zijn we nu onveilige sex aan het promoten?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:59 schreef wonderer het volgende:
Slikken stelt volgens mij minder voor dan je denkt, Kug. Gewoon een keer proberen
We'll cross that bridge when we get there.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:59 schreef wonderer het volgende:
Slikken stelt volgens mij minder voor dan je denkt, Kug. Gewoon een keer proberen
Als je het per se zo wil zien, dan ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zijn we nu onveilige sex aan het promoten?
Zelden zo'n homotopic in het homotopic gehad, hm?quote:
Niet zeiken.quote:omdat ik de eer van een KK-topic titel in ere moet houden, in plaats van die verwijfde stomme topic titels van de plebejers en het overige klootjesvolk...
Hij moet eens een keer goede sex hebben.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kugje is net een boer, je moet je pas zorgen gaan maken als die niet meer klagen en zeiken
jij offert jezelf daarvoor op ?quote:Op zondag 17 juli 2011 01:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hij moet eens een keer goede sex hebben.
Ew hell noquote:Op zondag 17 juli 2011 01:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij offert jezelf daarvoor op ?
u is gewoon te goed voor deze wereld
Er moet toch iemand zijnquote:Op zondag 17 juli 2011 01:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ik ben veel te oud, dus dat gaat dan niet lukken
Ach, als ie het lief vraagt... maar dan wordt het slikken weer problematischquote:
Waarschijnlijk toch fakequote:Op zondag 17 juli 2011 01:13 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Het ging hier een tijdje terug toch over de film Catfish hè? Is dat nu echt of toch in scene gezet?
Ik ging er tijdens het kijken vanuit dat het in scene was gezet namelijk, maar ik lees net dat de makers (blijven) beweren dat het echt is.
Kug is nu al een norse, verbitterde, verzuurde, ouwe nichtquote:Op zondag 17 juli 2011 00:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kugje is net een boer, je moet je pas zorgen gaan maken als die niet meer klagen en zeiken
beplast hij dan zichzelf ?quote:Op zondag 17 juli 2011 01:17 schreef Peter het volgende:
Zou daar in het bejaardentehuis nog wat van over zijn? Of is hij dan verteerd door het azijnpissen de hele tijd?
Ik ben ook al sinds 4 uur wakker! En net pas thuisgekomen van een feestje.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:37 schreef Steve het volgende:
Extrema was weer gezellig (en duur).
. Regen de hele avond, maar ach, de lol was er niet minder om.
. Wel een lange dag geweest, was véél te vroeg op om mijn ouders uit te zwaaien die op vakantie gingen (en na 160 km blijkbaar nog even zijn omgekeerd en vanmiddag thuis zijn geweest, wat ik te weten moest komen na een voicemail of ik vandaag nog even terug wilde bellen (waarbij je natuurlijk meteen weer het ergste denkt).
).
+1quote:Op zondag 17 juli 2011 01:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hij moet eens een keer goede sex hebben.
Nope. Waarschijnlijk toch echt echt.quote:
Eens. Heb hem op dvdquote:Op zondag 17 juli 2011 02:42 schreef Stroekie het volgende:
Contracorriente is wel een prachtige filmmet een aangrijpend verhaal
Als je nou gezegd had dat je zere knieën had, had dat een leuk bruggetje geweest met het orale onderwerp wat ze hier gevoerd hebben,quote:
Is dat even pech hebben voor jouquote:Op zondag 17 juli 2011 10:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als je nou gezegd had dat je zere knieën had, had dat een leuk bruggetje geweest met het orale onderwerp wat ze hier gevoerd hebben,
Niet voor mij, maar wel voor dat gepeupel hier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |