Dat ga ik doen als mijn jaloezieen hangenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Nergens goed voor, gewoon naakt thuis zitten.
Mooie tijd om op vakantie te gaan!quote:
Maandag!quote:
Ja, nog een week.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:11 schreef L-E het volgende:
Ga je verhuizen CL? Je zat toch bij je ouders?
quote:
Berlijn!quote:
Ik doe er waarschijnlijk net zo lang over als nuquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Je woont bijna hier in de buurt.Moet je wel vaak langs komen hè?
quote:
Tof! Jaloers! Wil ik ook altijd nog een keer heen. Hoop voor jullie dat het daar wel een beetje droog is.quote:
Nog nooit geweest maar ik vertrouw CLquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoor er opvallend veel positieve verhalen over. Ben dus erg benieuwd.
Details.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe er waarschijnlijk net zo lang over als nu
De voorspellingen zijn redelijk. Gelukkig is er zowel buiten als binnen genoeg te doen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:15 schreef Q. het volgende:
Tof! Jaloers! Wil ik ook altijd nog een keer heen. Hoop voor jullie dat het daar wel een beetje droog is.
Neukenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De voorspellingen zijn redelijk. Gelukkig is er zowel buiten als binnen genoeg te doen.
Om maar es wat te noemen.quote:
Samen gaan?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Tof! Jaloers! Wil ik ook altijd nog een keer heen. Hoop voor jullie dat het daar wel een beetje droog is.
Ik heb er nu al zin in! Gewoon even een kwartiertje fietsen om een hele avond te stalken!quote:
binnen 10 minuten te doen bedoel jequote:
Met de auto ben je wel een half uur onderweg hoor. 6,6 km fietsen met al die verkeerslichten zie ik jou nog niet doen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
binnen 10 minuten te doen bedoel je
geen verkeerslichtontwijkende route mogelijk? wat een kutstadquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Met de auto ben je wel een half uur onderweg hoor. 6,6 km fietsen met al die verkeerslichten zie ik jou nog niet doen.
Dat kan AirwiN vast wel bevestigen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geen verkeerslichtontwijkende route mogelijk? wat een kutstad
wat goed van 'mquote:
Provinciaaltje dat je er bent.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:29 schreef JoeBravo het volgende:
geen verkeerslichtontwijkende route mogelijk? wat een kutstad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |