek aan betere andere dingen.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:33 schreef Steve het volgende:
[..]
Kom maar ja. Plus, Brabant, dus de beste worstenbroodjes..
quote:Op zondag 17 juli 2011 12:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Biologische mannenyoghurt is onbespoten.
Hebben ze dienblaadjes van 1 bij 2 meter dan?quote:
Rotterdam. Vanmorgen is de verkeerde bij me in bed geslopen dan denk ik, aangezien ik wakker werd naar een schaap in plaats van een kat met een ooglapje.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:54 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Waar is dat daar, en ik hier? Wat doen we verkeerd?
Ik vond 'm ook wel goed.quote:Op zondag 17 juli 2011 05:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nope. Waarschijnlijk toch echt echt.
1 van m'n favoriete films/docu's. Spannend. Grappig. Ontroerend.
En opnames starten al in 2007, terwijl ergens in beeld komt dat een foto in 2008 geupload isquote:Op zondag 17 juli 2011 13:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik vond 'm ook wel goed.![]()
Maar volgens mij tóch wel nep:
Anachronisms: As Nev is looking at Megan's Facebook page, you can see "likes" visible. Since this is happening in 2008, the "Like" button was not yet in use by Facebook. (IMDb)
quote:
Het is om de hoek bij waar ik nu ben. Zodadelijk toch maar even gaan kijken.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie nu een lange rij voor een blote hete boerenknul die enorm staat te handkarnen
quote:Op zondag 17 juli 2011 13:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik vond 'm ook wel goed.![]()
Maar volgens mij tóch wel nep:
Anachronisms: As Nev is looking at Megan's Facebook page, you can see "likes" visible. Since this is happening in 2008, the "Like" button was not yet in use by Facebook. (IMDb)
Je snapt dat we foto's willen op gay expectations?quote:Op zondag 17 juli 2011 13:16 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het is om de hoek bij waar ik nu ben. Zodadelijk toch maar even gaan kijken.
Uiteindelijk maakt het ook geen drol uit of het nu echt of nep is, het gaat om het verhaal en of je daar van genietquote:Op zondag 17 juli 2011 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja er gaat/ging heel veel speculatie over. Maar eigenlijk wil ik t gewoon niet weten. Kinda spoils the fairytale. En ik kan zo heerlijk gigantisch hard huilen bij die film bij 1 van de laatste stukken. Ik breek echt
True, maar toch..... als blijkt dat ie nep is verliest ie misschien net de glans. Catfish dan hequote:Op zondag 17 juli 2011 13:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Uiteindelijk maakt het ook geen drol uit of het nu echt of nep is, het gaat om het verhaal en of je daar van genietBlair Witch Project, zo nep als wat, maar ik vond (en vind) het zo cool
Genoeg argumenten, genoeg tegenargumenten. We zullen het nooit te weten komen :3quote:Op zondag 17 juli 2011 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True, maar toch..... als blijkt dat ie nep is verliest ie misschien net de glans. Catfish dan heNiet Blair, daar heb ik geen moment over getwijfeld.
Jakkie bah, wat banaal!quote:Op zondag 17 juli 2011 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie nu een lange rij voor een blote hete boerenknul die enorm staat te handkarnen
Oh ja, dat fotoblog.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je snapt dat we foto's willen op gay expectations?
Nee die taal die jij uitsloeg gisterquote:
Inderdaad, maar toch kan ik het niet laten om het naderhand uit te zoeken.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja er gaat/ging heel veel speculatie over. Maar eigenlijk wil ik t gewoon niet weten. Kinda spoils the fairytale.
Serieus?quote:En ik kan zo heerlijk gigantisch hard huilen bij die film bij 1 van de laatste stukken. Ik breek echt
Jepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Goed aangepaktquote:
Oeh! Vertel!quote:Op zondag 17 juli 2011 18:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat Steve en ik ontdekten waar G_E woonde en 'm op gingen zoeken.
oh mijn hemel ik lig op de grond hahaquote:Op zondag 17 juli 2011 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
We vonden je. Nou ja, het gebouw waar je in woont dan, waar we toevallig iemand tegenkwamen die ook vrijwilliger bij Friso was, en Steve kende haar dus. Dus daar gingen we mee praten maar toen moest iedereen geëvacueerd worden en als je niet meeging moest je een tuin leeghalen. Iedereen ging snel weg behalve ik en toen moest ik de tuin leeghalen
!
Maar toen ik daarmee klaar was stond iedereen buiten opgesteld in rijen, en jij ook, maar je had een jurk aan.
True story.
quote:Op zondag 17 juli 2011 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
We vonden je. Nou ja, het gebouw waar je in woont dan, waar we toevallig iemand tegenkwamen die ook vrijwilliger bij Friso was, en Steve kende haar dus. Dus daar gingen we mee praten maar toen moest iedereen geëvacueerd worden en als je niet meeging moest je een tuin leeghalen. Iedereen ging snel weg behalve ik en toen moest ik de tuin leeghalen
!
Maar toen ik daarmee klaar was stond iedereen buiten opgesteld in rijen, en jij ook, maar je had een jurk aan.
True story.
een paar flessen vodka leeg drinkenquote:Op zondag 17 juli 2011 20:48 schreef Aneurysma het volgende:
Oké let op. Jongetje kennen, elke dag praten op msn, hem leuk vinden, hij heeft een vriendin maar is wel bi. Steeds als hij weg gaat, feest ofzo, voel ik me doelloos en slecht en wil ik dood. Wat doen?
Je oplossing staat momenteel als hoogste genoteerd op de ranglijst met gegeven oplossingen (1/1). Bedankt voor je suggestie.quote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JepAaawh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk wel dat heel veel kijkers -ondanks haar daden- veel sympathie voor haar hebben. Ikzelf had dat wat minder omdat ik ervan uit ging dat het toch allemaal nep was.
Sporten?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:48 schreef Aneurysma het volgende:
Oké let op. Jongetje kennen, elke dag praten op msn, hem leuk vinden, hij heeft een vriendin maar is wel bi. Steeds als hij weg gaat, feest ofzo, voel ik me doelloos en slecht en wil ik dood. Wat doen?![]()
Geeft hij iets van signalen tijdens het MSN-en?Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
Liever niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:57 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Sporten?![]()
Geeft hij iets van signalen tijdens het MSN-en?
Wat 'n sukkel in dat geval.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:58 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Liever niet.
Ja hij flirt. [ afbeelding ]
Hij mag van zijn vriendin seks met jongens.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Wat 'n sukkel in dat geval.![]()
Maar ehm.:
1. Zet 'm uit je hoofd.
2. Ga ervoor.
3. Doe niks, het probleem lost zich uiteindelijk een keer vanzelf op.
Maar hij mag vast geen relatie met een jongen... dus wil je hem daten of met hem naar bed?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:16 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Hij mag van zijn vriendin seks met jongens.
Dan wordt het 2 want 1 lukt niet en 3 maakt me serieus depressief.
Weet ik niieeet.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar hij mag vast geen relatie met een jongen... dus wil je hem daten of met hem naar bed?
Ik denk dat je hem beter uit je hoofd kunt zetten. Voor je eigen gezondheid.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:39 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Weet ik niieeet.Seks zou al leuk zijn maar ik heb vast behoefte aan meer, ja.
Ik denk het ook. Enig idee hoe makkelijk dat gaat?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem beter uit je hoofd kunt zetten. Voor je eigen gezondheid.
Ik heb net een boek geschreven over eenzelfde situatie... niet uit ervaring maar misschien heb ik wel een idee jaquote:Op zondag 17 juli 2011 21:55 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Enig idee hoe makkelijk dat gaat?
Aah, bedankt voor de hulp wel. Je hebt gelijk.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb net een boek geschreven over eenzelfde situatie... niet uit ervaring maar misschien heb ik wel een idee ja
Sterktequote:Op zondag 17 juli 2011 21:59 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Aah, bedankt voor de hulp wel. Je hebt gelijk.
Ik ga maar slapen. Mijn ouders denken vast dat ik helemaal gek geworden ben. Au revoir.
Ik dacht dat jongens meestal te vroeg kwamen, niet te laat?quote:
oww ik dacht: elke keer probeer je t weer.. maar je blijft je verbazen over hoe weinig je mistquote:Op zondag 17 juli 2011 23:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dat jongens meestal te vroeg kwamen, niet te laat?
Ach, hierdoor ga je het leven toch meer waarderen, het "onhandig, ongemakkelijke" van verliefde stelletjes, net pubers, puppylovequote:Op maandag 18 juli 2011 00:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil niemands ware ontmoeten, behalve die van mezelf.
Zo zit ik niet in elkaar helaasquote:Op maandag 18 juli 2011 00:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ach, hierdoor ga je het leven toch meer waarderen, het "onhandig, ongemakkelijke" van verliefde stelletjes, net pubers, puppylove
Jij hebt je ware al lang ontmoet, alleen weet je het zelf nog nietquote:
Hij weet het wel, alleen realiseert hij het niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Jij hebt je ware al lang ontmoet, alleen weet je het zelf nog niet
Minder dan jijquote:Op maandag 18 juli 2011 01:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat weten/realiseren jullie (je) allemaal wat ik (me) niet weet/realiseer?
De perfecte =/= de ware, maar de perfecte is pas perfect als je ook samen met hem bent. Zo niet, dan is het toch niet perfect.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Is ie daarom dan minder de ware? Is de ware gelijk aan de perfecte?
Ik interpreteer "de ware" als iemand die precies juist is voor jou. En als er iets mis is met hem, is ie dus net niet helemaal precies juist. Er zijn nog meer anderen die even juist zijn als hij, alleen dan met iets anders "mis".quote:Op maandag 18 juli 2011 02:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Is ie daarom dan minder de ware? Is de ware gelijk aan de perfecte?
quote:Op maandag 18 juli 2011 06:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb niet geslapen. En voel me prima.
ikvl kan me herinneren dat ik zo'n post al eens eerder van je heb gelezen in zo'n situatiequote:Op maandag 18 juli 2011 01:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik lig nu als ongewilde getuige op mijn martasje in de huiskamer terwijl het liefdeskoppel in de slaapkamer liggen, nadat ze elkaar al 3 dagen niet hebben gezien.
Ik ben doodsbang om geluiden op te vangen, spijt dat ik geen oordopjes bij me heb.
Ik wilde net zeggen: begin je weer?quote:Op maandag 18 juli 2011 08:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ikvl kan me herinneren dat ik zo'n post al eens eerder van je heb gelezen in zo'n situatie
ja en die zagen er daarna ook nooit meer...quote:Op maandag 18 juli 2011 08:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ikvl kan me herinneren dat ik zo'n post al eens eerder van je heb gelezen in zo'n situatie
Wooohooo where you lucky night?quote:Op maandag 18 juli 2011 06:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb niet geslapen. En voel me prima.
W'rom hedde gij nie geslape?!quote:
Je hebt hem "per ongeluk" Dave genoemd ipv Yvoquote:Op maandag 18 juli 2011 08:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja en die zagen er daarna ook nooit meer...
Ik ben Ang3lsvb cockblocker
Deze lijkt me nuchter genoeg om zich niet eenvoudig weg te laten jagenquote:Op maandag 18 juli 2011 09:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt hem "per ongeluk" Dave genoemd ipv Yvo
Je hebt alle scharrels van de afgelopen jaren opgenoemd
Je hebt het gehad over trouwen en kinderen
Je hebt zelfs gezegd "Als het nou uitgaaat he, dan wil ik wel een optie"
Maar iets zegt me dat deze niet zo makkelijk wegrent
Ach. Je hebt vakantie. Fuck ritmequote:Op maandag 18 juli 2011 09:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Omdat mijn ritme een beetje fucked up is. Als het goed is val ik vandaag rond het middaguur in slaap, maar ik ga mezelf wakkerhouden en netjes om 23.00 slapen om mijn ritme weer op orde te krijgen.
En hij schijnt toch wel echt een beetje verliefd te zijn op me, dats cheelt ookquote:Op maandag 18 juli 2011 09:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Deze lijkt me nuchter genoeg om zich niet eenvoudig weg te laten jagen.
Ik snap ook niet waaromquote:Op maandag 18 juli 2011 09:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hij schijnt toch wel echt een beetje verliefd te zijn op me, dats cheelt ook
Ik snap niet waarom, maar het schijnt zo te zijn
Een helleveeg!quote:Op maandag 18 juli 2011 09:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom. Jij bent een draak!
with friends like that...quote:Op maandag 18 juli 2011 09:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou dat soort zaken niet kunnen waarderen geloof ikquote:Op maandag 18 juli 2011 09:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deze keer was t geloof ik meer voor de gein hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 10:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou dat soort zaken niet kunnen waarderen geloof ik
of in sommige gevallen niet eens dat.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:28 schreef Ang3l het volgende:
En dan zetten ze hun bril af en doen hun haar anders en ineens zijn ze mooi volgens de hele wereld
Whoah, drie hele posts zonder het te hebben over je oh-zo-hetero-vriendje!quote:Op maandag 18 juli 2011 10:54 schreef Ang3l het volgende:
Geen idee. Nieuwe foto waarop je karakter niet zichtbaar is?
Was dat nog allemaal vanochtend toen ik dat allemaal zei?quote:Op maandag 18 juli 2011 09:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een beetje!quote:Op maandag 18 juli 2011 09:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hij schijnt toch wel echt een beetje verliefd te zijn op me, dats cheelt ook
Ik snap niet waarom, maar het schijnt zo te zijn
Je hebt helemaal gelijk, je kunt veel beter een vriend hebben zoals jij.quote:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:54 schreef Ang3l het volgende:
Geen idee. Nieuwe foto waarop je karakter niet zichtbaar is?
Take off your shirt.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:43 schreef Ang3l het volgende:
Zag hister een trailer van een nieuwe filmw aarin Julianne Moore![]()
![]()
en Emma Stone
![]()
![]()
samen zittten
Die jaquote:Op maandag 18 juli 2011 12:33 schreef Steve het volgende:
[..]
Take off your shirt.
*shirt uit*
Seriously?! It's like you're photoshopped!
Trailer ziet er best leuk uit.. (afgezien van de voorspelbare verhaallijn).
Dat zei je, dat je kon zien dat ie verliefd wasquote:
precies ik heb nooit een beetje gezegd, hij is stimpelstapel verliefd, hij bloost nog net niet maar, hij sprankelTquote:Op maandag 18 juli 2011 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zei je, dat je kon zien dat ie verliefd was
Ik hoop dat ie sprankelt met een t, maar verder is het leuk om te horenquote:Op maandag 18 juli 2011 13:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
precies ik heb nooit een beetje gezegd, hij is stimpelstapel verliefd, hij bloost nog net niet maar, hij sprankeld
Ja zeg, ik ga toch zeker niet zeggen dat ik verliefd ben?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:27 schreef Peter het volgende:
En jij Ang3l? Je houdt je nogal op de vlakte over je eigen gevoelens...
daar kan ik natuurlijk uitgebreid over gaan vertellenquote:Op maandag 18 juli 2011 13:27 schreef Peter het volgende:
En jij Ang3l? Je houdt je nogal op de vlakte over je eigen gevoelens...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
hij een een vlugge leerling als hij nu al valse nichtenstreken gaat krijgenquote:Op maandag 18 juli 2011 13:54 schreef Ang3l het volgende:
Nou hij kan ook wel een beetje vals zijn hoor
Hij zei vooraf al in een SMS: Zeg dick even dat ie zich gedraagt zometeen, anders is onze relatie vanavond nog voorbij ook!
Dus hij kan er wel mee spotten/lachen
daar heb jij toch je eigen fan topic voorquote:Op maandag 18 juli 2011 14:14 schreef Ang3l het volgende:
GODDAMMIT BREEZERHOER!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Of telt het niet als ik er zelf niet over ben begonnen?
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:14 schreef Ang3l het volgende:
GODDAMMIT BREEZERHOER!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Of telt het niet als ik er zelf niet over ben begonnen?
Zurrik.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:12 schreef Ang3l het volgende:
Post 3: Volgende week gaan we een pre-lowlands camping-uitje doen met wat vrienden..... volgens mij hebben we dan ook eindelijk eens genoeg man bij elkaar om een keer Weerwolven (op fok = maffia) te gaan spelen.Zin an!
Joahquote:
Prik jij nou maar gewoon een datum voor het dramadiner!quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:14 schreef Ang3l het volgende:
Post 4: Ik wil goddomme de nieuwe afleveringen van Game of Thrones! Ik vind 't leukMisschien toch maar ff zelf downloaden ipv wachten op collega (die heeft hem met NL ondertiteling)
quote:
Kei/kai doet bij mij altijd gelijk afbreuk aan hetgeen waar het over gaat. Alsof men beschimmelde aardbeien doet bij je ijssorbet die je als dessert hebt na een werkelijk geweldig diner. Alsof iemand een natte scheet laat tijdens de hete seks. Alsof Zac Efron opeens een afwijkende tik heeft met z'n linkerbeen waardoor hij continue als een mongooltje rondloopt.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 15:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kei/kai doet bij mij altijd gelijk afbreuk aan hetgeen waar het over gaat. Alsof men beschimmelde aardbeien doet bij je ijssorbet die je als dessert hebt na een werkelijk geweldig diner. Alsof iemand een natte scheet laat tijdens de hete seks. Alsof Zac Efron opeens een afwijkende tik heeft met z'n linkerbeen waardoor hij continue als een mongooltje rondloopt.
Genoteerd. Keibedankt!quote:Op maandag 18 juli 2011 15:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kei/kai doet bij mij altijd gelijk afbreuk aan hetgeen waar het over gaat. Alsof men beschimmelde aardbeien doet bij je ijssorbet die je als dessert hebt na een werkelijk geweldig diner. Alsof iemand een natte scheet laat tijdens de hete seks. Alsof Zac Efron opeens een afwijkende tik heeft met z'n linkerbeen waardoor hij continue als een mongooltje rondloopt.
Ik vind het altijd kankerfijn om kankervaak kei te gebruikenquote:Op maandag 18 juli 2011 15:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Da;s gewoon de sekswalm of dat opgedroogde zaad op de vloer hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 15:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
het is zonde dat ik het huis hier aan het luchten ben, want er hangt liefde in de lucht
Uhmquote:Op maandag 18 juli 2011 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het altijd kankerfijn om kankervaak kei te gebruiken
Geld? Get in linequote:
Wat krijg ik morgen?quote:
Met andere woorden: "je bent veel te dik"quote:
hier ook te veel naar mijn zin, moet over 30 minuten nog 7 km naar huis fietsen, zonder jas...quote:
Kei!quote:Op maandag 18 juli 2011 17:02 schreef TheVulture het volgende:
Met andere woorden: "je bent veel te dik"
Gedaan !quote:
Dat klinkt heel lullig gezegd dat hij jou "for granted" neemt en die collega een stuk interessanter blijkbaar... daar zou ik ook niet blij van wordenquote:Op maandag 18 juli 2011 17:09 schreef creno het volgende:
[..]
Gedaan !
Maar echt vermoeiend is het wel, als die collega vraagt of we meegaan naar een festival dan is het meteen ja, toen ik vroeg of we naar extrema (ongeveer zelfde soort feest) gaan is het mwa, misschien.
R koopt een nieuwe auto en de collega maakt er een opmerking over "je maakt er toch geen rookhok van he" dan besluit ie meteen om er niet meer in te roken. (en dan als smoesje, ik wil toch eigenlijk gaan stoppen met roken, terwijl ie van te voren nog zei dat ie dan lekker onderweg kon roken).
Nu weer dit, wij zouden een hotel boeken, of ik dan ook meteen een kamer voor hem kan zoeken.
Wtf moet ik hier mee ???
Kijk mijn probleem is, en dat weet ik van mezelf, dat ik jaloers ben. Maar dit is toch ook heel jaloersmakend ? Of zie ik het te zwaar in.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat klinkt heel lullig gezegd dat hij jou "for granted" neemt en die collega een stuk interessanter blijkbaar... daar zou ik ook niet blij van worden
Als het echt zo is als dat jij beschrijft heb je wat mij betreft wel enige reden om jaloers te zijn ja. De vraag is alleen of jij het door de jaloezie al niet gekleurd ziet en het op die manier wellicht verkeerd interpreteert... dus zegt hij echt meteen 'ja en amen' op die initiatieven of komt het alleen maar zo op je over...quote:Op maandag 18 juli 2011 17:15 schreef creno het volgende:
[..]
Kijk mijn probleem is, en dat weet ik van mezelf, dat ik jaloers ben. Maar dit is toch ook heel jaloersmakend ? Of zie ik het te zwaar in.
Misschien dat ik het verkeerd interpreteer, maar wel typisch dat het dan bij meerdere dingen zo is.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als het echt zo is als dat jij beschrijft heb je wat mij betreft wel enige reden om jaloers te zijn ja. De vraag is alleen of jij het door de jaloezie al niet gekleurd ziet en het op die manier wellicht verkeerd interpreteert... dus zegt hij echt meteen 'ja en amen' op die initiatieven of komt het alleen maar zo op je over...
Ja we zijn naar een festival met hem geweest, we zijn naar de Walibi frightnight geweest, vorig jaar was ie ook op de boot mee, dus ik ken hem en het is een aardige gozer.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb jij die college ook wel eens ontmoet?
Als dat de voorwaarde is dat ik dan pas mee mag met de boot wil ik dat best doen, wij in het centrum een hotel, en collega aan de andere kant van amsterdamquote:Op maandag 18 juli 2011 17:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Laat 'm zelf een hotel boeken. 't Is jouw baas niet.
Ik had het bij me, heb het nog steeds, wanneer ontmoeten wij elkander?quote:
Kom je eten?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik had het bij me, heb het nog steeds, wanneer ontmoeten wij elkander?
Je doet het tochquote:Op maandag 18 juli 2011 18:34 schreef Steve het volgende:
Je kunt overal wel wat achter gaan zoeken. Ik zie niet echt iets waarvan ik denk dat hij achter een andere vent aan zit. Een goede vriendschap, waarbij hij indruk wil maken op de ander is niet iets geks.
Maar ik ken alledrie de partijen niet, dus kan er niks van zeggen verder..
jij zou toch koken... zeg maar wanneer?quote:
Morgen en overmorgen niet, de rest van de week kan. Of volgende week dinsdag.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
jij zou toch koken... zeg maar wanneer?
Nee nu niet meer neequote:
ach Kugje schatje wat zit je nou weer dwars dat je zo vervelend bent, wil je een knuffel?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
Creno je hebt gelijk, je vriendje heeft een affaire met een andere man, oh wacht, als je een affaire hebt dan praat je er niet over met je partner en probeer je alle verdenkingen te ontkrachten. Dus alles wat je vriend niet doet door er WEL over te praten.
Creno, je bent een onzeker wijf.
Als je denkt dat je vriend alleen nog maar ogen heeft voor een ander, vraag het dan gewoon. Gewoon recht op de man af: "ben jij verliefd op je collega want het begint er behoorlijk op te lijken."
Jullie zijn nu al zo'n honderd jaar bij elkaar, het minste dat je wel kan doen is om er gewoon een gesprek over te beginnen.
Die laatste opmerking is inderdaad wel waar het op lijkt... het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat hij een vriendschap met die collega wil opbouwen... en als ik naar mezelf kijk zou ik het van mijn partner wel op prijs stellen dat ik die ruimte zou krijgen... het wordt wat anders als ie met hem wel allerlei dingen wil doen en tegen jou bij dezelfde dingen zegt dat ie er geen zin in heeft.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:35 schreef creno het volgende:
[..]
Misschien dat ik het verkeerd interpreteer, maar wel typisch dat het dan bij meerdere dingen zo is.
Maar de collega is hetero, dus dat is dan al een geruststelling (hou je mond ang3l) maar R had na de ski-reis die ze met het werk hadden gemaakt , wel zo'n opmerking gemaakt tegen me van dat die collega zo'n lekker lijf had.
Dan is er ook nog het ding dat ie erover zat te denken om met hem te gaan sporten.
Ze zijn met collega's ook eens een keer wat gaan drinken op een donderdag, die collega was de dag erop vrij, R niet, maar bleef ook tot 3 uur.
Het komt een beetje over als je vroeger op school wel eens had, van die populaire jongens en dan die andere jongens die daar bij wilde horen.
Morgen gaat hij ook niet batsen hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 18:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
met wie ga je overmorgen batsen?
Donderdag heb ik tijd?
Zoals met dat voorbeeld van Extrema?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die laatste opmerking is inderdaad wel waar het op lijkt... het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat hij een vriendschap met die collega wil opbouwen... en als ik naar mezelf kijk zou ik het van mijn partner wel op prijs stellen dat ik die ruimte zou krijgen... het wordt wat anders als ie met hem wel allerlei dingen wil doen en tegen jou bij dezelfde dingen zegt dat ie er geen zin in heeft.
Dat had ik weken geleden al gedaan, en dat onkende hij.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
Creno je hebt gelijk, je vriendje heeft een affaire met een andere man, oh wacht, als je een affaire hebt dan praat je er niet over met je partner en probeer je alle verdenkingen te ontkrachten. Dus alles wat je vriend niet doet door er WEL over te praten.
Creno, je bent een onzeker wijf.
Als je denkt dat je vriend alleen nog maar ogen heeft voor een ander, vraag het dan gewoon. Gewoon recht op de man af: "ben jij verliefd op je collega want het begint er behoorlijk op te lijken."
Jullie zijn nu al zo'n honderd jaar bij elkaar, het minste dat je wel kan doen is om er gewoon een gesprek over te beginnen.
Geef het kusje dan maar terugquote:
Wel veilig he, vershoudfolie over de cam.quote:
Oh ja, donderdag word ik telefonisch geinterviewd voor de radio. Dat kan ook met regen.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:32 schreef wonderer het volgende:
Ik wilde donderdag iets doen en nu ben ik vergeten wat, maar het weer is er toch niet naar (36 graden en regen)
[Lesbeau] #369: Al 5 jaar een begrip op FOK!quote:Op maandag 18 juli 2011 20:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Hallo heaumeaus.
Ik heb even een vraagje: waarom is er wel een homotopic, maar geen lesbotopic?
Zitten er eigenlijk wel lesbo's op FOK!?
Ik ben ze volgens mij nog nooit tegengekomen.
Slllllllllllurpquote:Op maandag 18 juli 2011 20:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
Felching... Ang3l weet wat het is, hij doet het naar eigen zeggen met regelmaat.
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
[Lesbeau] #369: Al 5 jaar een begrip op FOK!
Er is ook een biseksuelen-reeks.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Leer ik ook weer eens wat.
Ik ben trouwens geen lesbo, maar ik vroeg het me gewoon af.
Ik ben hetero.quote:
de folie is op.... damnquote:Op maandag 18 juli 2011 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel veilig he, vershoudfolie over de cam.
Mja, Bier & Tieten, en allerlei andere topics zijn hetero-georienteerdquote:Op maandag 18 juli 2011 20:40 schreef Madame_Paon het volgende:
Ok.
Er is vast geen hetero slowchattopic.
Ik houd van jullie allemaal.
Ik vind een homo-huwelijk ook niks eigenlijk. Maar nu vind ik het concept huwelijk eigenlijk sowieso niks, dus of dit telt...quote:Op maandag 18 juli 2011 20:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Bier & Tieten is volgens mij meer voor heteromannen.
Maar een heteroslowchattopic is ook onnodig. Dan kan volgens mij minstens 75% van FOK! daar wel in posten. Totaal onoverzichtelijk.
Obama is trouwens tegen het homohuwelijk sinds hij president is.
Nu vind ik hem niet meer lief.
te laat gewoon.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet nu nog gaan tennissen
Fijn zo laat ingedeeld worden
Maar zou jij anderen verbieden te trouwen omdat jij het niks vindt? Nogal een verschil, m.i.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind een homo-huwelijk ook niks eigenlijk. Maar nu vind ik het concept huwelijk eigenlijk sowieso niks, dus of dit telt...
Nope... na 3 uur banjeren in de regen waren we er wel klaar mee. Zijn rond 9 uur richting station gegaan.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:25 schreef Steve het volgende:
[..]
Ben je zaterdag tot het einde gebleven?
We hebben rond 9 uur de taxi gebeld of die tijd had eerder te komen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:04 schreef Vlarp het volgende:
Nope... na 3 uur banjeren in de regen waren we er wel klaar mee. Zijn rond 9 uur richting station gegaan.
Jij dan?
We liepen er ook al vanaf half 1 rond. Dus de voetjes begonnen ook pijn te doenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:08 schreef Steve het volgende:
[..]
We hebben rond 9 uur de taxi gebeld of die tijd had eerder te komen.. Half 10 gegaan. Alleen jammer dat we daardoor de eindshow moesten missen, die was vorig jaar best tof.
Regen was een beetje jammer ja..
Oh... was je dit jaar wel nuchter dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:11 schreef Steve het volgende:
Dan ben ik gewoon niet zoveel gewend.. En zat ik teveel in een uhm... roes.
.
Ik vond het bier niet te zuipen.quote:
Ik mag een keertje laat opblijven van mezelf.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
Steve gaat laat naar bed nu hij home alone is...
Maar morgen komt tv langs! Goed veel nacht creme gebruiken!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:19 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik mag een keertje laat opblijven van mezelf..
Ach, ik heb nog genoeg tijd om bij te slapen voordat jij komt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
Maar morgen komt tv langs! Goed veel nacht creme gebruiken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |