Nog een reden waarom ik op kamers wil.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:00 schreef Kaasrol het volgende:
Sneeuw... Dat gaat niet leuk worden met de trein
Goede reden. Heb jij nou eigenlijk al een kamer gevonden dan?quote:
Waar zoeken jullie allemaal kamers, welke steden?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Goede reden. Heb jij nou eigenlijk al een kamer gevonden dan?
Utrecht, of net erbuiten.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waar zoeken jullie allemaal kamers, welke steden?
Nee, ik heb nog nergens op gereageerd. Binnenkort ga ik serieus zoeken. Het lijkt mij echt moeilijk om een kamer in Utrecht te vinden.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Goede reden. Heb jij nou eigenlijk al een kamer gevonden dan?
Waar ligt Nimwegen?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waar zoeken jullie allemaal kamers, welke steden?
Ikke in Nimwegen.. yippie, beetje(nogal) moeilijk om daar een kamer te vinden.
Daarom net buiten Utrechtquote:Op zondag 17 juli 2011 00:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog nergens op gereageerd. Binnenkort ga ik serieus zoeken. Het lijkt mij echt moeilijk om een kamer in Utrecht te vinden.
Geen flauw idee, maar net erbuiten zal wel een stuk goedkoper zijn denk ikquote:
Meetenquote:Op zondag 17 juli 2011 00:03 schreef Etsu het volgende:
Ik ga 16 augustus ook naar Nijmegen. Cool he?
Waar precies? Raboud?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:04 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
MeetenDan ben ik er ook namelijk: introductie
Valt flink tegen.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar net erbuiten zal wel een stuk goedkoper zijn denk ik
Wat is uw purpose of visit dan?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:05 schreef Etsu het volgende:
Geen idee of ik bij Raboud moet zijn, maar denk het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |