Dat ga ik doen als mijn jaloezieen hangenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Nergens goed voor, gewoon naakt thuis zitten.
Mooie tijd om op vakantie te gaan!quote:
Maandag!quote:
Ja, nog een week.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:11 schreef L-E het volgende:
Ga je verhuizen CL? Je zat toch bij je ouders?
quote:
Berlijn!quote:
Ik doe er waarschijnlijk net zo lang over als nuquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Je woont bijna hier in de buurt.Moet je wel vaak langs komen hè?
quote:
Tof! Jaloers! Wil ik ook altijd nog een keer heen. Hoop voor jullie dat het daar wel een beetje droog is.quote:
Nog nooit geweest maar ik vertrouw CLquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoor er opvallend veel positieve verhalen over. Ben dus erg benieuwd.
Details.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe er waarschijnlijk net zo lang over als nu
De voorspellingen zijn redelijk. Gelukkig is er zowel buiten als binnen genoeg te doen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:15 schreef Q. het volgende:
Tof! Jaloers! Wil ik ook altijd nog een keer heen. Hoop voor jullie dat het daar wel een beetje droog is.
Neukenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De voorspellingen zijn redelijk. Gelukkig is er zowel buiten als binnen genoeg te doen.
Om maar es wat te noemen.quote:
Samen gaan?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Tof! Jaloers! Wil ik ook altijd nog een keer heen. Hoop voor jullie dat het daar wel een beetje droog is.
Ik heb er nu al zin in! Gewoon even een kwartiertje fietsen om een hele avond te stalken!quote:
binnen 10 minuten te doen bedoel jequote:
Met de auto ben je wel een half uur onderweg hoor. 6,6 km fietsen met al die verkeerslichten zie ik jou nog niet doen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
binnen 10 minuten te doen bedoel je
geen verkeerslichtontwijkende route mogelijk? wat een kutstadquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Met de auto ben je wel een half uur onderweg hoor. 6,6 km fietsen met al die verkeerslichten zie ik jou nog niet doen.
Dat kan AirwiN vast wel bevestigen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geen verkeerslichtontwijkende route mogelijk? wat een kutstad
wat goed van 'mquote:
Provinciaaltje dat je er bent.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:29 schreef JoeBravo het volgende:
Utrecht (quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
CL komt verdorie maar es hier naartoe. Altijd naar dat gare Utrecht om haar te zien.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:33 schreef Q. het volgende:
Alhoewel, naar CL kan je via de A2, als daar geen file staat ben je er in 10 minuten.
Ik loop in minder dan een kwartier naar mn werk, dat is van deur tot bureau, als ik ontbijt ga halen doe ik er net een paar minuten langer overquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:33 schreef Tegan het volgende:
Naar mijn werk is ook 7km, en dat doe ik echt niet in een kwartier.
Eerder vertrekken?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik loop in minder dan een kwartier naar mn werk, dat is van deur tot bureau, als ik ontbijt ga halen doe ik er net een paar minuten langer over(waardoor ik dus zelden om 9u achter mn bureau zit).
ben fietskoerier geweest in Eindhoven, ik weet hoe het werkt. En hoe denk je dat het centrum van Arnhem er uit ziet?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Provinciaaltje dat je er bent.Alsof je op de fiets op verkeerslichten gaat wachten. En ja, Utrecht is een kutstad, maar niet daarom.
10 minuten met de auto?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:37 schreef DrMarten het volgende:
Zo, terug uit Duitsland, barre reis met dit kutweer
Voor mij 10 minuten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:36 schreef Tegan het volgende:
Lopen naar mijn werk zou wel anderhalf uur kosten denk ik.
Ik ga in Utrecht niet door rood fietsen. Ben niet levensmoe.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Provinciaaltje dat je er bent.Alsof je op de fiets op verkeerslichten gaat wachten. En ja, Utrecht is een kutstad, maar niet daarom.
Het is een prachtstad als je houdt van vinexarchitectuur, op het centrum na natuurlijk. Maar da's zo klein, krap en dorps dat het alleen leuk is als alles dicht is, anders word je gek van de mensen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:35 schreef Tegan het volgende:
Ik heb niets voor of tegen Utrecht, maar ik vind het niet echt een geweldig mooie stad ofzo.
Ik werk wel wat langer door, of iets harder.quote:
En dan kom je nog niet opdagen ookquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
CL komt verdorie maar es hier naartoe. Altijd naar dat gare Utrecht om haar te zien.
Iets meer dan een half uur, heenweg in de drukte was 10 minuten langerquote:
Er zijn ook leuke wijken om het centrum heen hoor, oost, vogelbuurt enzo.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is een prachtstad als je houdt van vinexarchitectuur, op het centrum na natuurlijk. Maar da's zo klein, krap en dorps dat het alleen leuk is als alles dicht is, anders word je gek van de mensen.
De vinex wijken liggen niet in Utrecht zelf, misschien wel de gemeente, maar niet de stadquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is een prachtstad als je houdt van vinexarchitectuur, op het centrum na natuurlijk. Maar da's zo klein, krap en dorps dat het alleen leuk is als alles dicht is, anders word je gek van de mensen.
Ik ben ook een avondmens.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik werk wel wat langer door, of iets harder.
Het station in Arnhem begint ergens op te lijkenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben fietskoerier geweest in Eindhoven, ik weet hoe het werkt. En hoe denk je dat het centrum van Arnhem er uit ziet?
Maar van hier naar m'n werk: welgeteld 1 verkeerslicht op 5 km fietsen heuvel af rollen
En de slechste infra van heel nederland.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zijn ook leuke wijken om het centrum heen hoor, oost, vogelbuurt enzo.
Lombok, Tuinwijk/dorp, Wilhelminapark, kan nog wel even door gaan inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zijn ook leuke wijken om het centrum heen hoor, oost, vogelbuurt enzo.
En dan moet je eerst nog bidden en smeken voor ze überhaupt een teken van medeleven geeft.quote:
idd ja! de nieuwe tunnel is groot!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het station in Arnhem begint ergens op te lijken
Welke?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
En het centrum met de twee lelijkste gebouwen van nederland
Is die eindelijk open? Heeft ook maar 5 jaar geduurd ofsoquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
idd ja! de nieuwe tunnel is groot!![]()
En Sonsbeekzijde wordt ook mooi volgens mij
Het wordt er niet minder vinex om.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:41 schreef PeuRac het volgende:
De vinex wijken liggen niet in Utrecht zelf, misschien wel de gemeente, maar niet de stad
Soulmate!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:41 schreef Godtje het volgende:
En de slechste infra van heel nederland.
En inwoners die bijna allemaal inmport zijn uit de rest van het land dus het hangt als los zand aan elkaar.
Ik noem dat geen Utrecht, als ik daar zou moeten wonen, zou ik net zo goed in Nieuwegein of IJsselstein/Houten, etc kunnen gaan wonenquote:
Jaarbeurs en HCquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Welke?Neudeflat en.. HC is niet één gebouw he?
CL met een permanent huisjequote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:43 schreef CherryLips het volgende:
o fuck, ik ben 14e voor een maisonnette in Vleuten
In Utrecht kan je alles lopen/fietsen en ik moet zeggen dat de bussen erg gunstig en vaak rijden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
En de slechste infra van heel nederland.
En inwoners die bijna allemaal inmport zijn uit de rest van het land dus het hangt als los zand aan elkaar.
Ze zijn weer aan het praten. Dat is al heel wat in Utrecht.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:44 schreef CherryLips het volgende:
Komt die megabios in Utrecht er nog een keer? Dit jaar ja?
Dat mis ik wel in Brabant idd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In Utrecht kan je alles lopen/fietsen en ik moet zeggen dat de bussen erg gunstig en vaak rijden.
Dus auto parkeren en OV/lopen/fietsen (dat ik dat nog een keer zeg)
zucht.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is die eindelijk open? Heeft ook maar 5 jaar geduurd ofso
Mega biosquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:44 schreef CherryLips het volgende:
Komt die megabios in Utrecht er nog een keer? Dit jaar ja?
Precies, gewoon de auto bij Q in de straat zetten, gratis parkeren.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In Utrecht kan je alles lopen/fietsen en ik moet zeggen dat de bussen erg gunstig en vaak rijden.
Dus auto parkeren en OV/lopen/fietsen (dat ik dat nog een keer zeg)
Pathé heeft ook zo'n kaart, maar de Pathé in Utrecht is kut. Die kaart is vooral handig als je in Amsterdam of Den Haag woont ofzo.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mega biosik merk hier dat het wel handig is, voor 20 euro in de maand 2x per week naar de film of nog vaker als ik zou willen. En ze draaien alles (18 zalen meende ik), maar het heeft zeker niet de sfeer van de bioscopen in Utrecht
Ze zijn begonnen met de voorbereidingen toen ik 16 was, dat is dus 10 jaar geleden! En toen waren ze zelfs al een aantal jaren bezig. Ik heb Arnhem daardoor altijd het kutste station van NL gevonden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zucht.
Ga je eens verdiepen in wat zo'n operatie qua werk inhoud (technisch, organisatorisch, etc etc) en ga je dan nog eens verbazen over de tijd.
+1quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:46 schreef Q. het volgende:
Utrecht, de enige stad waar een mongool burgemeester is.
Weet ik, maar met 3 zaaltjes stelt de Rembrandt niet zoveel voorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pathé heeft ook zo'n kaart, maar de Pathé in Utrecht is kut. Die kaart is vooral handig als je in Amsterdam of Den Haag woont ofzo.
Zo kan ik ook nog wel wat leuke steden aanwijzen, als ik selectief wijken mag weglaten die niet passen in mijn ideaalplaatje.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:44 schreef PeuRac het volgende:
Ik noem dat geen Utrecht, als ik daar zou moeten wonen, zou ik net zo goed in Nieuwegein of IJsselstein/Houten, etc kunnen gaan wonen
Faaleitquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:46 schreef Q. het volgende:
Utrecht, de enige stad waar een mongool burgemeester is.
Is de stationshal inmiddels al eens aanbesteed?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zucht.
Ga je eens verdiepen in wat zo'n operatie qua werk inhoud (technisch, organisatorisch, etc etc) en ga je dan nog eens verbazen over de tijd.
Binnen de snelwegen zijn er nauwelijks vinexwijken, het gros is meer dan 50 jaar oud. Alles daar buiten vind ik (en de meeste mensen in Utrecht met mij) geen Utrecht.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo kan ik ook nog wel wat leuke steden aanwijzen, als ik selectief wijken mag weglaten die niet passen in mijn ideaalplaatje.
Ik heb ook nog eens geen bier hier in bed!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:47 schreef JoeBravo het volgende:
en dan zeggen ze dat ik veel klaag
Wat een stel negatievelingen hier zeg
Leuk! Nog meer standaard winkels. Nog minder karakterquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:49 schreef CherryLips het volgende:
Ze zijn wel ineens druk op Utrecht CS. Nog een tweede AH To Go erbij, een tweede Starbucks, een Julia´s, Swirl´s en de bloementoko zijn verhuisd, Body Shop weg. Wat een ellende.
Bloementoko, die op de hoek?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:49 schreef CherryLips het volgende:
Ze zijn wel ineens druk op Utrecht CS. Nog een tweede AH To Go erbij, een tweede Starbucks, een Julia´s, Swirl´s en de bloementoko zijn verhuisd, Body Shop weg. Wat een ellende.
Het is een stationquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leuk! Nog meer standaard winkels. Nog minder karakter
Een goede afspiegeling van de bewoners.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:49 schreef Godtje het volgende:
Leuk! Nog meer standaard winkels. Nog minder karakter
Ja, en het zijn nog slechte boeketten ook, en gruwelijk duur.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bloementoko, die op de hoek?ik hoorde laatste wat voor een dag omzet die haalt
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een goede afspiegeling van de bewoners.
Wordt nog veel leuker!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:49 schreef CherryLips het volgende:
Waar vroeger een exentrieke kerel peukies stond te verkopen, een krant en wat tijdschriften.quote:
door m'n huidige werk kom ik er achter wat een moeilijke materie de nederlandse bodem eigenlijk is. En als datgene wat er bovenopstaan ook nog eens ongehinderd moet kunnen blijven draaien...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze zijn begonnen met de voorbereidingen toen ik 16 was, dat is dus 10 jaar geleden! En toen waren ze zelfs al een aantal jaren bezig. Ik heb Arnhem daardoor altijd het kutste station van NL gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ja maar nu zit er een broodzaak met chocolate chip cookiesquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waar vroeger een exentrieke kerel peukies stond te verkopen, een krant en wat tijdschriften.
Of een station's restauratie met daadwerkelijk acceptabele broodjes.
Een keten?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar nu zit er een broodzaak met chocolate chip cookies
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
door m'n huidige werk kom ik er achter wat een moeilijke materie de nederlandse bodem eigenlijk is. En als datgene wat er bovenopstaan ook nog eens ongehinderd moet kunnen blijven draaien...
Ik verbaas me niet (meer) over de tijd die zoiets kost.
En het gaat er heel erg op vooruit.
Enneh, enig idee wat de planning van het huidige centrumplan van Utrecht is?2030!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.cu2030.nl/projectenFor great justice!
quote:
Ja, erg he?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
Ik kom ook bij een aantal ketens waarbij de AH echt de grootste en het vaakst maar al die dingen zijn echt wel een gezwel in steden.
Dan doe je een stedentrip binnen europa zie je nog steeds dezelfde winkels.
Overal de H&M en de Zara.
Of die winkels niet rijker maken dan ze al zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, erg he?
Centra moet je eigenlijk heel hard ontwijken
quote:
Sjors!quote:
Daarom haal ik mijn schroefjes enzo ook altijd bij de lokale schroefjesboer annex huishoudwinkel annex verfwinkel annex ...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of die winkels niet rijker maken dan ze al zijn.
Support je lokale middenstander
Je Twitter al geprivatiseerd?quote:
Owh, ik hoor net dat ik toestemming heb om met je te trouwenquote:
nope.quote:
En dat is?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bloementoko, die op de hoek?ik hoorde laatste wat voor een dag omzet die haalt
Het heeft nu weinig zin meer jaquote:
Onder voorwaarde dat je zijn achternaam aanneemt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:01 schreef MissMSX het volgende:
Owh, ik hoor net dat ik toestemming heb om met je te trouwen
werkt de burgerlijke stand daar in het weekend? luxe!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, ik hoor net dat ik toestemming heb om met je te trouwen
En als ik dan zeg dat de koopzondag de kleine middenstander kapotmaakt, ben ik een christenhondquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daarom haal ik mijn schroefjes enzo ook altijd bij de lokale schroefjesboer annex huishoudwinkel annex verfwinkel annex ...
Aannemen doen we niet meer tegenwoordig hequote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onder voorwaarde dat je zijn achternaam aanneemt.
Nu wil ik ook weten hoe hij heetquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onder voorwaarde dat je zijn achternaam aanneemt.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
werkt de burgerlijke stand daar in het weekend? luxe!
Kleine middenstanders kunnen ook open op koopzondagquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En als ik dan zeg dat de koopzondag de kleine middenstand kapotmaakt, ben ik een christenhond
Maar dat is lastigerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Kleine middenstanders kunnen ook open op koopzondag
Dit is zo lokaal, die beste man heeft echt geen last van een koopzondag in de stadquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En als ik dan zeg dat de koopzondag de kleine middenstander kapotmaakt, ben ik een christenhond
Nieuwe maken! Of zijn de grondstoffen echt op?quote:
Dan weet je ook es hoe wij over jou denken. En hij heeft wél foto's van zichzelf in zijn fotoboek.quote:
Jij bent duidelijk niet zo'n goeie detective als rhu!quote:
Een extra dag werken in plaats van bankhangen. Your point beeïng? Je bent ondernemer of je bent het nietquote:
De co is bgeen probleem geloof ik. de ba welquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Nieuwe maken! Of zijn de grondstoffen echt op?
psst: had.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan weet je ook es hoe wij over jou denken. En hij heeft wél foto's van zichzelf in zijn fotoboek.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een extra dag werken in plaats van bankhangen. Your point beeïng? Je bent ondernemer of je bent het niet
Onderschat JoeBravo.rar nietquote:
Lekker uitwaaienquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Volgens knmi gaat het de komende week heel veel regenen. Net als ik wel wat strandweer kan gebruiken. Hufters.
quote:
Zonder regen is dat prima. Met regen, not so much.quote:
Het gaat vooral om de neger in de ba. Ba is er nog wel.... Geloof ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:05 schreef MissMSX het volgende:
De co is bgeen probleem geloof ik. de ba wel
Lekker onder de douche met je sokken aanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:07 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zonder regen is dat prima. Met regen, not so much.
Whut?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gaat vooral om de neger in de ba. Ba is er nog wel.... Geloof ik.
Quequote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gaat vooral om de neger in de ba. Ba is er nog wel.... Geloof ik.
Lekker in bad, met niets aan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lekker onder de douche met je sokken aan
Er staat nog kokosbende en verder niet veel geloof ikquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:09 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Lekker in bad, met niets aan.
Heb je nog lekkere badderspullen of moet ik m'n eigen zeepjes meenemen?
Ik kreeg net live de uitlegquote:
heb ik zo'n lekkere kop ja?quote:
Heb je het nou over je paarse, eenogige bangmaker? Tegen mijn vrouw?quote:
Het ging mij meer om de kwaliteit van de foto'squote:
Ik ben eerder te lui om zelf het werk te doen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet zo'n goeie detective als rhu!
Ik had het niet achter haar gezocht![]()
Maar zo trekt ze natuurlijk al haar scholiertjes na
Ja, hij legde ff z'n derde been op tafel. Leek wel een negerquote:
Dit koste echt geen moeitequote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben eerder te lui om zelf het werk te doen.
kokosbendequote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er staat nog kokosbende en verder niet veel geloof ik
Moet je nu weer poetsenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, hij legde ff z'n derde been op tafel. Leek wel een neger
Nèh, geen Lush hier in huis.quote:
Nee, likkenquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je het nou over je paarse, eenogige bangmaker? Tegen mijn vrouw?
why do i even try?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het ging mij meer om de kwaliteit van de foto's
Typischquote:
Licous!quote:
Ik had laatst een flesje Snow Fairy van een oud-studiegenootje gekregenquote:
Ja, vertel eensquote:
als ik het al wist, hoefde ik het niet te vragen hè....quote:
Spell it!quote:
Omdat je het probeerde.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als ik het al wist, hoefde ik het niet te vragen hè....
Goed planquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spell it!
Zullen we nog ff een instructie'tje maken voor TD hoe ze mee kan genieten?
dat hoort, dan ben je goed in ordequote:
Ik ook even niet meer. Maar dat is okay.quote:
You willquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:21 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ook even niet meer. Maar dat is okay.
En d'r kont?quote:
quote:
En Coco is ook bestquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:26 schreef AirwiN het volgende:
Nou, die heeft dus een RLS. En die kijken wij braaf iedere week. En Ice-T is gewoon echt![]()
![]()
Yup, staan vier afleveringen klaar hier voor je om te kijken.quote:
Ik zal eens kijken of ik het kan vinden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, staan vier afleveringen klaar hier voor je om te kijken.
We flansen wel ff een instructie voor je in elkaar. En als we wifi kunnen vinden in Berlijn dan worden episode 5 en 6 deze week en volgende week ook nog wel toegevoegd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:28 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik zal eens kijken of ik het kan vinden.
Kleine moeite om ook ff te doen als ik TD begluur terwijl ze in bad zit.quote:
Oh, ik snap het.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gaat vooral om de negerIce in de ba. Ba is er nog wel.... Geloof ik.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kleine moeite om ook ff te doen als ik TD begluur terwijl ze in bad zit.
Zegquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:33 schreef JoeBravo het volgende:
Ik ben heul traag van begrip vanavond![]()
![]()
/wijf
Nee!quote:
quote:
Alleen om te kijken of je niet in slaap sukkelt en verdrinkt hoor.quote:
is traag van begrip == niet slim?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:35 schreef Godtje het volgende:
Zijn hier wel slimme mensen?
In dat andere topic zit ik met negers en autisten.
Relatief gezien zitten hier dan wel slimme mensen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:35 schreef Godtje het volgende:
Oh, als het maar voor mijn eigen bestwil is...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen om te kijken of je niet in slaap sukkelt en verdrinkt hoor.
Ja, daarom heeft ze er extra co bij gedaan.quote:
Wat denk jij dan?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:37 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh, als het maar voor mijn eigen bestwil is...
Heyquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:35 schreef Godtje het volgende:
Noem je negers nu domquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Relatief gezien zitten hier dan wel slimme mensen.
Nee.quote:
Je bent speciaal, net als al die anderen waar het tegen wordt gezegd.quote:
Jij snapt het!quote:Op zondag 17 juli 2011 10:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent speciaal, net als al die anderen waar het tegen wordt gezegd.
Oh, dan is het goed.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent speciaal, net als al die anderen waar het tegen wordt gezegd.
Dat is algemeen bekend.quote:
quote:
Tijd voor een stukje ouderwetsche huisvlijt dan.quote:
JB!quote:Op zondag 17 juli 2011 10:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
nog geen uur gelopen en al pap in de benen
gewoon wandelen. vorige week 3 uur in Zijpendaal/Sonsbeek gelopen, maar dat trek ik vandaag dus niet, zit nu na een uur weer thuis.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:28 schreef L-E het volgende:
[..]
JB!Waarom loop je een uur?
Ergens volgende maand ben ik te bewonderen in Sonsbeekpark (zo heet dat toch?)
Heb je nog tips voor leuke woonwinkels in Arnhem (die binnen mijn beperkte budget vallen)?
ik gok overigens dat dat ergens in de 5 dagen gaat zijn die ik in Breda zit met m'n ventjequote:
Gelukkig voor jou stuurde ze nergens aan op een ontmoeting.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:39 schreef JoeBravo het volgende:
ik gok overigens dat dat ergens in de 5 dagen gaat zijn die ik in Breda zit met m'n ventje
ik heb een foto van d'r gezien, ken het park en heb een verrekijker.... nergens voor nodig dusquote:Op zondag 17 juli 2011 10:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou stuurde ze nergens aan op een ontmoeting.
Midweekje weg met ventje?quote:Op zondag 17 juli 2011 10:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik gok overigens dat dat ergens in de 5 dagen gaat zijn die ik in Breda zit met m'n ventje
Q-taferelen!quote:Op zondag 17 juli 2011 10:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb een foto van d'r gezien, ken het park en heb een verrekijker.... nergens voor nodig dus
Rukken in de bosjes. Best gevaarlijk met die teken tegenwoordig.quote:
lang weekend met ventje bij m'n broertje en schoonzusje logerenquote:
Eigenlijk zijn stalkers dus gewoon heel dapper!quote:Op zondag 17 juli 2011 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rukken in de bosjes. Best gevaarlijk met die teken tegenwoordig.
Oh, wat leuk zeg!quote:Op zondag 17 juli 2011 10:44 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
lang weekend met ventje bij m'n broertje en schoonzusje logeren
dan moet ik bij Rhu in de leer.quote:
Mja, of ze zijn wat minder selectief als het gaat om de wijze van het bereiken van hun doel. Een teek zuigt immers ook aan je pik...quote:Op zondag 17 juli 2011 10:44 schreef L-E het volgende:
Eigenlijk zijn stalkers dus gewoon heel dapper!
Zou dat net zo lekker zijn?quote:Op zondag 17 juli 2011 10:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mja, of ze zijn wat minder selectief als het gaat om de wijze van het bereiken van hun doel. Een teek zuigt immers ook aan je pik...
Geen idee, ik heb gelukkig geen ervaring met teken op mijn pik.quote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb gelukkig geen ervaring met teken op mijn pik.
Die heeft weer geen ervaring met vrouwen die zuigen aan zijn pik, dus die kan ook niet vergelijken.quote:
Die heet nog steeds "Diskstation"quote:Op zondag 17 juli 2011 10:56 schreef AirwiN het volgende:
Hey Joe, hoe heb je je server genoemd trouwens?
Dat kán toch niet.quote:
klopt, maar zolang ik nog geen goede naam heb kunnen verzinnen, moet het maar zo.quote:
Genesisquote:Op zondag 17 juli 2011 11:01 schreef JoeBravo het volgende:
klopt, maar zolang ik nog geen goede naam heb kunnen verzinnen, moet het maar zo.
server1quote:Op zondag 17 juli 2011 11:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
klopt, maar zolang ik nog geen goede naam heb kunnen verzinnen, moet het maar zo.
quote:
dan kan ik het ook wel zo laten.quote:
Het is heel menselijk om over de meest voordehandliggende keus heen te kijken.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:04 schreef JoeBravo het volgende:
![]()
dat ik daar zelf niet opgekomen ben![]()
x10^∞
Als zijn porno er op staat zou prodigy ook nog kunnenquote:Op zondag 17 juli 2011 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is heel menselijk om over de meest voordehandliggende keus heen te kijken.
Of Revelations.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:07 schreef Godtje het volgende:
Als zijn porno er op staat zou prodigy ook nog kunnen
Dit gaat over het echte werk, servers baby.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:10 schreef Tegan het volgende:
Ik noem al mijn computers altijd gewoon <voornaam> x.0 beginnend bij 2.
enige wat deze server momenteel doet is Flac's streamen overigens.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit gaat over het echte werk, servers baby.
Same thing, different name.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit gaat over het echte werk, servers baby.
Ik gebruik 'm om foto's te delen in een afgeschermde omgeving, m'n volledige MP3 collectie te kunnen streamen, films en series af te spelen, FTP server, m'n Usenetdownloads te beheren, etc. etc. etc.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:12 schreef JoeBravo het volgende:
enige wat deze server momenteel doet is Flac's streamen overigens.
nuBon Iver
Ik wilde op een gegeven moment af van lokale opslag en gehannes met externe USB schijven. Zijn prima te koppelen aan een router, maar retetraag en beperkt configureerbaar. Nu ruim een jaar een NAS en dat biedt alles wat ik miste.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:21 schreef Godtje het volgende:
Ik heb geen server
Nou ja ik heb hem wel maar doe er niks mee.
Oh dat is trouwens wat mijn server doet.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wilde op een gegeven moment af van lokale opslag en gehannes met externe USB schijven. Zijn prima te koppelen aan een router, maar retetraag en beperkt configureerbaar. Nu ruim een jaar een NAS en dat biedt alles wat ik miste.
Dat beetje kan je weg latenquote:Op zondag 17 juli 2011 11:24 schreef AirwiN het volgende:
En ja, dat ik nu NZB'tjes via m'n telefoon kan klaarzetten is wel een beetje nerderig, maar ik ben er blij mee.
ik wilde digitale muziek kunnen luisteren zonder m'n pc aan te hoeven zetten. Uiteindelijk bij Sonos+NAS uitgekomen. Alle overige functionaliteit van de NAS is alleen maar een bonusquote:Op zondag 17 juli 2011 11:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wilde op een gegeven moment af van lokale opslag en gehannes met externe USB schijven. Zijn prima te koppelen aan een router, maar retetraag en beperkt configureerbaar. Nu ruim een jaar een NAS en dat biedt alles wat ik miste.
Ik zit ook ernstig te denken aan een Sonos.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik wilde digitale muziek kunnen luisteren zonder m'n pc aan te hoeven zetten. Uiteindelijk bij Sonos+NAS uitgekomen. Alle overige functionaliteit van de NAS is alleen maar een bonus
Rip dus ook eerst al m'n CD's naar flac en zet ze erop, dan komt m'n foto-archief erbij, en daarna zie ik wel verder.
Tja, al m'n CD's in flac, dat wil ik ook wel. Ik zie er alleen een beetje tegenop om zo'n 1.000 CD's opnieuw te gaan rippen.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:27 schreef JoeBravo het volgende:
ik wilde digitale muziek kunnen luisteren zonder m'n pc aan te hoeven zetten. Uiteindelijk bij Sonos+NAS uitgekomen. Alle overige functionaliteit van de NAS is alleen maar een bonus
Rip dus ook eerst al m'n CD's naar flac en zet ze erop, dan komt m'n foto-archief erbij, en daarna zie ik wel verder.
Breda, immer tof.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:39 schreef JoeBravo het volgende:
Ik ben er hardstikke blij mee.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit ook ernstig te denken aan een Sonos.
De prijs houdt me nog even tegen. Geld waard dus?
En het feit van meerdere vertrekken en ik eigenlijk overal muziek wil hebben.
Maar duur= omdat met sonos te doen
Lastfm en dat soort onzin doe ik niet aan.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ik ben er hardstikke blij mee.
Gebruiksgemak is heel erg hoog, geen aanvullende software op je server nodig om de muziek te streamen, te bedienen via iphone/android/pc, internetradio te beluisteren, spotify/last.fm/etc integratie. Echt een topapparaat imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |