Terecht.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:56 schreef Etsu het volgende:
Pff, ik zit me nu af te vragen of het niet beter was geweest om HBO te gaan doen ipv weer vwo.
Dan was het wat voor opleiding geworden?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:56 schreef Etsu het volgende:
Pff, ik zit me nu af te vragen of het niet beter was geweest om HBO te gaan doen ipv weer vwo.
Jawel, goddelijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een laag temperatuur kan in de winter wel fijn zijn, maar zo koud hoeft het van mij ook weer niet.
Bellen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:57 schreef emzor1994 het volgende:
Mensen ik heb iets van 2 weken geleden mijn ov aangevraagd, dat ding met pasfoto enzo opgestuurd.. maar ik heb nog steeds geen bevestigingsmail gehad dat ze iets ontvangen hebben... zou ik moeten bellen of nog even afwachten omdat het misschien nu heel druk is daar met aanvragen?
Weet ik veel, mijn eigen perspectief. Toen ik op VWO zat wou ik ook toch al HBO doenquote:
Vrijetijdskunde of communicatie.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dan was het wat voor opleiding geworden?
Vrijetijdskundequote:
Mijn keus niet willen respecteren en mij daarom bashenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:57 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Vrijetijdskunde______________________________!
Iemand anders nog suggesties?quote:
Vrijetijdskunde.. ik dacht 10 seconden geleden: ''proest.. bestaat dat echt?!''quote:
Ja toch echt een bazenstudie jwzzquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vrijetijdskunde.. ik dacht 10 seconden geleden: ''proest.. bestaat dat echt?!''
Googlen --> ''''
Er is niets mis met vrijetijdskunde. Echt zo'n flauwe bashstudie geworden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:57 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Vrijetijdskunde______________________________!
Vrijetijdskundequote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn keus niet willen respecteren en mij daarom bashen_______!
Ik afgelopen dinsdag, nog niks gehoord iddquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:57 schreef emzor1994 het volgende:
Mensen ik heb iets van 2 weken geleden mijn ov aangevraagd, dat ding met pasfoto enzo opgestuurd.. maar ik heb nog steeds geen bevestigingsmail gehad dat ze iets ontvangen hebben... zou ik moeten bellen of nog even afwachten omdat het misschien nu heel druk is daar met aanvragen?
Ja maarja.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:58 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Vrijetijdskunde____________________________________!
En het is toch jouw keus helemaal niet geworden, je gaat weer vwo doen
Nee, dan kan je maar eventjes naar buiten. Met sneeuw wil ik zo lang mogelijk buiten blijven.quote:
http://www.spreadshirt.nl(...)rgoed-C4408A16695031quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:59 schreef Heroinjunk het volgende:
Do you know the way to the plee? Fakking vet!
Jawel, majorus glijbanus!quote:Op zondag 17 juli 2011 00:00 schreef Kaasrol het volgende:
Sneeuw... Dat gaat niet leuk worden met de trein
NS.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:00 schreef Kaasrol het volgende:
Sneeuw... Dat gaat niet leuk worden met de trein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop